Kitlers the sequel
woensdag 22 juli 2015 om 21:20
Voor al uw al dan niet zwartgallige onzin waarbij iedereen op elk moment kan en mag inbreken want we doen niet aan kliekjes.
De vorige keer in Kitlers....
Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
zaterdag 25 juli 2015 om 16:25
quote:GrumpyCat2 schreef op 25 juli 2015 @ 16:14:
I have a dirty mind but it has its limitations and this definately crossed the line lolllSame here
I have a dirty mind but it has its limitations and this definately crossed the line lolllSame here
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 25 juli 2015 om 16:29
quote:Lovestar schreef op 25 juli 2015 @ 16:23:
[...]
Ik lig hier helemaal in een deuk......Wat voor een morbide humor heb ik dan als jullie het allemaal verschrikkelijk vinden Nou verschrikkelijk nou ook weer niet ik verwachtte het niet ik vind het een beetje onsmakelijk .
[...]
Ik lig hier helemaal in een deuk......Wat voor een morbide humor heb ik dan als jullie het allemaal verschrikkelijk vinden Nou verschrikkelijk nou ook weer niet ik verwachtte het niet ik vind het een beetje onsmakelijk .
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 25 juli 2015 om 16:31
zaterdag 25 juli 2015 om 16:32
quote:Grobbekuiken schreef op 25 juli 2015 @ 16:22:
[...]
Gloeiende gloeiende!! Je vreet ze niet op hè! Jullie hadden het beloofd!!!
Natuurlijk niet.
[...]
Gloeiende gloeiende!! Je vreet ze niet op hè! Jullie hadden het beloofd!!!
Natuurlijk niet.
zaterdag 25 juli 2015 om 16:37
quote:Grobbekuiken schreef op 25 juli 2015 @ 16:35:
[...]
Hé!! Nou is het klaar hoor! Verdomme, pak een ander nest ja! Ik zal het nooit meer doen vandaag
[...]
Hé!! Nou is het klaar hoor! Verdomme, pak een ander nest ja! Ik zal het nooit meer doen vandaag