Mei 2008

26-08-2007 09:59 2248 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijdbevallenvan deroepnaamgewicht (g) /cmAngela2824-04-20082eSophie3270g /48cmPlevier3430-04-20082eMiko3290g /49cmValdispert3403-05-20082ePablo3470g /51cmBowie03-05-20083eTim3380g /50cmPriek2704-05-20081eJens4400g /52cmSabrina2504-05-20082eNathalie4060g /52cmDurske3709-05-20082eAnnabel4340g /53cmBillybob2812-05-20081eZane3740gLeeuwedraak3113-05-20081eTara3955g /53cmRegina3214-05-20082eElise4500g /52cmMilagro3421-05-20081eIda3570gMelissa3024-05-20081eThierry3610g /50cmMoon2902-06-20082eThomas3600g /48cmCharmant2404-06-20082eYoshua5250g
Leeuwedraak, hier geen herkenning voor wat betreft de verschijnselen van Tara. Wel vervelend dat ze zo in de lappenmand is!

Bij mij is er verder geen nieuws. Alles gaat zo'n beetje zijn gangetje. Jens is ontzettend bewegelijk de hele dag, het kost soms moeite om hem aan en uit te kleden, met die trappelende beentjes van hem. Hij draait de hele door, maar weet nog niet hoe hij weer terug kan draaien. Dat is wel vrij lastig, want nu heeft ie mama daar telkens voor nodig.

Ik ben nog druk bezig met mijn doelstelling (10 kilo eraf in november), maar het wil nog niet echt opschieten. Ik let heel erg op mijn voeding, en sport zo'n 2 a 3 keer in de week. Ik doe dit al 3 weken, en er is nog geen halve kilo af! Misschien wil ik te snel resultaat zien, een aantal jaar geleden heb ik ge-sonjabakkerd, en daar was ik na 3 weken al bijna 5 kilo kwijt. Ik denk wel dat deze manier veel gezonder is voor me, maar ik wil ook resultaat zien! Nog maar even volhouden dus. Ter motivatie maak ik mezelf maar wijs dat spieren zwaarder zijn dan vet en dat ik gigantisch zware spieren aan het kweken ben
Hai Priek,

Ik ken het ook hoor. Het gaat niet snel die kilo's maar geleidelijk. Je moet maar denken: snel eraf is snel erop en langzaam eraf is langzaam erop. Ik blijf nu tussen de 67 en 68 zitten (al 3 weken) en het kan net zo zijn dat ik volgende week ineens 66 ben. Dit heb ik al sinds ik aan het afvallen ben. Heeeeeeeel traag gaat het. Ik wil graag 63 in december, maar dat ga ik niet redden ben ik bang. Wat grappig dat Jens de hele dag door draait. Sophie nog steeds niet. Wel vindt ze het niet erg om op haar buik te liggen en dan heerlijk rond te kijken .Ze gaat ook met haar billen omhoog, net of ze wil gaan kruipen.

Leeuwedraak> Ik zou naar de dokter gaan als ik jou was. Ze zeggen bijna in elke boekje dat als je kind niet meer alert reageert je altijd even langs moet komen. Ook al is het alleen om je gerust te stellen. Ben gisteren voor het eerst naar school geweest. Interessant maar ook erg vermoeiend. Ben gistern om 8 uur begonnen met werken (normaal half 9 maar ik mag op didag eerder weg ivm opleiding) en was om 22.45 thuis. Vanochtend was het raak om 7 uur, opzich niet vroeg maar dochters lief wilden niet meer slapen. Ben nu dan ook best moe, maar ga vavo wel even lekker sporten.

Verder gaat hier alles zijn gangetje. Sophie is over 2 weken alweer 5 maanden. ONgelofelijk hoe snel of dat gaat.

Prettige avond iedereen
quote:Priek schreef op 10 september 2008 @ 11:35:

Ik ben nog druk bezig met mijn doelstelling (10 kilo eraf in november), maar het wil nog niet echt opschieten. Ik let heel erg op mijn voeding, en sport zo'n 2 a 3 keer in de week. Ik doe dit al 3 weken, en er is nog geen halve kilo af! Misschien wil ik te snel resultaat zien, een aantal jaar geleden heb ik ge-sonjabakkerd, en daar was ik na 3 weken al bijna 5 kilo kwijt. Ik denk wel dat deze manier veel gezonder is voor me, maar ik wil ook resultaat zien! Nog maar even volhouden dus. Ter motivatie maak ik mezelf maar wijs dat spieren zwaarder zijn dan vet en dat ik gigantisch zware spieren aan het kweken ben Misschien nog geen resultaat, maar het is absoluut geen vergeefse moeite. Volhouden Priek!
@ Leeuwedraak, arme Tara (en jij, want het is heel vervelend om je kind ziek te zien wezen). Misschien idd even de HA bellen? Dan weet je wat er aan de hand is/kan zijn en of het wel iets is of gewoon even een 'off'dag.... Sterkte iig en even goed in de gaten houden (digiknuf)

@ Priek, wat goed van je dat he zo goed bezig bent!! Hou vol en het resultaat komt vanzelf :D

Thierry is weer de oude :D Hij rochelt niet meer en brabbelt weer zonder slijm. Pff ben blij toe, want ook ik heb wel met de babyfoon op mijn oor gezeten om te horen of ie niet zou stikken.

Hij is begonnen met dingen te pakken als ie ze voor hem hou,dus dat is erggg leuk

Nu lopen zijn vader en moeder te snotteren, dus hij wordt bedankt hihihih ;)

Spruw lijkt eindelijk weg te zijn, dus ik kan weer beginnen met een vooraadje eten aan te leggen (alles moest weggegooid worden vanwege de spruw grrrrrr). Ik ga proberen het BV vol te houden tot 6 maanden en daarna is het klaar. Het heeft me totnutoe al veel tranen/pijn/frustratie gekost, maar nu het eindelijk pijnvrij is en hij ook een stuk rustiger aan de borst is, wil ik het nog wel even volhouden

Ik ga zo even 'bankhangen' en dan rond 23 uur nog voeden en dan lekker slapen.

(Ben wel blij dat Thierry na de 23 uur voeding meestal tot 7-half 8 doorslaapt )

Groetjes!
quote:Melissa409 schreef op 10 september 2008 @ 21:43:

Spruw lijkt eindelijk weg te zijn, dus ik kan weer beginnen met een vooraadje eten aan te leggen (alles moest weggegooid worden vanwege de spruw grrrrrr). Ik ga proberen het BV vol te houden tot 6 maanden en daarna is het klaar. Het heeft me totnutoe al veel tranen/pijn/frustratie gekost, maar nu het eindelijk pijnvrij is en hij ook een stuk rustiger aan de borst is, wil ik het nog wel even volhouden Goed van je Melissa! Ik geef zelf ook nog steeds borstvoeding en vind het al lastiger worden nu ik weer werk, laat staan als je dat spruw-gedoe erbij hebt. Maar gelukkig ben je daar van af! Goed hoor!!

Tara moest vandaag toevallig naar het bureau, en daar hebben ze even naar haar vlekjes gekeken. "Oh, dat is de 5e of 6e ziekte, niets aan te doen en niks aan de hand". Vind het zelf vrij laconiek overkomen, maar het gaat dan ook wel om Mijn Kind en dan ben ik niet zo nonchalant. "De 5e of 6e ziekte", en wij mogen nu kiezen ofzo? Anyway, het zal wel loslopen. Ze heeft verder geen verhoging meer, niet meer overgegeven en geeft haar lachjes aan iedereen die een blik in de MaxiCosi werpt dus dan neem ik aan dat ze er geen last van heeft.

Ik mis een aantal meiden. Moon, Milagro, Billybob en anderen.. alles goed? Hoop het wel!

Groetjes,

Leeuwedraak
Alles goed!

Drukke week achter de rug: werken, concert Lionel Richie whahahaha!!!

Melissa: goed hoor, dat je stug volhoudt!!!! En spruw, brrrr, dat vond ik echt een ramp! Ik ben blij dat Thierry het weer wat beter doet. Je hebt een flinke schrik achter de rug.

Leeuwedraak, vlekjes, tja meid, ik wil je niet ontmoedigen hihi, maar ze gaat nog heeeeel vaak ziek worden met vlekjes, en de symptomen zijn noooooooit volgens het boekje:( Het is aaaaaltijd 5e of 6e ziekte, vond ik ook zo raar, hoe vaak kun je dat krijgen , en soms zit het halve kdv onder de vlekken. Ik begrijp je bezorgdheid wel goed hoor, want je had net bij het ziekenhuis gezeten, maar je leert met de tijd dat het erbij hoort. Ik heb ook bij de ha gezeten om niets, hij wist trouwens ook nooit wat het was, "een virus" zei hij dan.

Wel goed dat de eerste keer dat ze ziek was de huisartsenpost zo goed reageerde. Dat hoor je ook wel eens anders. Wat een schrik ook voor jou.

Angela en Priek, hier ook langzaam maar zeker wat resultaat. Het probleem bij mij is eigenlijk dat ik nog steeds niet goed kan bewegen, laat staan sporten, ivm mijn bekken.

Miko doet het geweldig en is de ster van kdv (hij is ook de jongste haha, dus dat heb je al gauw). Hij eet regelmatig fruit, drinkt zijn fles, lacht, kraait, speelt, knijpt (au!!!!!!!!!!!!!!!!!), en ligt sinds gisteren in zijn ledikant omdat hij de wiegbekleding eraf trok. En nu is hij ineens heeeeeeel klein in dat grote ledikant, zo lief. Hij was wel bij verrast dat de kamer ook een plafond heeft, doorhet hemeltje zag hij dat nooit. Hij draait zich soms een beetje op zijn zij, maar rollen kan hij nog niet. alleen als hij zich af kan zetten komt hij iets verder. Verder hebben we de kinderfysio gebeld ivm zijn voorkeurshouding. Ik wil toch wat tips hebben, het is niet heel erg, maar toch.

En nu ben ik MOE, dus ga zo lekker met een dvd naar bed,

groetjes allemaal!
Aaaaahhh, ik kreeg net een telefoontje van het kdv, Jens huilt al de hele ochtend hartverscheurend en wil niet drinken. Ik hoorde hem op de achtergrond, zo zielig. Ik zou het liefste naar hem toe sprinten, maar helaas kan ik hier niet weg. Opa en oma ingeschakeld, die halen hem nu op.

Mijn arme lieve kleine mannetje....

Ik ben echt bang dat hij eenkennig wordt...
Ach Priek, damn, nu wil je wel weg vliegen natuurlijk. Is hij vetrouwd bij oma en opa? En idd grote kant dat het eenkennigheid is. Zit je zelf nu niet te huilen? Kan ik me ook zoooo goed voorstellen. Sterkte ermee.
oh priek, wat vervelend! Zeker omdat je niet weg kunt!

Dat is natuurlijk vaak zo, net op het kdv pikken ze lekker alle bacillen die daar rondzwerven op, maar dat maakt het niet leuker, je kunt je zo hulpeloos voelen als zo'n babietje zo ziek is.

hier een meneertje dat besloten heeft dat z'n slaapritme niet meer voldoet, maar nog niet weet hoe het anders beter is, Yoshua is de hele tijd onrustig, licht slapen, veel wakker worden ( en ik dus ook vaak wakker, grrr). Maar ook superlief, hij is wel een beetje eenkennig maar vanaf mijn schoot of vanuit de draagdoek/kinderwagen wil hij wel lachen.

Vriend is dit weekend naar Maasstricht met vrienden, naar een 'proeverij van de gezamelijke belgische bierbrouwerijen', kortom, een weekend zuipen dus, ben benieuwd wat voor wrak er zondagmiddag op de deurmat ligt. Ik hoop dat het niet het hele weekend heel slech weer is, kan ik er ook nog even uit.

Nou lekker, laat ik mn telefoon in de slaapkamer liggen, gaat net mn alarm af... Yoshua sliep net, is ie klaarwakker. Handig van mezelf..
Jens is opgehaald door opa en oma, heeft daar uitermate tevreden zijn fles leeggedronken, en ligt keihard te lachen om zijn opa... Gelukkig maar, blijkbaar is er dus niks ernstigs aan de hand. Misschien toch een geval van eenkennigheid? Geen idee hoe we daar mee om moeten gaan, hij zal volgende week toch weer gewoon naar het kdv moeten.

Leeuwedraak, gelukkig dat Tara weer beter lijkt! 5e of 6e ziekte, zegt me niks, maar als ze er op het cb niks van maken... Fijn dat je zo'n lekkere lachebek hebt!

Charmant, lastig met Yoshua's slaapritme! Vooral als je zelf ook niet meer lekker aan je slaap toekomt. Geen oplossingen hier, ik heb een gigantische snurker. Helpt het om hem gewoon in bed te leggen en dan te kijken of hij slaapt? Zelfs als hij even begint te brullen?
quote:Priek schreef op 12 september 2008 @ 14:37:

Jens is opgehaald door opa en oma, heeft daar uitermate tevreden zijn fles leeggedronken, en ligt keihard te lachen om zijn opa... Gelukkig maar, blijkbaar is er dus niks ernstigs aan de hand. Misschien toch een geval van eenkennigheid? Geen idee hoe we daar mee om moeten gaan, hij zal volgende week toch weer gewoon naar het kdv moeten.

Phieuw, gelukkig kon hij bij opa en oma terecht! Lijkt me heel akelig als je je kind op de achtergrond zo hoort huilen en je kunt niet naar hem toe. Fijn dat hij in ieder geval niet ziek was. Eenkennigheid zou wel kunnen ja. En zit er ook niet een sprong aan te komen...? Ik zal dat boek er weer eens op naslaan.

Groetjes, Leeuwedraak
Yes, Yoshua heeft vannacht 10 uur achter elkaar geslapen, van 7 uur 's avonds tot 5 uur 's morgens. Heerlijk!!
Hihi, wat kunnen wij blij worden van lange nachten!!!! En nu hopen dat Yoshua het begrepen heeft:)

Die Jens, oma en opa natuurlijk heerlijk genoten van zijn lachjes en kraaitjes!!

Leeuwedraak, zijn de vlekjes al weg?
vannacht heeft yoshua van 7 tot 1 geslapen, toen welgeteld 7 minuten bezig geweest met voeden, en toen sliep hij weer tot half zeven 's ochtends. God, wat heerlijk zeg! Ik vraag me af of het ook komt omdat vriend weg is, Yoshua ligt bij ons op de kamer en het is toch rustiger 's nachts. Nouja, ik hoop het niet, maar we merken het vannacht wel.

Is er toevallig iemand hier die het oppassen door opa/oma via een gastouder heeft geregeld om zo oppas subsidie te krijgen? Bevalt dat? Ik bedoel niet de opa of oma die op past, ik mag hopen dat je daar tevreden over bent, maar meer het papierwerk enzo voor de subsidie. Regelt zo'n bureau dat goed?

Ik zou nl heel erg graag een studie willen gaan doen, en ik ben een beetje aan het kijken naar mogelijkheden om dat te kunnen regelen qua tijd/oppas en financieen. Dus, ik hoor graag julie ervaringen!

het zonnetje schijnt, ik ga lekker naar de speeltuin! Fijne dag1

.
Charmant, lekker dat Yoshue lange nachten maakt! Kan je zelf ook weer een beetje lekker bijkomen. Als hij inderdaad onrustiger wordt door je vriend (snurkt ie? ) , misschien is het dan een idee om hem op zijn eigen kamer te leggen? Of kan dat door omstandigheden niet?

Bij mij past oma (nu) 2 dagen in de week op, straks wordt dat waarschijnlijk 1 dag. Wij hebben ervoor gekozen dit niet via een gastouderbureau te doen. Oma krijgt dan ook niet betaald, ze vindt het gewoon leuk om te doen. Uiteraard verwennen wij haar zo nu en dan met iets kleins, en over een tijdje geven we haar een 'groot' kado. Want ondanks dat ze het alleen maar voor de lol doet, zijn wij haar wel erg dankbaar!

Zo, ik heb er vanmorgen alweer een sportsessie van 2 uur opzitten. Mijn trainingsprogramma is weer wat aangepast, want ik deed de buikspier-apparaten wel erg makkelijk. Dat wordt dus wat zwaarder. De trainer zei heel optimistisch: 'Misschien heb je wel heeeel erg sterke buikspieren van jezelf". Dacht het niet, volgens mij zijn je buikspieren na een zwangerschap echt flubberende elastiekjes.

Zo, ik ga aan de knakworsten (1 keer zondigen, mmm) en dan naar de verjaardag van mijn broertje. Jens doet nu een extra slaapje, hij zal vanmiddag al zijn krachten nodig hebben om iedereen te vermaken....

Tot later!
Hoi allemaal,

Vanmiddag weer teruggekomen van onze vakantie in Frankrijk. Alles prima, kom morgen of overmorgen uitgebreider schrijven, en dan woensdag voor het eerst weer aan het werk helaas!
Goedemorgen!

Alles goed bij iedereen? Hier wel, we komen net bij het cb vandaan. Jens was weer goed gegroeid, hij is nu 7625 gr, en 70,5 cm. Hij heeft weer 2 prikken gehad, maar onze Jens is een bikkel, dus die liet het lekker gebeuren. Een paar brullen en toen was het over. Ik mag inderdaad wel beginnen met bijvoeding, wat ik graag wilde. Ze waren er niet echt enthousiast over, maar als ik graag wilde mocht het wel. Tja, het is mijn baby, dus ik ga hem volgend weekend gewoon wat geven. Ze raadden wel een groentehapje aan. Nog uitvogelen dus wat ik hem ga geven en hoe ik dat ga klaarmaken. Hij mag ook zo langzamerhand terug van 5 naar 4 voedingen, als hij dat wil. Dan krijgt ie ind e andere flessen wat meer, en eventueel mag hij dan wat rijstebloem (?) in 1 fles. Ook dat ga ik even uitproberen. Lukt het niet, dan houden we het gewoon nog een tijdje bij het oude, 5 flessen melk en verder niks.

Gisteren een verjaardag gehad, met heel veel visite. Jens vond het wel erg leuk om op de grond te spelen met mijn kleine neefjes en nichtjes, maar hij was op een bepaald moment zo moe! En we konden hem niet in slaap krijgen. 4 keer geprobeerd, lekker in een bedje boven, dus lekker rustig, maar hij bleef maar brullen. Vannacht sliep hij wel als een blok...

Bah, kom ik net thuis, zie ik weer een groot plakaat hondepoep aan mijn wiel zitten! Ik vind dat toch wel zooo smerig! Probeer er altijd op te letten als ik loop, maar blijkbaar was ik er nu toch doorgereden. Net weer zitten boenen dus. Kunnen mensen niet gewoon uitkijken waar hun hond poept en het dan netjes opruimen?????

Ik ga mijn stoere man nog even goed knuffelen, tot later!
Slapen gaat gelukkig weer beter, ik denk dat yoshua in een eigen kamer wel meer rust zou brengen, maar dat kan pas na de renovatie van ons huis, en die staat gepland voor maart 2009. Hopelijk beginnen ze dan ook.

Misschien had hij gewoon weer zo'n sprongetje ( dankbaar excuus).

Rijstebloem, die pakken molenaarspap; da's rijstebloem.

Ik ben zo benieuwd hoe Yoshua z'n eerste hapje vind!! Hij zit altijd bij ons aan tafel en dan kijkt hij af en toe echt het eten uit onze mond, lijkt me zo leuk om hem ook wat te kunnen voeren!
Charmant> Wij hebben deze maand voor het eerste een gastouderbureau ingeschakeld voor mijn ouders voor de oppas van de kinderen. Ze hebben 2 jaar zonder subsidie opgepast maar ze vroegen wat ik er van vond. Ze willen zo graag een paar centjes sparen voor de kinderen. En ze racen nog al wat heen en weer om mijn dochter naar school te brengen en op te halen. Dus vind ik het geen probleem. Heb nog geen uren ingevuld maar volgens mij moet dat vrij simpel gaan.

Heb idd ook wel eens een bosje bloemen gebracht naar de opa's en oma's of een keer uiteten of naar een musical. Maar toch heb ik dan het gevoel dat ik toch te weinig geef... Zal wel aan mij liggen hoor, ze hebben er nog nooit iets van gezegd.

Priek> My god! Wat is die Jens van jullie groot! Sophie is krap aan 60 cm... Maar die is dan ook best wel klein...

Zal ook eens vragen hoe dat gaat met bv en rijstebloem. Of ik dan af moet gaan kolven of dat dat helemaal niet nodig is. Ze is namelijk een aantal dagen vroeg (6 uur ipv wakker maken om half 8). Volgens mij moet ik binnenkort weer heen dus zal het allemaal even vragen. Sophie kijkt ook ons het eten uit de mond dus zal even vragen hoe dat zit.

Zo, ga nu eerst een boterhammetje smeren.
@ Angela: opa en oma passen hier ook graag op yoshua, dus het is niet zo dat ik ze er voor MOET betalen, maar het idd meer een gevoel, zij passen dan op zodat ik kan werken/studeren, dus ja, als ik er via die subsidie wat tegenover kan zetten dan vind ik dat erg fijn. Voor een kdv betaal ik ook!

Ik ga even naar een net wakker geworden mannetje toe, fijne dag
hoi meiden! even heel snel, laten weten dat ik nog steeds wel meelees maar er vaak in de drukte hier niet aan toekom om even rustig te gaan zitten en schrijven. Blij dat Jens ook een flinke is, hier op Aruba vindt iedereen Tim zoooooo groot (kindjes zijn hier wat kleiner over het algemeen, al halen ze dat in hun volwassen leeftijd ruimschoots in, maar dan in de breedte). Tim was de laatste keer bijna 7 kilo en 62 cm, maar hij daar ook al weer rompers 68 en 74 hoor. En dat voor een baby die toen hij een maand oud was bijgevoed moest worden Fruithap ook geprobeerd, kon meneer nog niks mee, kwam er zo weer uit. Komend weekend misschien groentje proberen, iets neutraals zien te vinden.

Werken gaat lekker, vind het heerlijk om ook weer met iets anders bezig te zijn, maar ook wel weer de luxe om Tim om half 1 lekker op te halen en mee naar huis te nemen.

Moeten we niet eens foto's update doen op de msn groep?

Succes allemaal met de kleine ukken en ik meld me weerals het wat rustiger wordt hier
Hallo allemaal!

Het is hier wel rustig he? Je kunt echt merken dat iedereen zolangzamerhand weer aan het werk is, en het druk heeft met van alles en nog wat.

In tegenstelling tot vorige week heeft Jens het gisteren prima gedaan op het kdv. Gelukkig maar, dat was een hele opluchting voor me.

Verder is er weinig nieuws over mijn grote stoere knul. Hij doet alles prima, groeit goed, beweegt heel veel (we beginnen ons af te vragen van wie ie dat heeft, wij zijn niet zo beweeglijk ), en het is een lekkere sterke kerel, die zijn lachjes voor iedereen wel klaar heeft. Ik heb echt nergens over te klagen!

Ik zal eens proberen een foto op de groep te zetten. Vorige keer had ie wel erg veel tijd nodig om de foto's te laden, maar misschien gaat dat nu beter.

Tot later!
Hai allemaal,

ik leef ook nog.Hier gaat alles gelukkig ontzettend goed!Ook ik heb een ontzettend lief zoet kereltje dat iedereen inpakt met zn lachjes!!!Hij is echt helemaal geweldig!Merk ook echt al heel goed verschil tussen zijn karakter en dat van mn dochter.Mn dochter gaat overal op af en is heel erg open en hij wil graag eerst bij mij de kat uit de boom kijken en is erg schrikkerig.En waar mn dochter absoluut niet van knuffelen en vasthouden hield (het is nu iets beter maar ze wil het eigenlijk nog steeds liever niet) is ons mannetje een knuffeldiertje!

Vannacht heeft hij weer ontzettend goed geslapen (van 21:30 tot 6:30 Dat doet hij dus niet elke nacht) dus we hebben absoluut geen klagen met hem.Ik ben nu echt een softie geworden hoor!Ik wil hem het liefste de hele dag vasthouden en mn neus in zn nekje duwen en m zoenen!Ik geniet met volle teugen van elk moment dat ik heb met hem want er komt er niet nog een!

Maar wat gaat het toch snel met de kindjes!Ze worden allemaal al weer zo groot!Al is sophie een ukkie las ik!Thomas was de laatste keer op het cb al 63 cm en bijna 7 kilo en die begon ook met 48 cm.

Leeuwedraak:Gaat het ondertussen al wat beter met Tara?

Priek:Je zal zien dat het er direct zo ineens af kan vliegen dat gewicht!Als je gewoon gezond eet en er bij beweegt dan gaat het vaak ineens snel!

Charmant:Ik heb niet terug gelezen maar hoe groot is Joshua nu?Want die begon al ontzettend groot!Ik begreep uit je stukje over rijstebloem dat je geen bv meer geeft?

Ik ben de bv aan het afbouwen.Thomas krijgt nu nog een á twee keer bv per dag.Verder krijgt hij de fles.

Ik heb hem vorige week een klein beetje druif laten proeven.Die kwamen bij mn oom uit een kleine kas en waren heerlijk zacht en zoet.Ik heb hem het laatste beetje uit het velletje laten zuigen.In de 1e instantie was het bekken trekken maar het 2e druifje vond ie al wel lekker.En ik heb vd week ook al n ieniemienie beetje appelmoes gegeven (Even mn vingertop id appelmoes gedoopt) en dat vond ie maar niks.Ook heeft ie al een beetje vruchtenyoghurt geproefd (ook alleen mn vingertop erin gedaan) en dat vond ie wel lekker.

Ik moet 6 oct weer naar het cb.Ben erg beniewd hoeveel hij nu weer is gegroeid.De laatste keer bij het cb zeiden ze dat ik hem wakker moest maken om te eten als hij langer 4 uur geen eten had overdag!Nou,sorry hoor,maar dat ga ik dus echt niet doen!!!Als hij het nou nodig heeft,oké maar dat heeft ie echt niet.Dat heb ik ook even gezegd.Ze moest me daarin wel gelijk geven.Ik zei al,als hij honger heeft komt ie vanzelf wel!

Ik ga er weer van tussen!Zeg het elke keer maar hoop nu echt weer wat regelmatiger te reageren!Maar vind het gewoon heel erg druk met twee kindjes waarvan er eentje op school!Vind het knap hoe andere mensen dat allemaal doen!Ik ben ook gesloopt om tien uur savonds!Maar aan de andere kant heb ik er wel iets geweldigs voor terug gekregen!

Groetjes Moon

Zo, héél even achter de PC om bij te lezen en een kort berichtje achter te laten. Hier alles goed; Tara is weer helemaal boven Jan en charmanter-grappiger-lacheriger dan ooit. Begint nu echt goed op haar rechterzij te draaien en weer terug. Ben supertrots op 'r!

Deze week ook begonnen met school. Pittig, maar wel weer heel fijn om met m'n hoofd bezig te zijn. Vandaag nog kraamvisite, heb er mijn hoofd niet naar staan, maar goed.

Fijne zondag nog!!

Groetjes Leeuwedraak
Zo,heb de rest ook maar even bij gelezen!

Leeuwedraak en Milagro:Van harte gefeliciteerd met jullie voor genomen huwelijken!

