Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
~tikt op haar microfoon~

Love haal ff de MP quoot weg anders staan straks al mijn haters hier op de stoep.
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 20:01:

Weet je ik hoef nooit bloemen en dozen chocola heeft ie al leeggevreten voor ie de drempel over is maar door dit soort dingen denk ik damn wat een vent.Lief
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 19:53:

[...]

Ik vind van die platen mooier maar dat gaat alleen op de rechte muur lukken. Bij het trappengat niet. Dus laat ik het maar helemaal achterwege.Platen? Voorbeeld?
Alleen suf dat ik dan acuut begin te janken en hij me echt aan staat te kijken van Huh wat heb jij nou weer
Hebben jullie het trouwens al door? Ik ben bij met lezen
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 19:56:

OH MY GOD.

Ik zit hier helemaal te spacen. En ik ga bijna huilen gewoon zo lief vind ik mijn man.

Wil ik een bod gaan plaatsen...zie ik dat er al een bod staat.

Fuck.

Ik wil die man nooit meer kwijt.

~doet de ugly cry~

Hou op, jankwijf. Als je zo door gaat, moet ik namelijk ook janken

#huilies
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 19:58:

Love wil je ff de quoot naar de MP advertentie weghalen dan doe ik dat ook want nu staat dus manliefs achternaam bij dat bod.Gedaan
De kat die een scheet laat
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 20:02:

~tikt op haar microfoon~

Love haal ff de MP quoot weg anders staan straks al mijn haters hier op de stoep.

Gedaan

(wat een spuitelf ben ik eigenlijk)

Dat jullie mij nog niet weg gepest hebben met mijn irritante bij leesgedrag
Ahhhhhhhhhhhhhhw Grump, echt? Wat een snoepje, die vent van jou! Ongelooflijk !
quote:Lovestar schreef op 20 juli 2015 @ 20:03:

[...]

Platen? Voorbeeld?

Platen...verkeerde woord. Panelen. Dus niet die schrootjes maar dit idee.

quote:charlottew88 schreef op 20 juli 2015 @ 20:06:

De kat die een scheet laat Die heb ik dus echt 10 x achter elkaar gekeken en die kop van het beest erbij.... likliklik ieeewh
Kitler liet ook een keer een dikke scheet naast me op de bank terwijl hij met de pootjes wijd zat. Maar toen kwam er wat mee wat niet de bedoeling was. Heb hem al rillend van de ranzigheid naar buiten gesmeten om daar zijn gat af te likken want ik zat een broodje te eten.
quote:Lovestar schreef op 20 juli 2015 @ 20:06:

[...]

Gedaan

(wat een spuitelf ben ik eigenlijk)

Dat jullie mij nog niet weg gepest hebben met mijn irritante bij leesgedrag Tuurlijk niet! Of je nou actief in het gesprek reageert of dingen quote of pas 2 dagen later maakt voor het totaal aantal berichten in dit topic niet uit. Het wordt hooguit wat meer een zoekplaatje
Goor Grump.. Ik heb B wel eens horen puffen, maar daar stopte het wel. Stinken dat dat doet!

Trouwens, lezen jullie Bellatrix nog wel eens? Ben dr kwijt op't forum.. Laat maar. Hepperalgevonde :P .
quote:Lovestar schreef op 20 juli 2015 @ 18:12:

[...]

Cattery Kia-Ora ? Echt niet ik moet geen huis vol katten! Twee katten is mijn max hoor, deze zijn al slecht opgevoed .

Iemand klust bij.....

Ik wil ook meerdere katten
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 20:00:

[...]

Nee twee vrijgezelle zussen Kun je ook proberen Rosanna.
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 20:07:

[...]

Platen...verkeerde woord. Panelen. Dus niet die schrootjes maar dit idee.

[afbeelding]Oh ja, een romantische, barok (of zoiets) stijl. Maar dit kan dus niet in het trapgat? Een beetje handige mannetje (ik weet niet hoe dat heet) kan dat wel toch?
quote:KiaOraHoi schreef op 20 juli 2015 @ 20:19:

[...]

Kun je ook proberen Rosan. is een optie, maar ben helaas niet van de damesliefde
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Grumpy jouw vent is geweldig! Maar ik heb de box gemist .
quote:Lovestar schreef op 20 juli 2015 @ 20:21:

[...]

Oh ja, een romantische, barok (of zoiets) stijl. Maar dit kan dus niet in het trapgat? Een beetje handige mannetje (ik weet niet hoe dat heet) kan dat wel toch?Nou wij hebben de trap die in de kamer uitkomt dus in een soort nis. Het loopt dus de hoek om dus muur, dan trap met trapkast dan van gipsplaat nog een stukje muur van 40 cm dan hoek om dan 15 cm muur, trappegat naar boven, 1 meter muur en dan gelijk de deur naar de gang.
quote:KiaOraHoi schreef op 20 juli 2015 @ 20:22:

Grumpy jouw vent is geweldig! Maar ik heb de box gemist .Het is een kinderstoel nog helemaal in goede staat. hij heeft een bod gedaan maar nog geen deal met de verkoper maar goed als het ding hier ooit komt te staan en de Kitlergang bestaat nog dan plak ik een plaatje :D
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 20:09:

[...]

Tuurlijk niet! Of je nou actief in het gesprek reageert of dingen quote of pas 2 dagen later maakt voor het totaal aantal berichten in dit topic niet uit. Het wordt hooguit wat meer een zoekplaatje
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 20:23:

[...]

Het is een kinderstoel nog helemaal in goede staat. hij heeft een bod gedaan maar nog geen deal met de verkoper maar goed als het ding hier ooit komt te staan en de Kitlergang bestaat nog dan plak ik een plaatje :DWij blijven tot in de eeuwigheid bestaan . Ik heb denk ik niet goed gelezen of weer verkeerde aannames gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven