Napraattopic deel 33

18-07-2015 12:00 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Hehe, effe bijkomen van de inzamelingactie hoor. Godskolere.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 augustus 2015 @ 21:57:

Hehe, effe bijkomen van de inzamelingactie hoor. Godskolere.Ik vond jouw antwoord heel goed LV, je liet Prada in haar waarde en tegelijk onttrok je je aan die actie. Chapeau.

Hehe, effe bijkomen van de inzamelingactie hoor. Godskolere.Charity case
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Hehe, effe bijkomen van de inzamelingactie hoor. Godskolere.Ik heb het gemist zoals gewoonlijk. Wil je er meer over kwijt LV? Tikje nieuwsgierig.

Hehe, effe bijkomen van de inzamelingactie hoor. Godskolere.Kan ik wat voor je doen? Heb je nog wat nodig?
He Eitje en Roland!
Hoe gaat het co?
quote:cochise schreef op 05 augustus 2015 @ 22:03:

[...]

Ik heb het gemist zoals gewoonlijk. Wil je er meer over kwijt LV? Tikje nieuwsgierig.Iemand wilde geld voor me gaan inzamelen en toen kregen ze binnen anderhalve pagina al ruzie met zijn allen. Tikje genant allemaal dus ik heb maar een einde aan het topic laten breien maar eerlijk gezegd moest ik er ook wel een beetje om lachen .
Dat is de keerzijde van de roem Vollie.
Eitje het gaat goed! Ik geniet van het heerlijke weer, ben nu weer een weekje vrij. Hoe gaat het met jou?
Ook goed. Eindelijk een beetje mijn draai gevonden in hectische nieuwe baan en hier volgende week een weekje vrij.
Bevalt t, je nieuwe baan Ei? Wat voor soort afdeling werk je nu?
quote:cochise schreef op 05 augustus 2015 @ 22:28:

Bevalt t, je nieuwe baan Ei? Wat voor soort afdeling werk je nu?

Ja bevalt wel hoor, wat gesteggel gehad met collega's, maar dat komt wel goed.

Ik werk nu met licht verstandelijk beperkte mensen met multiproblematiek, dus ook een stuk psychiatrie en verslaving. Heel anders dan wat ik deed, maar wel erg uitdagend. vereiste wel wat aanpassingsvermogen aan mijn kant, maar ik heb in de afgelopen maand al meer geleerd dan in de afgelopen 2 jaar. Dus goede keus geweest om te switchen.
Super Ama! Psychiatrie is zo interessant maar kan me voorstellen dat het effe wennen was. En verslavingszorg is ook heftig: heb ik vroeger ook gedaan, net als psychiatrie. Goed dat je je kennis zo vergroot, ben je straks van alle markten thuis.
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 augustus 2015 @ 22:10:

[...]

Iemand wilde geld voor me gaan inzamelen en toen kregen ze binnen anderhalve pagina al ruzie met zijn allen. Tikje genant allemaal dus ik heb maar een einde aan het topic laten breien maar eerlijk gezegd moest ik er ook wel een beetje om lachen .

Haha sorry hoor.

Maar ik moest er ook erg om lachen.

Ken je niet erg goed, maar wel goed genoeg dat jij hier niet op zit te wachten.
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 augustus 2015 @ 22:10:

[...]

Iemand wilde geld voor me gaan inzamelen en toen kregen ze binnen anderhalve pagina al ruzie met zijn allen. Tikje genant allemaal dus ik heb maar een einde aan het topic laten breien maar eerlijk gezegd moest ik er ook wel een beetje om lachen .

ja, het verliep nogal voorspelbaar helaas.

netjes gereageerd en laten verwijderen was inderdaad de beste optie om de discussie en het moddergooien te stoppen

want het ging uit de hand lopen daar
quote:hatsetats schreef op 05 augustus 2015 @ 16:54:

De camerabeelden van de beveiligingscamera van de kroeg

linkje doet het niet

dit zijn ook wel heftige beelden. die kerel bij die auto op het laatste moment

https://www.facebook.com/NOSop3/videos/ ... 751574987/
quote:Morrigan- schreef op 05 augustus 2015 @ 22:53:

[...]

linkje doet het niet

https://www.youtube.com/watch?v=UgY186CuZZc
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Morrigan- schreef op 05 augustus 2015 @ 22:51:

[...]

ja, het verliep nogal voorspelbaar helaas.

netjes gereageerd en laten verwijderen was inderdaad de beste optie om de discussie en het moddergooien te stoppen

want het ging uit de hand lopen daarIk zou het niet waarderen als iemand mij als charity case naar voren zou schuiven hoor. Vond dat oa Saaaar zeker een punt had.
quote:Bieb2.0 schreef op 05 augustus 2015 @ 23:02:

[...]

Ik zou het niet waarderen als iemand mij als charity case naar voren zou schuiven hoor. Vond dat oa Saaaar zeker een punt had.

Precies.

Al is het wel goed dat het weg is, want Prada begon ineens over een beef met fashionvictim waar jeugdzorg bij betrokken was en weet ik veel, dat was erg vreemd...
quote:Bieb2.0 schreef op 05 augustus 2015 @ 23:02:

[...]

Ik zou het niet waarderen als iemand mij als charity case naar voren zou schuiven hoor. Vond dat oa Saaaar zeker een punt had.

dat was ook zo, maar er werd ineens van alles bijgehaald in de aanval tegen prada

beetje lullig allemaal, want ze bedoelde het wel goed. was alleen niet handig aangepakt.

ik snap niet dat mensen dan meteen weer zo hard moeten reageren.
Volgens mij was Prada degene die ineens vreemde dingen ging roepen, niet iemand anders.

O ja, en Elsa natuurlijk maar dat is anders...
Elsa roept altijd merkwaardige dingen.

We weten niet beter.
quote:Amaqanda schreef op 05 augustus 2015 @ 23:07:

[...]

Precies.

Al is het wel goed dat het weg is, want Prada begon ineens over een beef met fashionvictim waar jeugdzorg bij betrokken was en weet ik veel, dat was erg vreemd...Het zal eens niet
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven