Napraattopic deel 33

18-07-2015 12:00 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Moiren_ schreef op 06 augustus 2015 @ 19:19:

Gekwalificeerd? Als in HBO moderatorschap oid?Gelukkig kozen ze daarvoor en niet voor rechten. Je zal maar een rechter tegenkomen met de logica van de mod
quote:Moiren_ schreef op 06 augustus 2015 @ 19:20:

[...]

Doe ook effe voor mij. Alles is welkom, alleen wc papier heb ik nog genoeg.sgoed, dan laat ik appie wel even bij je bezorgen.
quote:Star schreef op 06 augustus 2015 @ 19:22:

[...]

Gelukkig kozen ze daarvoor en niet voor rechten. Je zal maar een rechter tegenkomen met de logica van de mod Of een neurochirurg
quote:KiaOraHoi schreef op 06 augustus 2015 @ 19:17:

[...]

Je bedoelt er niets specifieks mee, maar je haalt het wel aan. Wat is het nut dan van jouw opmerking?Joh wat een vriendelijke toon. Wat het nut was? Wat ik bedoelde te zeggen is dat als je wil ontkrachten dat je afsprakenforummer bent, het misschien handiger is om er geen grappig bedoelde of sarcastische opmerkingen over te maken. Zo vestig je de aandacht er (volgens mij he) extra op en bovendien begrijpt niet iedereen dat je niet serieus bent. Met het woordje steeds bedoelde ik verder niet te insinueren dat grumpy dat constant doet.
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 augustus 2015 @ 19:23:

[...]

Of een neurochirurg

EOD

'Nee hoor, dit is een koffer. Dat zié je toch!'

[...]

Gelukkig kozen ze daarvoor en niet voor rechten. Je zal maar een rechter tegenkomen met de logica van de mod Bij Kijken in de Ziel zit een rechter die vooral heel erg graag aardig gevonden wil worden. En daarom ook niet de confrontatie met verdachte wil aangaan. Dat is ook niet echt jofel.

Gekwalificeerd? Als in HBO moderatorschap oid?Oeh. Tof idee om om te scholen. Wacht maar tot ik mijn graad in moderatie heb
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 augustus 2015 @ 19:23:

[...]

Of een neurochirurg
quote:Roland303 schreef op 06 augustus 2015 @ 19:22:

[...]

sgoed, dan laat ik appie wel even bij je bezorgen.
quote:Bieb2.0 schreef op 06 augustus 2015 @ 19:24:

[...]

Oeh. Tof idee om om te scholen. Wacht maar tot ik mijn graad in moderatie heb Zullen we samen de cursus gaan doen? Lijkt me gezellig!
quote:Roland303 schreef op 06 augustus 2015 @ 19:24:

[...]

Bij Kijken in de Ziel zit een rechter die vooral heel erg graag aardig gevonden wil worden. En daarom ook niet de confrontatie met verdachte wil aangaan. Dat is ook niet echt jofel.Ken ik niet dat programma. Maar een rechter die aardig gevonden wil worden klinkt vreemd ja.
even nog een knip-en-plakje uit het mod topic

te mooi om te laten weggummen, maar dat gaat daar vast gebeuren

Enora 06-08-2015, 19:02

Persoonlijke vetes uitvechten* zou misschien een beter resultaat geven dan het lekker eenzijdig laten door smeulen, denk je niet? Actie mag wel, maar een redelijke reactie daarop wordt wél weggegumd? Jullie kunnen ook gewoon transparant zijn betreffende de correspondentie van toentertijd. Transparantie heeft eerder goed gewerkt.

Men hoeft zich iig niet meer af te vragen of Grump door mods wordt voorgetrokken.

En kom op zeg, alsof het spuugpaleis een onderwerp hééft waarvan je kunt afwijken.

*Ik begrijp dus dat je tegenwoordig niet meer mag vragen of iemand, terecht of niet, wil stoppen met bepaald gedrag want dat is een persoonlijke vete uitvechten?

in een woord:
quote:Bieb2.0 schreef op 06 augustus 2015 @ 19:24:

[...]

Oeh. Tof idee om om te scholen. Wacht maar tot ik mijn graad in moderatie heb Ik ga eerst studeren voor borderline. Kan ook las ik gisteren.
quote:Star schreef op 06 augustus 2015 @ 19:26:

[...]

Ken ik niet dat programma. Maar een rechter die aardig gevonden wil worden klinkt vreemd ja.

Vrouw ook nog. En blond.

Als zij mij zou berechten zou ik haar toch net iets minder serieus nemen nadat ik het interview met haar heb gezien. Gelukkig doet ze jeugdrecht, dus mij zal ze niet meer tegenkomen.
quote:Amaqanda schreef op 06 augustus 2015 @ 19:25:

[...]

Zullen we samen de cursus gaan doen? Lijkt me gezellig!Ik doe mee, ik stop liever gister dan vandaag morgen met mijn baan.
quote:Amaqanda schreef op 06 augustus 2015 @ 19:25:

[...]

Zullen we samen de cursus gaan doen? Lijkt me gezellig!

Gezellig samen sparren wie een ban verdient en welke reden we er eens bij bedenken.

Of eerst een reden bedenken en dan iemand uitzoeken.

Lijkt me fijn

[...]

Ik ga eerst studeren voor borderline. Kan ook las ik gisteren.

Moet je daar nog mee beginnen?

Snel aan de slag dan, anders ga je echt achterlopen hoor!

[...]

Gelukkig kozen ze daarvoor en niet voor rechten. Je zal maar een rechter tegenkomen met de logica van de mod Dan krijg je dit soort taferelen: http://nl.metrotime.be/20 ... borst-is-toch-geen-wapen/
jullie zijn allemaal overgekwalificeerd voor de training.
quote:Honeymoonquiz schreef op 06 augustus 2015 @ 19:23:

[...]

Joh wat een vriendelijke toon. Wat het nut was? Wat ik bedoelde te zeggen is dat als je wil ontkrachten dat je afsprakenforummer bent, het misschien handiger is om er geen grappig bedoelde of sarcastische opmerkingen over te maken. Zo vestig je de aandacht er (volgens mij he) extra op en bovendien begrijpt niet iedereen dat je niet serieus bent. Met het woordje steeds bedoelde ik verder niet te insinueren dat grumpy dat constant doet.

Na 8 maanden snap ik dat je sarcastisch gaat worden. Als je nergens iets neer kunt zetten zonder dat er een paar dames (?) beginnen over dat je een afspraken forummer bent en hetzelfde als je een vraag stelt.

En tja ik kom misschien geïrriteerd op jou dat kan.

[...]

Ik ga eerst studeren voor borderline. Kan ook las ik gisteren.Dan kun je daarna zo doorstromen voor de verkorte moderatiecursus.
quote:KiaOraHoi schreef op 06 augustus 2015 @ 19:30:

[...]

Na 8 maanden snap ik dat je sarcastisch gaat worden. Als je nergens iets neer kunt zetten zonder dat er een paar dames (?) beginnen over dat je een afspraken forummer bent en hetzelfde als je een vraag stelt.

En tja ik kom misschien geïrriteerd op jou dat kan.

Waarom ben jij zo fel? Grumpy heeft zelf helemaal niks tegen honeymoon gezegd, denk je dat ze niet voor zichzelf op kan komen?

Je kan veel van Grumpy zeggen, maar niet dat ze het nodig heeft dat jij haar sarcasme gaat uitleggen en verdedigen. Toch?

Er is trouwens ook niemand die zegt dat het niet mag, alleen maar dat het verkeerd uit kan pakken, is eerder een aardig bedoelde post dan een sneer.
quote:Bieb2.0 schreef op 06 augustus 2015 @ 19:28:

[...]

Gezellig samen sparren wie een ban verdient en welke reden we er eens bij bedenken.

Lijkt me fijn Ik ga eens kijken of de LOI hem aanbiedt!
quote:Bieb2.0 schreef op 06 augustus 2015 @ 19:28:

[...]

Lijkt me fijn Nee joh, niks sparren. Gewoon lekker thuis zitten te wachten tot er een stafje binnenkomt (gaat vast gepaard met een welluidend bliepje) en dan at random op 'ban' of 'gum' klikken, want dat kost niet zo veel tijd. Dat je daarna nog veel meer tijd nodig hebt om het CM topic te schonen en oeverloze mailwisselingen te moeten voeren maakt geen reet uit.

Gekwalificeerd? Als in HBO moderatorschap oid?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven