Napraattopic deel 33
zaterdag 18 juli 2015 om 12:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 5 augustus 2015 om 22:10
quote:cochise schreef op 05 augustus 2015 @ 22:03:
[...]
Ik heb het gemist zoals gewoonlijk. Wil je er meer over kwijt LV? Tikje nieuwsgierig.Iemand wilde geld voor me gaan inzamelen en toen kregen ze binnen anderhalve pagina al ruzie met zijn allen. Tikje genant allemaal dus ik heb maar een einde aan het topic laten breien maar eerlijk gezegd moest ik er ook wel een beetje om lachen .
[...]
Ik heb het gemist zoals gewoonlijk. Wil je er meer over kwijt LV? Tikje nieuwsgierig.Iemand wilde geld voor me gaan inzamelen en toen kregen ze binnen anderhalve pagina al ruzie met zijn allen. Tikje genant allemaal dus ik heb maar een einde aan het topic laten breien maar eerlijk gezegd moest ik er ook wel een beetje om lachen .
woensdag 5 augustus 2015 om 22:35
quote:cochise schreef op 05 augustus 2015 @ 22:28:
Bevalt t, je nieuwe baan Ei? Wat voor soort afdeling werk je nu?
Ja bevalt wel hoor, wat gesteggel gehad met collega's, maar dat komt wel goed.
Ik werk nu met licht verstandelijk beperkte mensen met multiproblematiek, dus ook een stuk psychiatrie en verslaving. Heel anders dan wat ik deed, maar wel erg uitdagend. vereiste wel wat aanpassingsvermogen aan mijn kant, maar ik heb in de afgelopen maand al meer geleerd dan in de afgelopen 2 jaar. Dus goede keus geweest om te switchen.
Bevalt t, je nieuwe baan Ei? Wat voor soort afdeling werk je nu?
Ja bevalt wel hoor, wat gesteggel gehad met collega's, maar dat komt wel goed.
Ik werk nu met licht verstandelijk beperkte mensen met multiproblematiek, dus ook een stuk psychiatrie en verslaving. Heel anders dan wat ik deed, maar wel erg uitdagend. vereiste wel wat aanpassingsvermogen aan mijn kant, maar ik heb in de afgelopen maand al meer geleerd dan in de afgelopen 2 jaar. Dus goede keus geweest om te switchen.
woensdag 5 augustus 2015 om 22:37
woensdag 5 augustus 2015 om 22:37
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 augustus 2015 @ 22:10:
[...]
Iemand wilde geld voor me gaan inzamelen en toen kregen ze binnen anderhalve pagina al ruzie met zijn allen. Tikje genant allemaal dus ik heb maar een einde aan het topic laten breien maar eerlijk gezegd moest ik er ook wel een beetje om lachen .
Haha sorry hoor.
Maar ik moest er ook erg om lachen.
Ken je niet erg goed, maar wel goed genoeg dat jij hier niet op zit te wachten.
[...]
Iemand wilde geld voor me gaan inzamelen en toen kregen ze binnen anderhalve pagina al ruzie met zijn allen. Tikje genant allemaal dus ik heb maar een einde aan het topic laten breien maar eerlijk gezegd moest ik er ook wel een beetje om lachen .
Haha sorry hoor.
Maar ik moest er ook erg om lachen.
Ken je niet erg goed, maar wel goed genoeg dat jij hier niet op zit te wachten.
woensdag 5 augustus 2015 om 22:51
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 augustus 2015 @ 22:10:
[...]
ja, het verliep nogal voorspelbaar helaas.
netjes gereageerd en laten verwijderen was inderdaad de beste optie om de discussie en het moddergooien te stoppen
want het ging uit de hand lopen daar
[...]
netjes gereageerd en laten verwijderen was inderdaad de beste optie om de discussie en het moddergooien te stoppen
want het ging uit de hand lopen daar
woensdag 5 augustus 2015 om 22:53
quote:hatsetats schreef op 05 augustus 2015 @ 16:54:
De camerabeelden van de beveiligingscamera van de kroeg
linkje doet het niet
dit zijn ook wel heftige beelden. die kerel bij die auto op het laatste moment
https://www.facebook.com/NOSop3/videos/ ... 751574987/
De camerabeelden van de beveiligingscamera van de kroeg
linkje doet het niet
dit zijn ook wel heftige beelden. die kerel bij die auto op het laatste moment
https://www.facebook.com/NOSop3/videos/ ... 751574987/
woensdag 5 augustus 2015 om 23:02
quote:Morrigan- schreef op 05 augustus 2015 @ 22:53:
[...]
linkje doet het niet
https://www.youtube.com/watch?v=UgY186CuZZc
[...]
linkje doet het niet
https://www.youtube.com/watch?v=UgY186CuZZc
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 5 augustus 2015 om 23:02
quote:Morrigan- schreef op 05 augustus 2015 @ 22:51:
[...]
want het ging uit de hand lopen daarIk zou het niet waarderen als iemand mij als charity case naar voren zou schuiven hoor. Vond dat oa Saaaar zeker een punt had.
[...]
want het ging uit de hand lopen daarIk zou het niet waarderen als iemand mij als charity case naar voren zou schuiven hoor. Vond dat oa Saaaar zeker een punt had.
woensdag 5 augustus 2015 om 23:07
quote:Bieb2.0 schreef op 05 augustus 2015 @ 23:02:
[...]
Ik zou het niet waarderen als iemand mij als charity case naar voren zou schuiven hoor. Vond dat oa Saaaar zeker een punt had.
Precies.
Al is het wel goed dat het weg is, want Prada begon ineens over een beef met fashionvictim waar jeugdzorg bij betrokken was en weet ik veel, dat was erg vreemd...
[...]
Ik zou het niet waarderen als iemand mij als charity case naar voren zou schuiven hoor. Vond dat oa Saaaar zeker een punt had.
Precies.
Al is het wel goed dat het weg is, want Prada begon ineens over een beef met fashionvictim waar jeugdzorg bij betrokken was en weet ik veel, dat was erg vreemd...
woensdag 5 augustus 2015 om 23:07
quote:Bieb2.0 schreef op 05 augustus 2015 @ 23:02:
[...]
dat was ook zo, maar er werd ineens van alles bijgehaald in de aanval tegen prada
beetje lullig allemaal, want ze bedoelde het wel goed. was alleen niet handig aangepakt.
ik snap niet dat mensen dan meteen weer zo hard moeten reageren.
[...]
dat was ook zo, maar er werd ineens van alles bijgehaald in de aanval tegen prada
beetje lullig allemaal, want ze bedoelde het wel goed. was alleen niet handig aangepakt.
ik snap niet dat mensen dan meteen weer zo hard moeten reageren.
woensdag 5 augustus 2015 om 23:20