Goedkoop naar Londen

04-08-2015 00:18 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal!

Een zangers die ik goed vindt komt in Europa, alleen naar Engeland met haar tour .. Nu is Londen het dichtste bij maar vliegtickets zijn zo duur en zelf rijden is geen optie.. Nu vroeg ik me af of jullie nog tips hebben om (goedkoop) naar Londen te gaan.. Want ik wil haar echt graag zien! Ik heb geen credit card dus moet via Ideal of paypal betalen (voor een overnachting bv).. Hopelijk weten jullie iets!
🌻🌻 Finding My Own Way 🌻🌻"Ever tried. Ever failed,No matter,Try again.Fail again,Fail Better.”
Met de bus: www.eurolines.nl
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Waar vandaan wil je vliegen? Vanaf Eelde in Drenthe kost een vlucht 26 euro namelijk.
Eurolines, Ryanair, Easyet en verblijven in een hostel of iets zoeken via bijv airbnb of een b&b. Succes.
Maakt me niet zoveel uit vanwaar ik vlieg.. EasyJet kan alleen betaald worden met credit/debit card.. Dat heb ik dus niet.. En waar kan je een hotel/b&b boeken waar je 'gewoon' met ideal kan betalen?
🌻🌻 Finding My Own Way 🌻🌻"Ever tried. Ever failed,No matter,Try again.Fail again,Fail Better.”
Is 'Eurolines' betrouwbaar? Ik heb er nog nooit van gehoord!
Ja hoor, bestaat al heel lang.

Ho(s)tel kun je bijv boeken bij booking.com daar is het (vaak) pas betalen bij de accommodatie.
Eurolines valt af.. Data van het concert en rondom het concert is niet beschikbaar :( en dat terwijl het concert eind November is!
Check anders skyscanner. Vind je vast wel iets.

Bijv. laatste weekend van november

Eindhoven-Stansted voor 46¤ (basisprijs) te boeken via bank of paypal.
Je kan ook met de trein: www.eurostar.nl

Zelf heb ik dit al meerdere keren gedaan en bevalt prima je reist dan vanaf brussel-zuid en stapt midden in Londen uit.

Het treinkaartje is inclusief de reis vanaf elk station in Nederland naar Brussel.
Rock and Roll, Sent Us Insane
Een debetcard is gewoon je pinpas. Dus als je met ideal kunt betalen kun je ook met easyjet ed.
De Eurostar trein vanuit Brussel-Zuid is goed te doen. Prijs valt ook mee.

Je krijgt er een gratis ticket bij wat geldig is voor elk station in Nederland.

Verder kun je misschien met de boot gaan?
Vliegtickets duur? Volgens mij kun je voor 'n paar tientjes al 'n retourtje scoren. Wel op tijd boeken natuurlijk.
Shoot first, ask questions later!
Waarschijnlijk gaat je overnachting in Londen duurder zijn dan je hele vliegticket.
Welke datum wil je heen en welke datum wil je terug?
Ja, Londen is erg duur.

De goedkoopste optie is via Airbnb ergens goedkoop bij iemand logeren of misschien ergens een youth hostel.
Als het echt goedkoop moet: neem de Eurolines en slaap in een hostel (dorm), met een beetje geluk ben je dan voor vervoer en één overnachting rond de 50 euro kwijt. Overnachten in een dorm kost tussen de 20 en 30 euro, afhankelijk van locatie en comfort.

Andere opties zijn de lowcost vlucht, maar dan moet je er rekening mee houden dat je ook nog van dat afgelegen vliegveld naar het centrum (Denk ik? Waar is dat concert?) moet komen en dat is ook niet bepaald gratis in Londen. Net als dat je treinkaartje van bijvoorbeeld Groningen naar Eindhoven Airport ook het nodige zal kosten.

Easyjet kun je overigens gewoon met Ideal betalen en Ryanair accepteert Paypal.
Toevallig dat ik van de week keek naar een groupon aanbieding. Met de bus naar Londen, ´s nachts reizen, in de ochtend een rondleiding, 9 uur vrij te besteden, ´s nachts terug, was het goedkoopst (4 tientjes per persoon). Met een overnachting heb ik niet heel goed gekeken, maar ik dacht dat ik 140 euro voorbij zag komen.
Je zou het ook via BlaBlaCar kunnen proberen.
IDbus rijdt ook goedkoop naar London: http://www.idbus.com

en verder voor goedkope overnachting inderdaad even kijken bij jeugdherberg (youth hostel), couchsurfing of AirBnB.
quote:JillandKateRFedererfan schreef op 04 augustus 2015 @ 00:55:

Eurolines vault af.. Data van het concert en rondom het concert is niet beschikbaar :( en dat terwijl het concert eind November is!Staan de data er na wel al beschikbaar, anders komt deze datum waarschijnlijknog. Wij konden vorig jaar pas in september boeken, voor november. Goed in de gaten blijven houden, zodra ze online komen kan je soms een ticket scoren voor 2 tientjes. Mijn man gaat in oktober met mijn zoon voor ¤60 naar Londen met Eurolines. Is goed te doen vind ik.
www.blablacar.com

Daar staan elke dag heel wat mensen op die naar Londen rijden en een plekje vrij hebben in un auto.

edit: wardijntje was me voor
Met Stenaline (boot) kan je voordelig reizen als voetpassagier. Ze hebben een rail&sail kaartje waarbij je een treinticket naar Londen en binnen Nederland krijgt. Het duurt wel langer dan vliegen natuurlijk.
Hoe dan ook, als je nu een creditcard aanvraagt dan heb je hem morgen binnen...en dan kun je easyJet of Ryanair boeken.
Airbnb in Londen is trouwens niet goedkoop hoor. Zat er laatst naar te kijken en verschilde niet veel van hotelprijzen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven