Napraattopic deel 33
zaterdag 18 juli 2015 om 12:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 6 augustus 2015 om 20:29
quote:Bieb2.0 schreef op 06 augustus 2015 @ 20:26:
Het probleem is dat de juf niet leest maar gelijk in de actie schiet.Vind ik ook. Staffen vind ik een nuttige optie omdat de mods nu eenmaal niet overal kunnen meelezen. Maar de redenen die gegeven worden voor waarom iets verwijderd is, zijn soms echt belachelijk.
Het probleem is dat de juf niet leest maar gelijk in de actie schiet.Vind ik ook. Staffen vind ik een nuttige optie omdat de mods nu eenmaal niet overal kunnen meelezen. Maar de redenen die gegeven worden voor waarom iets verwijderd is, zijn soms echt belachelijk.
donderdag 6 augustus 2015 om 20:31
quote:Star schreef op 06 augustus 2015 @ 20:30:
Maacckii, ik zeg het net in het mod topic ook, maar mijn opmerking ging niet over nu, maar om eerder. Toen werd er ook al verzocht weg te gaan.
Volgens mij is dit onzin, ik heb dit nooit gezien en nooit gedaan. Heb je een link?
Plus ik zou je bericht weghalen in het modtopic. Zometeen heb een een waarschuwing/ban
Maacckii, ik zeg het net in het mod topic ook, maar mijn opmerking ging niet over nu, maar om eerder. Toen werd er ook al verzocht weg te gaan.
Volgens mij is dit onzin, ik heb dit nooit gezien en nooit gedaan. Heb je een link?
Plus ik zou je bericht weghalen in het modtopic. Zometeen heb een een waarschuwing/ban
donderdag 6 augustus 2015 om 20:34
quote:Honeymoonquiz schreef op 06 augustus 2015 @ 20:29:
[...]
Vind ik ook. Staffen vind ik een nuttige optie omdat de mods nu eenmaal niet overal kunnen meelezen. Maar de redenen die gegeven worden voor waarom iets verwijderd is, zijn soms echt belachelijk.
dat niet alleen, er wordt sowieso veel te veel/snel gereageerd op stafjes door te gummen, bannen en waarschuwingen uit te delen
als ze dát nou eens zouden aanpassen
[...]
Vind ik ook. Staffen vind ik een nuttige optie omdat de mods nu eenmaal niet overal kunnen meelezen. Maar de redenen die gegeven worden voor waarom iets verwijderd is, zijn soms echt belachelijk.
dat niet alleen, er wordt sowieso veel te veel/snel gereageerd op stafjes door te gummen, bannen en waarschuwingen uit te delen
als ze dát nou eens zouden aanpassen
donderdag 6 augustus 2015 om 20:35
donderdag 6 augustus 2015 om 20:36
quote:Morrigan- schreef op 06 augustus 2015 @ 20:34:
[...]
als ze dát nou eens zouden aanpassenGaan ze niet doen, want dan moeten de mods halve topics gaan lezen en dat kost tijd en tijd is geld. Geloof mij maar als ik zeg dat dat Pavlovgedrag gewoon opdracht is van Hogerhand.
[...]
als ze dát nou eens zouden aanpassenGaan ze niet doen, want dan moeten de mods halve topics gaan lezen en dat kost tijd en tijd is geld. Geloof mij maar als ik zeg dat dat Pavlovgedrag gewoon opdracht is van Hogerhand.
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 augustus 2015 @ 20:34:
Nou ja, feit is dat ik me daar ook niet echt welkom voel met die verkapte tabel. Terwijl ik toch op zijn tijd best dol ben op een potje onzin verkopen en die wens van jullie ook gerust wel snap of zo.
Niemand deed niemand kwaad
Heb je 2 posts gedaan kom je al in het plaatje
Nou ja, feit is dat ik me daar ook niet echt welkom voel met die verkapte tabel. Terwijl ik toch op zijn tijd best dol ben op een potje onzin verkopen en die wens van jullie ook gerust wel snap of zo.
Niemand deed niemand kwaad
Heb je 2 posts gedaan kom je al in het plaatje
donderdag 6 augustus 2015 om 20:37
het is actie>reactie: doordat de mods zo lekker reactief reageren op stafjes is het tegenwoordig een veel te makkelijke manier om iemand te staffen (lees: straffen) omdat je weet dat de mods je stafje een gevolg zullen geven. de forummer gaat het voelen!
oftewel: als de juffen inderdaad niet zo snel reageren, dan wordt er uiteindelijk vermoedelijk niet meer gestaft
misschien moet iedereen er eens aan herinnerd worden waar dat stafje werkelijk voor bedoeld was.
stafjes zijn niet ingevoerd om andere forummers te kunnen straffen. stafjes zijn bedoeld om zaken te melden die niet voor dit forum bedoeld zijn in de breedste zin van het woord.
oftewel: als de juffen inderdaad niet zo snel reageren, dan wordt er uiteindelijk vermoedelijk niet meer gestaft
misschien moet iedereen er eens aan herinnerd worden waar dat stafje werkelijk voor bedoeld was.
stafjes zijn niet ingevoerd om andere forummers te kunnen straffen. stafjes zijn bedoeld om zaken te melden die niet voor dit forum bedoeld zijn in de breedste zin van het woord.
donderdag 6 augustus 2015 om 20:37
quote:Enora schreef op 06 augustus 2015 @ 20:28:
Als de mod nou eens het beleid verandert en overgaat naar *Klikspaanboterspaan* techniek?
Al zooooo vaak gezegd.... Misschien luisteren ze naar jou.
Jij hebt mooie wapperende haren.
Als de mod nou eens het beleid verandert en overgaat naar *Klikspaanboterspaan* techniek?
Al zooooo vaak gezegd.... Misschien luisteren ze naar jou.
Jij hebt mooie wapperende haren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 6 augustus 2015 om 20:38
quote:Star schreef op 06 augustus 2015 @ 20:35:
[...]
Nee heb geen link, ik hou dat niet bij in een excel
Heel raar dit. Want wij hebben juist actief naar nieuwe leden geZocht. Iedereen mag in het plaatje en dat gebeurd ook als je eens mee hebt gepost
Het riekt naar afgunst (niet van jou persoonlijk) maar: daar hebben zij het leuk, laat ik dat eens bekritiseren
[...]
Nee heb geen link, ik hou dat niet bij in een excel
Heel raar dit. Want wij hebben juist actief naar nieuwe leden geZocht. Iedereen mag in het plaatje en dat gebeurd ook als je eens mee hebt gepost
Het riekt naar afgunst (niet van jou persoonlijk) maar: daar hebben zij het leuk, laat ik dat eens bekritiseren