Wij zijn 3 october ook al weer 5 jaar getrouwd!Het gaat zo snel!Toen was ik in verwachting van onze dochter en nu is mn kleine man ook alweer bijna 4 maanden!

Melissa:Wat zielig dat Thierry ineens zo ziek werd!Maar dat zal nog wel vaker gebeuren denk ik.Kindjes kunnen dat soms ineens krijgen.Van het ene op het andere moment krijgen ze koorts en zijn ze niet lekker!

Heb wel eens gehoord dat als je kind hoge koorts heeft dat je dan natte sokjes aan moet doen.Die schijnen dan de hitte op te nemen.

Priek:Lekker hè,sporten!Je kan er enorm tegenop zien om te gaan (heb ik vaak last van) maar als je dan eenmaal bent geweest dan ben je weer trots op jezelf!

Ik sport zelf 1x pw op dinsdagochtend en dan ruim een uurtje.En ik wil weer gaan hardlopen.Ik zit dan al wel een kilo onder mn gewicht maar wil er nog een kilo of 5 af.Zit nu ook aan een heel verantwoorde pasta-ovenschotel met een eet-kleur-mix van knorr.Met courgette,tomaat en rode ui.Erg lekker!!Het is alleen zo jammer dat ik het alleen moet eten.Mn man houdt absoluut niet van groenten (helemaal niks,alleen champignons en wat ik verstop in de nasi of bami :-)))) en mn dochter is helaas ook niet zo'n groente fan.Hollandse pot gaat er wel in maar zoals die ovenschotel,dat lust ze niet!

Het is voor mij ook beter om wat gezonder te gaan eten ivm mijn darmen.Ben de laatste tijd niet erg gezond bezig.Vind al het snoep erg lekker.

Angela:Wat vervelend voor je dat je dochter zo dwars is!Ik wordt af en toe ook gek van de mijne hoor.Het is toch ook aandacht vragen.Want negatieve aandacht is immers ook aandacht.En dat weten ze donders goed.

Ik wil graag wat van jullie weten!Hebben jullie nou ook zo'n last van haaruitval?????Ik word er echt helemaal niet goed van!!!Ik haal echt niet gelogen hele bossen van mn hoofd af en durf mn haar ook bijna niet meer te wassen.Ik was het en kam het dan al onder de douche met veel crèmespoeling erin.Anders is het helemaal een drama.En als ik dan de crèmespoeling uitspoel dan voel ik de haren langs mn benen naar beneden glijden.Ik moet ook onder het douchen zeker twee keer het putje legen want ik sta anders in een "bad".Het is gewoon eng.Overal vind ik ook haar en ik ben de hele dag mn kleren aan het "plukken".Als dit nog twee weken zo door gaat dan ben ik echt kaal.Aan de zijkant kan je mn hoofdhuid al helemaal zien!Was het ook maar een keer pw.Heb al gevraagd aan een doktersassistente of er iets tegen bestaat maar die zegt van niet."Het komt weer goed hoor,het uitvallen duurt een aantal weken en stopt dan.Dan groeit er weer nieuw." Ja,daar heb ik nu lekker veel aan!Ik wil mn haar houden :-((((!!!!

En hoe vaak poepen jullie kindjes?Thomas poepte met de bv ongeveer eens in de 5 á 6 dagen maar nu met de fv 1 á 2x pd.En dan echt zo slap dat als ik hem op zn rug leg dat zn hele rug onder zit!We doen nu zn broek uit en romper los terwijl een van ons hem vasthoudt.Dan duw ik een of twee doekjes aan de achterkant in zn luier en dan pas leg ik hem neer.Want ik bleef aan het wassen.En aan het douchen want de romper moet dan ook over zn hoofd!Dus hij zat helemaal onder.Arme kind."Hmm,wat heeft hij een apart luchtje in zn haren.....hahahahaha.

Ik ga mn kind even te bed brengen.Ze moet morgen weer naar school dus die gaat er lekker om 7 uur in.

Groetjes!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven