Hartoperatie wel/niet/wel/niet word er gek van!

19-07-2015 07:50 1174 berichten
Alle reacties Link kopieren
We weten al 3 jaar dat deze operatie komt. Zoon (3) heeft de eerste 3 maanden 3 openhartoperaties gehad en toen onder andere een kunstklep gekregen die niet meegroeit. Vlak na plaatsing had hij al vernauwingen en uiteindelijk hebben ze dat 3 jaar kunnen rekken.

En in mei na de tweede mislukte hartkatheterisatie was het moment dat ze zeiden dat ze de openhartoperatie gingen plannen.. We mochten eerst nog 3,5 week op onze geplande vakantie en gelijk de dag erna hadden we een gesprek met de kinderhartchirurg, een paar dagen later de CT scan en weer een paar dagen later stond de operatie gepland. Die moest toen gecanceld worden omdat zoon te verkouden was.

Donderdag hoorden we dat de operatie opnieuw ingepland was voor maandag en vrijdag zijn we de hele dag in het ziekenhuis geweest voor vooronderzoeken en gesprekken. Einde dag kregen we groen licht en vanavond zouden we dan terug moeten komen. Gisteravond werden we afgebeld. Er is een kindje dat meer spoed heeft.

Logisch natuurlijk. Maar nu weten we weer niks. We zien natuurlijk erg tegen de operatie en hadden ons opgeladen. Alles geregeld want een van ons gaat naast zoon slapen - dat mag tegenwoordig ook op de IC gelukkig - en de ander in het Ronald McDonaldhuis. Beide met werk geregeld enzo.

En nu dus weer onzekerheid. En hopen dat zoon niet weer ziek/verkouden wordt want er heerst van alles. Zoon is deze week thuis van de crèche dus dat scheelt hopelijk en dan maar niet teveel kleine kinderen opzoeken denk ik dan maar.

Wel lekker om het even van me af te schrijven!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Ik volg je topics ook vaak als stille meelezer. Heel veel sterkte!
I could go into detail...but I won't.
Heel veel sterkte om deze tegenslag te verwerken, wat een nachtmerrie.

Wat een verdrietig nieuws... Geen woorden voor. Sterkte .
Wat vreselijk voor jullie. Ook ik leef met jullie mee. Heel veel sterkte
Lieve Boannan... ik heb net je hele topic in één keer doorgelezen en de tranen stromen over mijn wangen... Wat een onzekerheid, wat een zware klappen keer op keer, wat een angst en verdriet. Voor jullie, voor als jullie jochie straks wakker is...

Ook wij keken machteloos toe hoe ons dochtertje vocht. Het continu moeten bijstellen van je toekomstbeeld, het onderhandelen met jezelf, de verlammende paniek is zó slopend... Het is bijna niet te bevatten hoe alles in zo'n korte tijd kan veranderen. Het gevoel 'dat dit nog niet het einde was' is mij ook lang bijgebleven. Gelukkig realiseerden we ons op een gegeven moment écht dat het dieptepunt voorbij was. Maar dat blijven geloven is moeilijk.

Ik hoop dat je de paniek, de heftigheid van dit moment ook kunt gebruiken als kracht. Dat klinkt vreemd, maar ik bedoel: de intensiteit van je paniek komt voort uit allesomvattende liefde. Het is dezelfde kracht die ervoor zorgt dat je voor de trein springt om je zoon te redden. Het is kracht die kan helpen hemel en aarde te verzetten om te zorgen dat zijn leven mooi wordt, in elke situatie.

Heel veel hoop en zekerheid gewenst!
Ach......wat vind ik dit erg voor jullie

Heel veel sterkte, ik denk aan jullie en jullie kleine dappere mannetje 🌹
Frankly my dear, I don"t give a damn
Wat een zorgen en verdriet, wat een nachtmerrie gaan jullie door... woorden schieten tekort
Wat een verschrikkelijk nieuws, ik weet niet wat ik moet zeggen
Ach lieve lieve Bo, ik heb er geen woorden voor. Wat godsgruwelijk oneerlijk. Lieverd, ik denken aan jullie.
Wat verschrikkelijk voor jullie Boannan, veel sterkte.

wat is het allemaal ontzettend oneerlijk!
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat ontzettend erg dat het dus toch niet meevalt..... Heel veel sterkte voor jullie en jullie kleine mannetje!!
Denk heel de dag aan jullie, zo erg. Heel veel sterkte
Tjezus wat erg dit..sterkte meis!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Veel sterkte !!!
Ik weet niet wat te zeggen: ongelofelijk veel sterkte!
Wat een nachtmerrie boannan. Je houdt tot op zekere hoogte rekening met complicaties, maar dat dit scenario zich dan voordoet...gewoonweg verschrikkelijk. Ik wens jullie ontzettend veel sterkte.
Lieve Boannan, hoe is het vandaag gegaan? Kan je straks een beetje slapen met het oog op de OK morgen? Kunnen jij en je man elkaar vinden in het verwerken van dit nieuws?

Ik heb de hele dag aan je zoon, jullie en jullie verhaal gedacht. Jullie raken me. (en dat is goed! Niets negatiefs aan)
Jeetje Boannan. Ik lees je regelmatig en lees nu wat er allemaal is gebeurd. Ik vind het zo verschrikkelijk voor je zoon en voor jullie. Ik voel enorm met je mee. Ik kan even geen woorden vinden en wil je heel veel sterkte wensen.
Ik sluit me aan bij voorgaande reactie's.

Veel sterkte Boannan en man.

ook ik heb veel aan je gedacht vandaag
Goedemorgen,

hopelijk heb je een beetje kunnen slapen na het nieuws van gister en met de spanningen rondom de ok van vandaag.

Ik denk aan je(jullie) en zal blijven duimen
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Wat ontzettend heftig allemaal. Heel veel sterkte...
Wat een nachtmerrie... woorden schieten tekort...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven