Napraattopic deel 33

18-07-2015 12:00 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik dacht al waar komt dat vandaan
Maar oets was dus vriendelijk bedoeld is wordt hier omgebogen tot iets rots
Ja, ik flip hem enorm. Echt méga.

quote:Enora schreef op 06 augustus 2015 @ 20:14:

Ja, ik flip hem enorm. Echt méga.

[img]http://www.flippen.be/images/Pinguin-geadachten-3.gif[/img] wat een schatje!!
Niemand? Niemand die het fout had in geschat en daaruit een fout oordeel had getrokken? Geen handen in eigen boezem? Alleen maar negatief posten en niet een keer zeggen: sorry zo had ik het idd niet gelezen? Geen hand in eigen boezem?

Goh, sierlijk...
Ach kind, houd op hoor. Denk je nou werkelijk dat jouw ene post zo giga belangrijk is? Je hebt het duidelijk niet begrepen.
quote:Enora schreef op 06 augustus 2015 @ 20:20:

Ach kind, houd op hoor. Denk je nou werkelijk dat jouw ene post zo giga belangrijk is?Ga dan ook niet lopen piepen in het modtopic
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 20:19:

Niemand? Niemand die het fout had in geschat en daaruit een fout oordeel had getrokken? Geen handen in eigen boezem? Alleen maar negatief posten en niet een keer zeggen: sorry zo had ik het idd niet gelezen? Geen hand in eigen boezem?

Goh, sierlijk...

wat dacht je van jezelf?

want jij zegt nu dat je haar 'slechts' naar napraat hebt verwezen.

dus jij bent niet verantwoordelijk voor een stafje en het verwijderen van de posts daar?

je maakt mij niet wijs dat de mods meelezen in het spuugpaleis.
quote:Morrigan- schreef op 06 augustus 2015 @ 20:20:

[...]

wat dacht je van jezelf?

want jij zegt nu dat je haar 'slechts' naar napraat hebt verwezen.

dus jij bent niet verantwoordelijk voor een stafje en het verwijderen van de posts daar?

je maakt mij niet wijs dat de mods meelezen in het spuugpaleis.Ook weer een voor in genomen oordeel. Ik heb helemaal niet gestaft!!!
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 20:21:

[...]

Ook weer een voor in genomen oordeel. Ik heb helemaal niet gestaft!!!tuurlijk, de mods lezen namelijk altijd mee in het spuugpaleis en hebben spontaan gehandeld
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 20:20:

[...]

Ga dan ook niet lopen piepen in het modtopicJe haalt echt dingen door elkaar.
quote:Morrigan- schreef op 06 augustus 2015 @ 20:23:

[...]

tuurlijk, de mods lezen namelijk altijd mee in het spuugpaleis en hebben spontaan gehandeld Luister ik ga jou zo (voor het eerst) staffen omdat je me ergens de schuld van geeft wat ik niet heb gedaan!! Je ziet toch hoeveel mensen daar mee lezen? Wie zegt dat dana bv niet heeft gestaft? Die kwam gelijk met een kut post tegen grump?!!
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 augustus 2015 @ 19:36:

[...]

Nee joh, niks sparren. Gewoon lekker thuis zitten te wachten tot er een stafje binnenkomt (gaat vast gepaard met een welluidend bliepje) en dan at random op 'ban' of 'gum' klikken, want dat kost niet zo veel tijd. Dat je daarna nog veel meer tijd nodig hebt om het CM topic te schonen en oeverloze mailwisselingen te moeten voeren maakt geen reet uit.Wáár is de mod met humor als je haar nodig hebt ?
Je bent zelf een theepot
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 20:24:

[...]

Luister ik ga jou zo (voor het eerst) staffen omdat je me ergens de schuld van geeft wat ik niet heb gedaan!! Je ziet toch hoeveel mensen daar mee lezen? Wie zegt dat dana bv niet heeft gestaft? Die kwam gelijk met een kut post tegen grump?!!

en dat bewijst maar weer hoe stom die staf-optie hier is

het probleem is dat we in de gelegenheid worden gesteld om om niets huilend naar de juf te rennen
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 20:24:

[...]

Wie zegt dat dana bv niet heeft gestaft? Die kwam gelijk met een kut post tegen grump?!!

Dat is waar.

Iedereen kan natuurlijk gestaft hebben.
quote:Enn schreef op 06 augustus 2015 @ 19:45:

Wedden dat ik zo een waarschuwing heb? Lot kom maar door hoor! Het is Sanne hoor. Ik heb je gestaft wegens refereren aan het verleden.
Het probleem is dat de juf niet leest maar gelijk in de actie schiet.
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 augustus 2015 @ 20:26:

[...]

Het is Sanne hoor. Ik heb je gestaft wegens refereren aan het verleden.
quote:Morrigan- schreef op 06 augustus 2015 @ 20:26:

[...]

en dat bewijst maar weer hoe stom die staf-optie hier is

het probleem is dat we in de gelegenheid worden gesteld om om niets huilend naar de juf te rennenZo erg eens.
quote:Morrigan- schreef op 06 augustus 2015 @ 20:23:

[...]

tuurlijk, de mods lezen namelijk altijd mee in het spuugpaleis en hebben spontaan gehandeld Nou ja, er lezen daar zoveel mensen mee, waarom zou niet één van hen gestaft kunnen hebben?
Life is short. Eat dessert first.
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 augustus 2015 @ 20:26:

[...]

Het is Sanne hoor. Ik heb je gestaft wegens refereren aan het verleden.Ahhh ik vind jou een schatje!
Als de mod nou eens het beleid verandert en overgaat naar *Klikspaanboterspaan* techniek?
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 20:10:

[...]

Wees ajb welkom in grote getalen!!! Het werd een beetje dood daar! Wij houden van nieuwe input!! Jeeeej!!!Nah, laat maar.
[quote]Bieb2.0 schreef op 06 augustus 2015 @ 20:26:

Het probleem is dat de juf niet leest maar gelijk in de actie schiet.[/quo+1
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 augustus 2015 @ 20:28:

[...]

Nah, laat maar.Ah toe nou! Ik ben daar zo kinderachtig, ik heb echt een voorbeeld nodig die zegt hoe het moet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven