Napraattopic deel 33

18-07-2015 12:00 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:KiaOraHoi schreef op 06 augustus 2015 @ 21:05:

[...]

Van die pillen met deze gezichtjes!

Je ontneemt gewoon co's hun leermoment, foei .

Ik hou van die gezichtjes! En van die pilletjes. Mijn postduif is onderweg!

Die co's raken helemaal van slag joh. Vorige keer rende er eentje snikkend de zaal uit. Arm schaap.
Wie is er nu een klikspaan???
quote:Moiren_ schreef op 06 augustus 2015 @ 21:15:

[...]

Dat weet ik niet. Iets van pasta ofzo?Heb ik vandaag gegeten. Je had de portie van mijn dochter mogen hebben, die haalde haar neus er voor op.
Ik was zo naïef om te denken dat het opheffen van de perma genoeg 'bewijs' was. Daar heb ik me helaas in vergist. Het had een hoop gescheeld als er destijds gelijk was aangegeven in het ban topic op welke grond mijn perma is ingetrokken. Dat scheelt al een boel speculatie namelijk. Dit is niet gebeurd helaas daar doe je niks aan. Ik haat rellen ik forum al sinds mijn 19e probleemloos. Ik ben nu 32 jaar oud.
quote:KiaOraHoi schreef op 06 augustus 2015 @ 21:17:

[...]

Moet je wel de camera's in de gang afdekken ! Of het een leuke verpleger het bed in trekken .Als dat kan wil ik wél mee!
Huts!
quote:Morrigan- schreef op 06 augustus 2015 @ 21:16:

in het spuugpaleis kun je blijkbaar onder het mom van 'insanity' ook je bek een douw geven en verkapt sneren blijkbaar

zo'n leuk topic, ik lach me rotSporen niet daar.
quote:Roland303 schreef op 06 augustus 2015 @ 21:17:

[...]

Ik hou van die gezichtjes! En van die pilletjes. Mijn postduif is onderweg!

Die co's raken helemaal van slag joh. Vorige keer rende er eentje snikkend de zaal uit. Arm schaap.

Enora niet zo janken .

Ik wacht met smart op je duifje.
quote:Eleonora schreef op 06 augustus 2015 @ 21:14:

[...]

Voor te lachen heb ik deze voor je.

Heerlijk.

https://youtu.be/EVwlMVYqMu4

De brulkever paart toch in april?

Wil je het daar nu nóg over hebben?

Pervert.

Wat een magistrale aanklacht tegen de hedendaagse consumptiemaatschappij en wat een diepzinnige kanttekeningen worden daar gezet bij levensvragen als 'wie zijn wij' en 'waarom zijn wij'. Prachtig. Fenomenaal. Heel vrijzinnig.

En de Brulkever begínt met paren in april, maar ze zijn eind augustus zo'n beetje klaar. Hartstikke actualiteit dus.
Grump waarom heb je je bericht vanmiddag in het spuugpaleis gezet?
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 21:17:

[...]

Je las toch niet mee??

Slaat het een beetje te veel spijkers op de kop voor je?

Plus kom je hier even olie op het vuur gooien? Sneu

nu lees ik wel mee natuurlijk. ben wel benieuwd geworden.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 06 augustus 2015 @ 21:15:

[...]

Valt daar nog wat te neuken?

Anders ga ik niét mee.Ja joh, als je het niet erg vind dat er over je heen gekwijld wordt, dat iemand tijdens het neuken met z'n hoofd tegen de muur slaat, dat je moet neuken met iemand die een dwangbuis aanheeft. Dan is er keuze zat.
quote:Moiren_ schreef op 06 augustus 2015 @ 21:15:

[...]

Dat weet ik niet. Iets van pasta ofzo?

Shit heb ik net op...

quote:GrumpyCat2 schreef op 06 augustus 2015 @ 21:18:

Ik was zo naïef om te denken dat het opheffen van de perma genoeg 'bewijs' was. Daar heb ik me helaas in vergist. Het had een hoop gescheeld als er destijds gelijk was aangegeven in het ban topic op welke grond mijn perma is ingetrokken. Dat scheelt al een boel speculatie namelijk. Dit is niet gebeurd helaas daar doe je niks aan. Ik haat rellen ik forum al sinds mijn 19e probleemloos. Ik ben nu 32 jaar oud.Sja. Dat ze keurige posts weggummen op grond van het feit dat ze over het verleden gaan geeft natuurlijk ook weinig vertrouwen he . Laat het nou los joh.
quote:Star schreef op 06 augustus 2015 @ 21:11:

[...]

Je dochter kijkt geen Frozen?

Absoluut.

Twee keer gezien en ze heeft dat nummer op spotify.

Leuke film.

Maar we kletsen langs elkaar hier he Starrie?

Wat is er met ons gebeurd?!

quote:Lady-Voldemort schreef op 06 augustus 2015 @ 21:16:

[...]

Je maakt zelf ook behoorlijk stemming hoor. Dat is wat ik probeer te zeggen.

Mij persoonlijk maakt het eerlijk gezegd geen reet uit wie die rare post toen in Bentes topic gedaan heeft. Maar please, hou er dan zelf ook over op. En nee ik ga je niet blokkeren want daar heb ik geen enkele reden toe.Ja ik snap je punt. Maar goed mag ik na 8 maanden handen zitten ook even blijk geven van mijn menselijkheid en aangeven Tot hier en niet verder? Moet ik alles maar constant over mn kant laten gaan? Geprobeerd maar het werkte niet. Dus wat is dan de oplossing? Ik weet het ook niet meer namelijk.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 06 augustus 2015 @ 21:18:

[...]

Als dat kan wil ik wél mee!*Gaat een bus regelen .
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 21:20:

Grump waarom heb je je bericht vanmiddag in het spuugpaleis gezet?Nou waarom zou dat zijn
quote:Roland303 schreef op 06 augustus 2015 @ 21:20:

[...]

Ja joh, als je het niet erg vind dat er over je heen gekwijld wordt, dat iemand tijdens het neuken met z'n hoofd tegen de muur slaat, dat je moet neuken met iemand die een dwangbuis aanheeft. Dan is er keuze zat. Het ligt een beetje aan hoe ontspoord het personeel is ook.
quote:GrumpyCat2 schreef op 06 augustus 2015 @ 21:21:

[...]

Ja ik snap je punt. Maar goed mag ik na 8 maanden handen zitten ook even blijk geven van mijn menselijkheid en aangeven Tot hier en niet verder? Moet ik alles maar constant over mn kant laten gaan? Geprobeerd maar het werkte niet. Dus wat is dan de oplossing? Ik weet het ook niet meer namelijk.Let it go.
quote:Morrigan- schreef op 06 augustus 2015 @ 21:20:

[...]

nu lees ik wel mee natuurlijk. ben wel benieuwd geworden.
quote:Roland303 schreef op 06 augustus 2015 @ 21:20:

[...]

Ja joh, als je het niet erg vind dat er over je heen gekwijld wordt, dat iemand tijdens het neuken met z'n hoofd tegen de muur slaat, dat je moet neuken met iemand die een dwangbuis aanheeft. Dan is er keuze zat.

Ach....ze hebben een sm-kelder!

Ik ga definitief mee!
Huts!
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 21:20:

Grump waarom heb je je bericht vanmiddag in het spuugpaleis gezet?Omdat daar de mensen zitten die het steeds weer opdreggen. Dus ik dacht dan wandel ik het club huis binnen en hoef ik mijn boodschap maar 1x te doen.
quote:Feeksje1977 schreef op 06 augustus 2015 @ 21:22:

[...]

Nou waarom zou dat zijn Ik denk vergist(?)
quote:GrumpyCat2 schreef op 06 augustus 2015 @ 21:23:

[...]

Omdat daar de mensen zitten die het steeds weer opdreggen. Dus ik dacht dan wandel ik het club huis binnen en hoef ik mijn boodschap maar 1x te doen.Oh echt? Ik heb dat niet meegekregen!
quote:Eleonora schreef op 06 augustus 2015 @ 21:21:

[...]

Absoluut.

Twee keer gezien en ze heeft dat nummer op spotify.

Leuke film.

Maar we kletsen langs elkaar hier he Starrie?

Wat is er met ons gebeurd?!

nogal langs elkaar heen ja.

Ik kan bij Elsa alleen nog maar aan dat nummer denken

(Hoe is het met haar trouwens? Update in je eigen topic?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven