Mei 2008

26-08-2007 09:59 2248 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijdbevallenvan deroepnaamgewicht (g) /cmAngela2824-04-20082eSophie3270g /48cmPlevier3430-04-20082eMiko3290g /49cmValdispert3403-05-20082ePablo3470g /51cmBowie03-05-20083eTim3380g /50cmPriek2704-05-20081eJens4400g /52cmSabrina2504-05-20082eNathalie4060g /52cmDurske3709-05-20082eAnnabel4340g /53cmBillybob2812-05-20081eZane3740gLeeuwedraak3113-05-20081eTara3955g /53cmRegina3214-05-20082eElise4500g /52cmMilagro3421-05-20081eIda3570gMelissa3024-05-20081eThierry3610g /50cmMoon2902-06-20082eThomas3600g /48cmCharmant2404-06-20082eYoshua5250g
Hey Charmant,

ja,Thomas is ook een flinke!Ben laatst met hem op de weegschaal gaan staan en toen kwam ik op 7,5 kilo uit!Dat zal nu al wel zwaarder zijn ondertussen maar ik hoor het morgen wel!

Priek:Thomas heeft ook last van droge plekjes!Ik deed hem eerst elke dag in bad maar nu om de dag.Dat gaat een stuk beter en anders kun je twee keer per dag met crème zn gezicht insmeren.Ik weet niet wat voor crème je hebt maar een calendula crème is wel erg goed.Dat geeft overal voor.
Vraagje aan Sabrina:

Misschien is het wel leuk om een kolommetje erbij te maken in de tabel met daarin de lengte en het gewicht bij bv 4 maanden want dat zijn ze nu allemaal al.En dan dat binnenkort veranderen naar 6 maanden.

Weet niet of de rest dat ook leuk vindt maar ik vind dat altijd wel leuk om te vergelijken!
Moon/Charmant: Ik heb Jens ingesmeerd met lekkere dikke zalf van Zwitsal, en nu ook met oliegel. Dat hielp heel goed bij de berg. Hij gaat sowieso maar 3 keer per week in bad. Ruwe huid van de tandjes??? Tjee, dat had ik echt nog nooit gehoord!

We hebben net Olvarit geprobeerd, maar dat wilde Jens ook niet hebben. Hij zit echt te kokhalzen, net zolang tot alles wat ie heeft doorgeslikt er weer uit komt. De andere helft spuugt ie direct al uit. Nu nog maar eens pap proberen, als dat niet wil, dan laat ik het gewoon een tijdje zitten.

Ach, als ik hem op zijn achttiende nog steeds flesjes moet geven, zal ik dat met liefde doen hoor

Moon, goed idee van de tabel! Lijkt mij ook leuk om alles een beetje bij te houden. Alhoewel ik vrees dat we Sabrina hier niet meer terugzien... Net zoals een aantal anderen trouwens. We zijn nog maar met een mager clubje overgebleven!
Ja,das waar.Jammer hoor maar ik ben ook niet zo'n fervente schrijfster dus ik mag niks zeggen hahaha.

Jens gaat vanzelf wel intresse in eten tonen hoor.Dan heeft hij nu gewoon nog geen behoefte aan vaster eten.

Ik heb straks voor Thomas een banaantje gepureerd met een heel klein beetje water en hij vond het best lekker.Hij heeft maar 5 hapjes ofzo gehad maar die vielen wel in de smaak.De rest heb ik in een bakje in de koelkast gezet maar ik weet niet of dat morgen nog wel te eten is.

Arme kind krijgt morgen ook weer twee inentingen!Vind dat altijd zo zielig!Hij had er de afgelopen twee keren best last van.De laatste keer zelfs koorts de dag erna.Neem nu maar meteen een zetpilletje mee voor hem en die krijgt ie ook meteen na de inenting.Hij krijgt lekker een makkelijke joggingbroek aan.Die kan makkelijker over zn beentjes heen.Dan heeft ie er niet zo'n last van met aan en uit trekken.

Groetjes
Moon, ja zielig he, die inentingen? Jens had er niet zoveel last van, die sliep alleen wat meer die dag. Gelukkig hoeft hij voorlopig niet meer.

We hebben hem gisteren wat pap gevoerd, en dat ging beter. Hij laat ng steeds de helft uit zijn mond lopen, maar hij trekt geen vieze gezichten en hij kokhalst ook niet. Dus we gaan daar maar lekker mee oefenen. Roer ik er later wel een beetje banaan doorheen.
Nou hoor, ben met Thomas bij het CB geweest en hij is gróót!

Hij was 67 cm en 7940 gram!!!!Hij is dus al zn gewicht ruim verdubbeld vanaf zn geboorte en 19 (!) cm gegroeid!!!

Ik heb hem op het CB gelijk een heel licht (60 mg) zetpilletje gegeven en twee uur later thuis een zwaardere.Hij ligt nu lekker te slapen!Hoop die er er beter door komt dan de vorige keer!

Ga me even met mn huishoudelijke taken bezig houden Bleegh!
Hoi, ook nog even een berichtje van mij! Was afgelopen weekend geveld door een aanval van Snot, Hoest en Andere Verkoudheidszaken. Om het maar eens te zeggen zonder er omheen te draaien ..... Daarnaast ook nog eens Verdrietig omdat we onze lieve kat hebben moeten laten inslapen, sniksnik... En als klap op de vuurpijl ook nog gewoon Druk (ja, óók met een hoofdletter... om de gradatie een beetje aan te geven. Ik ben ook wel eens 'gewoon' druk, maar dit verdient een hoofdletter).

Wat leuk om te lezen dat sommigen al bezig zijn met vast voedsel! Kijk daar ook naar uit, maar voorlopig hou ik het nog even bij borstvoeding. Had eerlijk gezegd niet gedacht dat ik het zo lang vol zou houden, zeker in de combi met werk nu.

Charmant, die 'afnemende groei', dat hoort toch bij borstgevoede kinderen van deze leeftijd? Zie deze link over de zogenaamde 'borstvoedingsdip'. Bij mij laat hij de plaatjes niet zien, maar uit de tekst blijkt het ook wel. Misschien eens navragen bij het consultatiebureau?

Hihi Priek, "we zijn nog maar met een mager clubje overgebleven"... was het maar waar! (Noot: let op, dit is een woordgrapje. Voor het geval je hem niet direct vat...).

Heeft iemand oren naar een Meet & Greet? Een soort vergelijkend babyonderzoek? Ik zal een topic openen op ons privé-forum. Lijkt mij wel leuk!
Leeuwedraak, haha, ja, ik vat hem! Was ik maar een mager clubje..

Meet & greet is misschien best een leuk idee! Wel spannend, lijkt me, maar wel leuk!
quote:moon78 schreef op 06 oktober 2008 @ 14:15:

Nou hoor, ben met Thomas bij het CB geweest en hij is gróót!

Hij was 67 cm en 7940 gram!!!!Hij is dus al zn gewicht ruim verdubbeld vanaf zn geboorte en 19 (!) cm gegroeid!!!

Bleegh!wow Moon, wat een superbeer!!!! Lekker hoor, zo'n grote man!
hoi allemaal! ook hier Druk als Leeuwedraak, ik probeer echt af en toe alles bij te lezen, maar het schrijven schiet er nogal eens bij in. Maan of geen maan, ook hier op Aruba 'herfst' en ook hier koorts, mondjes melk opgeven en bijtende luiers. Ik geef Tim ook tot 6 maanden alleen maar (soja)melk, hopelijk loopt hij de allergie mis die zijn broertje wel heeft. En op Aruba vindt iedereen Tim zo groot, blijkbaar omdat het toch een echt Nederlands lang mannetje is! Zou het leuk vinden die tabel, ik zie Sabrina nog wel vaak op msn, zal eens vragen of ze weer es langs komt! En Meet en Greet, dat moeten jullie echt doen, is zo leuk. Eerste keer beetje raar maar het is ook zo weer vertrouwd. Ik kan er helaas niet bij zijn, maar maar alsjeblieft een mooie foto van alle kotertjes op een rij! Is iedereen weer helemaal de oude na de bevalling? Ik heb de laatste tijd ineens wat vage buikpijn. Mijn buikspieren zijn ook nog steeds erg slap, gaat wel even duren vrees ik. Zullen we weer eens op de privegroep wat nieuwe fotos zetten? Ik ben zo benieuwd naar de kindjes nu.
Bowie, kunnen we de Meet & Greet niet bij jou doen?

Dat is helemaal leuk, al die kleintjes met hun pootjes in het zand!
Haha, dat zie ik ook wel zitten ja, om daar te meeten!

Ik heb net een nieuwe foto van Ida op de groep gezet, zag dat Billybob ook al wat had geplaatst. Leuke lachfoto van Zane! Wat gaat het snel met onze kleintjes!
Heb net even naar de nieuwe foto's op de groep gekeken. Wat leuk om jullie schatjes te zien!! Veel lachebekjes, heerlijk hoor!! Het gaat zoals Milagro zegt inderdaad heel erg snel. Ik vind het wel prettig dat Tara nu wat steviger is dan toen ze nog zo heel piep was. Je kunt er nu echt lekker stevig mee knuffelen en dollen, super vind ik dat. Vanmorgen draaide ze weer eens om maar deed ze voor het eerst haar andere arm onder haar lijf uit zodat ze echt overeind kwam. **Applaus** Goed hè? (zei de trotse moederkloek...).

Ga nog effe achter de boeken. Fijne week allemaal!!
Goeiemorgen,

ik heb lekker vakantie, en mijn dochter is logeren, dus ik heb vooral veel rust en knuffeltijd met Miko!!!! Pffff, wat een rust om maar 1 kind te hebben, dat was ik alweer vergeten haha.

Vandaag gaan we over op voeding 2, Miko heeft gewoon niet genoeg meer aan 1. Hij is over twee weken ook al zes maanden, slik! Hij eet elke dag 1 stuk fruit, wel lastig dat er niet zo veel variatie meer is. Je komt toch gauw uit bij appel/peer/banaan. Ik ga toch wat potjes erbij kopen om te mengen. In Duitsland is de keus in babyvoeding/melkpoeder/pap enorm, en net zo duur of goedkoper. Dus dat is voor mij wel een optie.

Groente lust hij ook, hij is een echte lekkerbek. Ik heb het groeiboekje van mijn dochter erbij gehaald, daar staat nog gewoon in wat ze ongeveer moeten hebben op een dag, ipv dat flauwe gedoe van "kijk maar wat hij nodig heeft". Dus ik volg dat schema aardig.

Leeuwedraak, ook wij hebben onze lieve poes van 12 moeten laten inslapen vorige week, ik weet precies hoe je je voelt:(

Moon, Thomas is een lekkere flinkerd haha, heerlijke spekbeentjes heeft hij waarschijnlijk, vind ik altijd zo lekker om in te bijten hihi.
Plevier, lekker dat je vakantie hebt! En wat wordt Miko een stoere man, met al zijn hapjes! Hoe weet je dat hij toe is aan voeding 2? (Jens begint namelijk tegenwoordig ook elke keer te huilen als hij zijn fles leeg heeft. Van teleurstelling?)

Jens eet nu wel pap, dat lust hij wel. Maar fruit moet hij nog steeds niet hebben, hij zit er echt van te kokhalzen. Afgelopen donderdag ben ik met hem naar de dokter geweest, vanwege die rare plekken op zijn lijfje. Hij blijkt dus eczeem te hebben. Meteen vette creme gekregen, en we zijn nu fanatiek aan het smeren. Jens moest even wennen aan dat gefrut aan zijn lijf (hij is nogal beweeglijk op het aankleedkussen), maar nu vindt hij het toch wel lekker. Ik masseer hem ook een beetje, en dan ligt ie me zo stralend aan te kijken....

Ha, ik heb vandaag al 2 complimenten gekregen dat ik er goed uitzag! Ze zeggen dat je kunt zien dat ik aan het sporten ben. Er is nog maar 2,5 kilo af (mijn doelstelling -10 kilo voor half november ga ik vast niet halen, maar toch).
He, goed zo Priek, hier ook heel langzaam aan wat eraf, ook ik haal mijn doel niet, maar ben gewoon blij met elke paar ons die eraf is.

Miko redt het niet meer altijd tussen twee voedingen, hij heeft dan gewoon honger.
Hoi!

Goed hoor, dat sporten! Ik ben zelf vorige week ook weer voorzichtig met hardlopen begonnen, naast 1x per week sporten bij het sportcentrum. Ik pas nog steeds mijn oude broeken niet, het gaat heeeeeel langzaam, maar ik ben blij met elke dag zonder snoep en vet. En als de moed me weer eens in mijn schoenen zakt omdat ik nog steeds tegen die kilo's aankijk, dan houd ik mezelf op de been met 'negen maanden op, negen maanden af, dus je hebt nog even.'

Yoshua heeft de afgelopen twee dagen aan de supergroene spuitpoep ( echt. Spuit-poep. terwijl ik 'm aan het verschonen was) gezeten, gelukkig was het vandaag wat minder. Hij was wel vrolijk, en had geen verhoging dus ik weet niet precies wat het was. Yoshua geniet ontzettend van hapjes pap, banaan vindt hij na 2, 3 happen niet meer zo leuk, dan wil hij alleen nog maar de lepel te pakken krijgen. Ook uit een bekertje melk drinken (nouja... het is meer uit een beker lebberen en hopen dat er ook wat binnenkomt) vindt hij erg leuk. Ik drink vaak rooibosthee, en dan geef ik hem wel eens een slokje afgekoelde thee.

Hij wil ook echt alles vastpakken, da's zo lief! Overal steekt hij zijn handjes naar uit, vooral gezichten zijn erg leuk nu, dus ik moet goed zijn nageltjes knippen!
Heerlijk al die nieuwe foto's van de kindjes, echt genieten! Zou wel leuk zijn M&G hier, jammer dat dat niet eventjes kan he... Hier ook groene spuitpoepluiers, helaas wel met verhoging en van het weekend zelfs hele hoge koorts - ben maar gestopt met temperaturen anders was ik naar t ziekenhuis gereden 's nachts. Morgen naar de huisarts, dit duurt me te lang.
Bowie en Charmant, groene spuitpoep klinkt niet echt fijn! (En wat kunnen ze dan ver 'spuiten' hè?) Wat zielig dat Tim ook nog zo'n verhoging heeft, ik kan me voorstellen dat je je een beetje zorgen maakt, Bowie.

Ik ga morgen toch maar eens een beetje banaan door Jens zijn papje prakken. Misschien leert ie zo wennen. Hij heeft trouwens ook ontdekt dat het erg leuk is om allebei je handen in je mond te stoppen als er net een hapje pap in zit. Ook bellenblazen met pap in je mond is erg leuk

Gevolg: alles zit dus onder de pap...
heej, wat een toeval priek, dat heeft yoshua net ook ontdekt..

Ook 'helpen' door de lepel vast te pakken ( net waar de pap zit) en naar zijn mond te bengen vindt hij erg leuk

Hier ook een heerlijk nachtje gehad, not.

Yoshua is voor het eerst een beetje verkouden, en heeft verhoging. Hele nacht wakker geworden, en hij wilde ook niet aan de borst, en ook niet de fles want elke keer na een paar slokken begon hij heel zielig te proesten. Uiteindelijk wilde hij wel drinken als ik met hem rondliep terwijl hij dronk, gek genoeg. Maar oudste is ook al erg aan het snotteren, en vriend is ook ziek. Ik hoop maar dat ik pas ziek word als de rest aan de beterende hand is.
Charmant, Jens kan ook al zo goed 'helpen'. Nou ja, hij moet plezier in het eten krijgen, denk ik dan maar. Dat mams daarna het hele huis mag soppen, dat is dan een bijzaak

En de toevalligheid gaat door, want Jens is ook snotverkouden! Niet met koorts, en hij is ook erg vrolijk, maar hij klinkt als een zeehondje... Zielig dat Joshua zich zo beroerd voelt. Daar ben je dan wel mee aan hè, zo'n nachtje?
Hoi allemaal,

Hier eindelijk weer eens een update van ons. Ik ben inmiddels alweer een maand aan het werk dus nu druk druk druk. Al lees ik wel altijd mee. Neem me elke keer voor om meer te gaan schrijven en elke keer komt er dan toch weer wat tussen.

De eindeloos doorgaande was, een hongerig jongentje, de bank en tv die lonken, etc.

Zane was afgelopen zondag alweer 5 maanden, het gaat zo hard, voor je het weet alweer een half jaar! Anderhalve week geleden bij het consultatiebureau was hij 66 cm en 7715 gram, ook geen heel ielig mannetje dus. Hij heeft ook van die heerlijke spekbeentje om lekker mee te knuffelen.

Hier nog steeds geen vast ritme, maar streef daar ook nog niet zo naar. Komt vanzelf wel als hij gaat eten denk ik. Nu is het nog volledig borstvoeding op verzoek. Dus soms drinkt hij na anderhalf uur weer, soms na 3 of 4 uur. Soms een paar slokken, soms klokt hij alles leeg. Ik vind het prima, zowel hij als ik genieten er nog volop van ('s-nachts geniet hij er iets te veel van, hahaha, zo'n 2 keer per nacht komt hij nog) dus we gaan zeker het jaar wel volmaken ben ik van plan.

We hadden wel bij de oma's het probleem dat hij de fles niet graag nam. Hij kon het wel maar dronk alleen het minimale en haalde de schade dan aan het einde van de dag in. Maar gelukkig lijkt het kwartje sinds deze week gevallen, of heeft hij zich erbij neergelegd, want deze week alles opgedronken.

Gelukkig want ik zat daardoor niet lekker op mijn werk. Heb daar sowieso nog niet veel zin in (vind het heel moeilijk om hem weg te brengen, bij een eventuele tweede ben ik van plan langer thuis te blijven) en dat hij slecht dronk maakte het er niet makkelijker op. Maar gelukkig lijkt dat dus over.

Met hapjes zijn we nog niet begonnen, maar wil binnenkort wel eens wat gaan proberen. Kijken wat hij ervan vind.

Qua slapen hebben we ook geen ritme, het enige wat wel vast staat is dat hij 's-avonds tussen 19 en 20 wel ligt. Het liefst al voor 19.30, maar dat is niet altijd haalbaar als ik gewerkt heb. Hij slaapt nog steeds heerlijk op zijn buik, en in zijn ledikantje bij ons op de kamer (vind dat zo gezellig).

Op de dagen dat ik moet werken moet hij er vroeg uit en op de andere dagen slapen we uit soms tot 8.30, maar ook wel later, vanochtend was het bijv. 10 uur. Die uurtjes heb ik echt wel nodig om de nachten en het vroege opstaan op mijn werkdagen goed te maken.

Zane drinkt dan natuurlijk wel tussendoor, en vanaf een uur of 6/7 neem ik hem dan na zijn ochtendvoeding bij mij in bed en slaapt hij ook heerlijk verder.

Verder overdag gaat hij gewoon naar bed als hij moe is. Hij doet meestal een aantal "korte" slaapjes op een dag en wil vaak na het slapen lekker drinken.

Hij is nu ook heel druk met spelen. Alles pakken en onderzoeken en ook ALLES in zijn mond. Hij zit tegen het omrollen aan, heeft net het eerste zetje nodig. Hij wil heel graag zitten en staan, het liefst de hele dag, want liggen is voor kleine babies!

Zelfstandig zitten lukt nog niet maar zal vast niet lang meer duren. Een kinderstoel hebben we ook al gekocht. Met uitproberen zat hij heel stoer en trots rond te kijken. Hij zit er heel stevig in, maar ik wacht toch voor de zekerheid maar tot een half jaar voordat hij er echt eventjes in mag.

Zo ook met de buggy, in de wagen liggen vind hij nog prima, hij is gek op wandelen, dus ik hou hem daar nog wel even in.

Verder is het een mannetje dat snel gefrustreerd is omdat hij meer wil dan hij kan. Hij wil heel graag kruipen (wat al een klein stukje lukt) en zou denk ik het liefst opstaan en weglopen, maar dan moet hij toch nog even geduld hebben.

We lachen heel wat af met hem, ook papa is helemaal weg van hem. Echt mooi hoe je zo'n mannetje wat pas zo kort bij je is absoluut niet meer weg kunt denken. We zijn helemaal verliefd op hem. En de laatste weken is hij bezig met het inpalmen van de oma''s en opa's en mijn collega's.

Hij is al een tijdje met zijn eerste tandjes bezig, de 2 onderaan en nu zijn er eindelijk 2 streepjes te zien waar het tandvlees stuk is, dus ik denk dat ze er nu echt aankomen. Gelukkig want hij had er af en toe echt veel last van.

Ook is hij nu snipverkouden en heeft een naar hoestje. Maar ja, ook dat zal wel weer overgaan.

De laatste week zijn we wel wat bezorgd geraakt. Sinds een tijdje onstond er een soort richel op zijn voorhoofd, van boven naar beneden. Zijn schedel is daar wat dikker, er zit een soort bultje. Je kunt het goed voelen en in bepaald licht is het goed zichtbaar. Als je goed kijkt op foto's zie je het ook.

Dit had hij bij geboorte niet maar is langzaam onstaan. Dus voor de zekerheid vroeg ik er maar naar bij het consultatiebureau. Toen werden we doorverwezen naar de huisarts en die heeft ons nu weer doorverwezen naar de kinderarts. Het zou mogelijk kunnen zijn dat de schedelnaad die daar loopt te snel is dicht gegroeid waardoor die richel is ontstaan. Dat moeten ze nu dus gaan bekijken, denk dat ze een rontgenfoto oid zullen maken.

Spannend dus. Ik ging gelijk op internet zoeken, wat je natuurlijk beter niet kunt doen, en daar werden we ook niet vrolijk van. Als die naad daadwerkelijk al dicht zou zijn dan is er een grote kans dat het geopereerd moet worden.

Het idee dat ze aan de scheldel van ons kleine mannetje gaan zitten werden we helemaal eng van. We hopen dus heel erg dat het meevalt en misschien niks ernstigs is.

Ik vind het al naar dat dat kleine mannetje onderzocht moet worden, en misschien moet bloedprikken of ct-scan of nog meer ellende. Ik was zo blij dat hij voorlopig klaar was met zijn inentingen.

Maar ja, afwachten dus maar, komende dinsdag gaan we naar de arts.

Gelukkig lijkt hij nergens last van te hebben en ontwikkeld hij zich prima, dus dat stelt wel wat gerust.

Een hele lange lap tekst ik het geworden, maar heb nu echt het voornemen om vaker te schrijven en het wat meer bij te houden.

Groetjes billybob en Zane
Hai meiden,

ik heb nog niet op de group gekeken naar de foto's maar zal ook zeker even wat foto's van Thomas erop zetten binnekort.Wat zijn jullie kindjes allemaal zielig.Allemaal verkouden!Dat ziet er bij die kleintjes altijd zo zielig uit vind ik.

Bowie:Die meet en greet bij jou houden zou idd wel erg geweldig zijn!!!Maar helaas,dat gaat niet.Maar voor we zover zijn om af te spreken,zijn we denk ik al wel weer een tijdje verder!Het is best een gepuzzel.

Met het andere topic zouden we ergens eind augustus afspreken maar dat is uiteindelijk pas morgen geworden.Dan kon die niet en dan kon die weer niet.Dus tegen de tijd dat we het gaan realiseren moet er gepuzzeld worden!

Leeuwedraak:Wat vervelend dat je je kat hebt moeten laten inslapen.Was het beestje al oud?Dat zijn wel de minder leuke dingen van het leven.

Ik moet trouwens altijd zo lachen om jouw schrijfstijl!Je schrijft zo humoristisch.Heb je er nooit over gedacht om columniste oid te worden??

Billybob:Ook goed om weer eens wat van jou te horen.Dat was ook al een poos geleden!Ben blij dat het met Zane ook zo goed gaat.Die richel op zn hoofdje is vast niks ernstigs!Ik zou me er niet teveel zorgen over maken als ik jou was!!

Jullie kleintjes zijn ook allemaal al zo lekker aan het bij-eten.Thomas nog niet hoor.De peer kwam er net zo hard weer uit als dat ik het erin probeerde te stoppen.En idd bellen blazen of pfffrrrtttt net iets in je mond is hier ook erg grappig!Ik heb hem wel een ieniemienie beetje spinazie (een tandje van de vork) geprakt met aardappel van mij laten proeven en dat vond hij wel lekker.Pap vond hij ook wel lekker maar in een bordje koelt het te snel af en dan blieft meneer het niet meer na twee hapjes want hij wil warme pap!

Ik ga naar de jonge gezinnenbeurs en daar ga ik even wat potjes inslaan met de beursaanbiedingen.Kijken of hij de potjes wel lust.Het is trouwens een lekkere spekkerd ja.Hij heeft echt van die ribbels in zn bovenbeentjes en een kuiltje bij zn ellebogjes van het vet.Maar ik heb babies liever zo dan dat het van die hele magere scharminkeltjes zijn.Dat vind ik er dan altijd zo breekbaar uitzien.

Ik ga ervan tussen.Dochterlief is ziek en die ga ik even een zetpilletje geven!
Date met de meiden van het andere topic was zeer geslaagd !!!!We hadden om half 3 afgesproken op Utrecht CS en uiteindelijk zijn we pas om 22.15 naar huis gegaan!

De Bakkerswinkel was heel erg leuk maar het is met kinderen geen optie omdat je door allemaal smalle stukjes moet en trappetjes af moet.Maar er is nog wel veel meer leuks in Utrecht!

Of we moeten zonder kids afspreken.Dat hebben wij gister ook gedaan.We hadden wel allemaal foto's mee van de kids.

Dus misschien is dat ook een optie.Dan heb je wel iets meer mogelijkheden om af te spreken.

Groetjes!
Goedemiddag allemaal!

Billybob, wat spannend allemaal met Zane! Ik kan me voorstellen dat je er helemaal naar van wordt als je je bedenkt wat ze allemaal met je kleine mannetje kunne gaan doen. Sterkte! Wel knap dat hij al probeert te kruipen! Dat wordt alles veilig opbergen...

Moon, jij hebt dus ook al zo'n kieskeurige eter? Hier ook hoor. Gisteravond aten we bij mijjn schoonouders, en ik had Jens op schoot toen ik ijs voor toe aan het eten was. Elke keer dat ik een hap nam, sperde hij verwachtingsvol zijn mond open. Dus maar een heel klein beetje ijs gegeven, en hij vond het heerlijk! Het is dus gewoon een ontzettende zoetekauw (heeft ie van mij). Straks proberen we gewoon weer de banaan. We mengen het nu met pap, en dan steeds minder pap. Dat gaat wel goed.

Net nog even naar het cb geweest. Jens is nu 8050 gram en 72 cm. Hij is dus een lange en slanke jongen. Goed hoor!

Ik blijf me af en toe verbazen over de adviezen die je daar krijgt. Vorige keer deden ze heel moeilijk toen ik over bijvoeding begon, nu waren ze juist weer heel fanatiek dat Jens toch écht NU bijvoeding moest hebben. Pfff. Ik heb besloten dat ik ja en amen knik bij het cb, en verder gewoon doe wat ik zelf goed vind.

Ik heb net ook een tuitbeker gekocht. Eens kijken wat Jens daar mee doet. Hij probeert vaak de fles zelf vast te houden, dus misschien vindt hij het leuk om zelf zijn beker vast te houden. Ik zal het eens proberen met wat water.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven