Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
Ik ga nu type ik hoop dat je het begrijpt.
Nee, dat was voor Kruimel bedoeld!
@Aruba: hoe is het gegaan?

@BM: niet meer reageren en niet meer kijken. Gewoon gezellig hier mee schrijven. Trek het je maar niet teveel aan.

@Tatje: fijn dat je eerste werkdag leuk was. Heb je ook gezellige collega's?
@bm...er zijn waarschijnlijk mensen die daar lol aan beleven. Dat zijn de zielige mensen hoor. Jij bent een geweldige meid en ik vind je echt niet negatief. Door je dyslextie moet ik soms even twee keer lezen, maar het is (sinds je nieuwe toetsenbord ) zeker niet zo dat ik je niet begrijp of dat je negatief over komt. Laat die wanhopige andere meiden lekker kletsen. Wij en jij ook !!!! weten wel beter!

@Kruimel...beloofd is beloofd!!

@Aruba...heb op mn werk nog aan je gedacht, hoop dat alles goed is gegaan!!

@Poca...wat heb je voor honden? Wij hebben een chien du rue. Klinkt heel bijzonder hé? haha gewoon een straatvuilnisbakkie dus. Wel als puppie gekregen. Ze is nu ruim een jaar oud. Echt een lieverd. Tis een soort mini labrador. Maar dan met het karakter van een appenzeller (dat schrijf ik vast verkeerd) Haar mams was een appenzeller en paps een kruising tussen een labrador en een jack russel. Ja inderdaad...knap hé??

@...eh...weet niet meer wie het er over had...Ik heb dat programma van Bridget ook gezien. Wat een doos is het zeg!!

Wij hebben ook een bakfiets. Is nu ideaal, omdat de oudste eigenlijk uit het achterstoeltje is gegroeid, en de jongste uit het voorstoeltje. Ook is er twee morgens in de week nog een oppaskindje hier, waar mijn moeder dan ook nog op past. Dus vanmorgen was ze met drie kids in de bakfiets de eendjes gaan voeren. En strakkies kan de maxi cosi er ook nog in!! Dus Bridget kan wel eerder gaan fietsen met beeb...maar lijkt me zinvoller om dat ding pas later aan te schaffen. Maar ja...zal wel gewoon reclame zijn. Bovendien heeft het mens toch geld zat om alles te kopen. In de vorige aflevering kreeg ze een compeet kinderwagen etc pakket kado! Hoezo

(be)verwende nederlanders??

Voel me vandaag wel iets beter. Al was het vanmorgen prut....
quote:TammieenGwennie schreef op 09 september 2008 @ 18:03:

Hoezo

(be)verwende nederlanders??

... bever bridget.
Nog even serieus. T&G, is er dan niets dat helpt, zodat je je wat beter voelt?

@mogalie, dat is ook een raar idee. Wil je je adres op de groep zetten, want nu ben ik wel heel benieuwd waar dat dan precies is. Snap het als je dat niet wilt hoor.
Ik wil er eigenlijk geen medicijnen of zo voor nemen. Ik denk ook niet dat ik ze krijg, omdat ik niet veel hoef over te geven. Ben alleen maar heel erg misselijk. En dan niet onder in mijn buik, maar meer op mijn borstkas. Klinkt een beetje raar, maar die misselijkheid zit heel hoog. Alsof mijn brandend maagzuur er weer uit wil zeg maar....

Lief dat je zo bezorgd bent, maar ik overleef het wel hoor. Tis gewoon lastig...
@T&G, O, jak, hopen dat die misselijkweken dan maar snel voorbij gaan. Wilde nog even zeggen dat ik net het topic van bm heb gezien en dat ik vind dat je mooi gereageerd hebt
quote:kruimel81 schreef op 09 september 2008 @ 18:18:

[...]

Ik zet het op de groep hoor Kruimel. Je mag alleen pas langsfietsen als ik mijn tuin heb gedaan en mijn ramen gewassen

bever bridget.

@T&G, nou, die combinatie, daar wil ik wel een foto van zien.

@Aruba, Hoop dat het goed met je gaat. Heb ook aan je gedacht!

Kan IEMAND me de link van dat topic even doorsturen??? Kan er echt niet tegen als ik iets niet weet.

Moman gaat nu een paar uur weg. Is lang geleden dat ik alleen ben geweest, heerlijk! Even lekker forummen en surfen zonder dat iemand vindt dat ik ongezellig ben!
Kruimel, check groep.
mo, je kan bij BM op het loepje onder haar avatar (heet dat zo, hihi) klikken. dan kom je bij alle topics waar BM op heeft gereageerd. Dan is het het topic van BM zelf.

Sorry BM, dat ik even iets zeg over jou, alsof je er niet bij bent. Hihi
kijk op de groep!!!

Ik ben heel erig blij dat jullie. Het wel kunnen zien.En begrip voor hebben.

Ik doe mijn best!!!

Ik heb trouwens even mijn hart op de groep gegooit.

Echt wil niemand af vallen en niemand veroordelen. Maar er worden wel dingen beweerd. ( zie mijn stukje op de groep)

Go, storing piep en gekraak.

t&g

Die misselijkheid heb ik ook gehad. En later in de zwangerschap brandend maag zuur.

Je kan er inderdaad medicijnen voor krijgen. ik had ze alleen voor brandend maag zuur. Omdat de misselijk al anders maakt en minder werd.

het programma heb ik niet gezien.

Maar het is wel typies gevalletje van lijkt mij.
Maar a.u.b niet een misvormde nijlpaard maken graag.
Voel me nu een beetje gaar maar wel weer mezelf. Last van me schouders en en met het buigen last van me buik. Maar weinig pijn. De pijn van elke maand was erger

Ze hebben toch een aantal verklevingen gevonden. Máár verklevingen van mijn darmen aan de buikwand. Geen "zwanger word" materialen.

Hoe die verklevingen zijn onstaan wist hij niet. Ooit eens een infectie. Misschien van het spiraalje? Of een darminfectie? Dat moet ik nog maar eens vragen..
Dusssssssss. Aruba, je mag nu gaan proberen?
Fijn Aruba dat het voorbij is! Wel een enge gedachte dat je denkt iets positiefs te doen voor je lijf (spiraaltje) en dat daar mogelijk verklevingen door ontstaan!

En dan ga ik nu die topics lezen. Heb net heerlijke verse guacamole voor mezelf gemaakt, jummie!
nee, mo, eerst even op de groep kijken. heb berichtje voor je.
Ahhhhh, stress!!!!
berichtje terug!
En nog een!

Pfff, heb al vanaf vanmiddag last van mijn mag, bah! Guacamole was heerlijk!

Zijn er hier nog meer meiden die ook hun eisprong niet denken te voelen? Ik heb echt geen idee wanneer ik mijn ei heb...(bedoel dat ik het niet aan mijn lijf merk).
Aruba

sterkte meid.

ik begrijp uit je berichtje dat het alleen met bukken problemen geeft??

En wat gaan nu verder doen??

Gaan ze nog meer onderzoeken doen bij jou of is dit gelukkig de laaste??
?
zo het is weg!!
Ik begrijp het volgens mij allemaal niet zo goed....

Ik zwaai af voor vandaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven