Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hahahahaha, Ing...je kan ook gewoon eerst een mailtje sturen natuurlijk!

*SD vind de stad met de grote M (krijgt Big Mac visioenen) een beetje te ver weg voor ff snel een borrel bij Ing*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Haha....ja hij is nu vrij....we zullen zien hoe de avond loopt Spannend!! hihihihihi........

Ik had laatst ook zo'n moment in de supermarkt....blikken uitwisselen en uiteindelijk stond hij ook achter mij in de rij.. Maar ook ik zei niets. Hij durfde denk ik ook niet, aangezien de producten die ik op de band had staan! (2 pakken magnums en spullen om een cake te bakken )
O ja, had ik nog beloofd voor de mensen in een dip!

En natuurlijk de.....

quote:Summerdance schreef op 09 september 2008 @ 18:29:

Hahahahaha, Ing...je kan ook gewoon eerst een mailtje sturen natuurlijk!

*SD vind de stad met de grote M (krijgt Big Mac visioenen) een beetje te ver weg voor ff snel een borrel bij Ing* Het is niet DE stad, maar ach, maakt verder ook nix. Jaja, un mailje alla 'ik heb viaviavia de emailadres, en ter voorbereiding op het aanmelden op msn alvast deze waarschuwingsmail'
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Psies...zoiets

Of je schrijft hem een heuse LOVE mail (vindt tie vast leuk!)
quote:Summerdance schreef op 09 september 2008 @ 18:48:

Psies...zoiets

Of je schrijft hem een heuse LOVE mail (vindt tie vast leuk!)Kan hem daar beter een paar sportschoenen bij geven; kannie alvast wegrennen :-)
quote:ingelke_kepringelke schreef op 09 september 2008 @ 18:50:

[...]Kan hem daar beter een paar sportschoenen bij geven; kannie alvast wegrennen :-)

Meisjes, ik ga eens even heul sportief doen...

Dat goddelijke lijf moet natuurlijk wel een beetje in shape blijven

Vriendinnetje net nog gesproken. Ze moet idd gewoon bevallen.

Ze mag morgen beslissen wanneer ze ingeleid wil worden. Ze wil dit t liefst zo snel mogelijk. Ik kan er helaas niet bij zijn , maar ze heeft ook aangegeven dat ze t liefst haar moeder er bij heeft.

Ze is wel van plan haar ex een mail te sturen maar wel pas nadat alles achter de rug is.

Pop: volgens collega van apotheekman heeft ze hem de groeten gedaan van mij. Dus vraag maar even vanavond via de telefoon of hij de groeten van ene Vleer(echte naam + de naam van t huis waar ik werk +woonplaats als t goed is weet je dat) heeft gekregen. Ben benieuwd kan wel even een leuk verzetje gebruiken na dit rotbericht.
Vriendin heeft de naam ook bekend gemaakt van haar levenloze zoontje... Erg mooi 2 namen waarvan 1 naam de naam is van haar ex.
Jonge, wat heftig.....

knuffel
rotterdam lievelingsstad|?
In Nederland is dat wel mijn lievelingsstad Bad. En ik begreep ook die van SD.
3 keer raden in welk centrum ik woon :-)
Groningen
Stadskanaal dus

jammer
* stuurt ook een naar vriendin van Vleer (Vleer: jij geeft em wel door toch ?). Wat een triest bericht ! *
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ik mocht 3x raden
who said you could?
quote:badmeester schreef op 09 september 2008 @ 13:03:

Tja waarom? Als ik datr zeg schep ik op en dat doe ik dus niet :-)Ik mag het wel verklappen toch ? BM is gewoon een onweerstaanbaar aantrekkelijke kerel
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:badmeester schreef op 09 september 2008 @ 20:09:

who said you could?quote:badmeester schreef op 09 september 2008 @ 19:57:

3 keer raden in welk centrum ik woon :-)
Knuf van mij voor iedereen, ik kan het ook niet bijhouden....

Vleer, sterkte voor je vriendin ! afschuwelijk!!

Nog 4 nachtjes........ ...

Heb z'n huistelnr. achterhaald, net gebeld om voicemail te horen om erachter te komen of hij samenwoont...helaas......geen voicemail...
Miran!
@ivyrosa....eh.................

@donkeyshot: eerlijk is eerlijk, als ik een vrouw was had ik je wild genomen
Ivy...
Zo mijn werkdag zit er weer op!

Ben er wel iets van bijgetrokken, kon met clientje nog naar buiten en dus heb ook nog even van de zon genoten. Misschien was afleiding wel goed, ook al was het dan werk...

Miran, ik moest echt zo lachen dat je gebeld hebt om zijn voicemail te horen!!! Ik heb ooit, heul lang geleden, ook gebeld vanwege een voicemail Had namelijk het telnr van een jongen gekregen en vond het bellen nogal eng en had toen het slimme plan bedacht om overdag te bellen (we studeerden toen nog), zodat ik zijn voicemail in kon spreken en hij míj moest bellen. Maar jullie raden het al... Hij nam op! Dat was schrikken (maar goed, na een half jaartje vrienden zijn wel 3,5 jaar iets gehad, dus dat was het schrikken wel waard).

Miran, wat had jij gedaan als hij had opgenomen???!!! Was je daar niet bang voor???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven