Kitlers the sequel
woensdag 22 juli 2015 om 21:20
Voor al uw al dan niet zwartgallige onzin waarbij iedereen op elk moment kan en mag inbreken want we doen niet aan kliekjes.
De vorige keer in Kitlers....
Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
zaterdag 25 juli 2015 om 15:54
zaterdag 25 juli 2015 om 15:59
quote:ikeaverslaafde schreef op 25 juli 2015 @ 15:53:
[...]
Als het het eerste plaatje is dat je vindt op Google afbeeldingen met het zoekwoord 'klitler', dan weet ik wel zeker dat het niet mag van Viva. Die met die pet? Die heeft in het vorige topic ook gestaan dacht ik. Zag er ook één met een pup t.o. Kitler, pootje in de verkeerde stand zeg maar, met de tekst h3*l Kitler. Die gaat wel wat ver denk ik.
[...]
Als het het eerste plaatje is dat je vindt op Google afbeeldingen met het zoekwoord 'klitler', dan weet ik wel zeker dat het niet mag van Viva. Die met die pet? Die heeft in het vorige topic ook gestaan dacht ik. Zag er ook één met een pup t.o. Kitler, pootje in de verkeerde stand zeg maar, met de tekst h3*l Kitler. Die gaat wel wat ver denk ik.
zaterdag 25 juli 2015 om 16:00
quote:Grobbekuiken schreef op 25 juli 2015 @ 15:59:
[...]
Die met die pet? Die heeft in het vorige topic ook gestaan dacht ik. Zag er ook één met een pup t.o. Kitler, pootje in de verkeerde stand zeg maar, met de tekst h3*l Kitler. Die gaat wel wat ver denk ik.Ja dat denk ik ook.
[...]
Die met die pet? Die heeft in het vorige topic ook gestaan dacht ik. Zag er ook één met een pup t.o. Kitler, pootje in de verkeerde stand zeg maar, met de tekst h3*l Kitler. Die gaat wel wat ver denk ik.Ja dat denk ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 25 juli 2015 om 16:05