Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Prinses vindt klagen eigenlijk stom, dus :

- pannenkoeken van gisteren waren lekker

- heeft over slechts 5 uur weekend

- boosaardige ongesteldheidsbuikpijn duurt vast niet meer dan een paar dagen

- Mr. Jummy heeft het hier nog steeds naar z'n zin

- denkt nog even na over de rest

Peas on earth!
Oh, en over de bieb gesproken... ik ben een bibliotheekboek kwijt
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 12 september 2008 @ 11:08:

Heel beroerd geslapen vanacht (voor de zoveelste nacht) ennnnn hoewel vrijdag normaal m'n vrije dag is, heb ik iets omgeruild en zit nu op m'n werk

Kijk eens onder je matras Prinses. Het zou me niets verbazen als er ergens een erwt onder ligt
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Donkeyshot schreef op 12 september 2008 @ 11:13:

Kijk eens onder je matras Prinses. Het zou me niets verbazen als er ergens een erwt onder ligt

Zal 't even checken vanavond

Wat is het prinsessenleven toch zwaar.....
Peas on earth!
Sja .... die ongesteldheidsbuikpijn is vervelend. Daar weet ik ook wel iets op maar ja, dan kom ik op Xander zijn terrein.

Sterkte er mee !
Jaajaa

Dank voor de knuffel, komt wel goed hoor . Sta nu in de buikpijnnegeerstand en zo even naar de AH voor een lading ibuprofennetjes
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 12 september 2008 @ 11:02:

*leest zo bij maar even snel:

Xan... kijk even je mail (ben m'n mobiel vergeten)* Oh, en dit bericht kan als niet verzonden beschouwd worden, want plotseling klonk er een ringtoontje uit m'n tas, wat verdacht veel leek op míjn mobiel . Sterker nog... het wás ook mijn mobiel... verstopt onder een lading zooi
Peas on earth!
quote:Donkeyshot schreef op 12 september 2008 @ 11:23:

Sja .... die ongesteldheidsbuikpijn is vervelend. Daar weet ik ook wel iets op maar ja, dan kom ik op Xander zijn terrein.

Sterkte er mee ! Ideeën zijn altijd welkom DS
quote:Summerdance schreef op 12 september 2008 @ 08:35:

DS, toch wel een beetje kunnen slapen vanacht?

NEEEEE !!

Sinds die hele dikke zoen (na onze relatiedip) doe ik geen oog meer dicht: ik lig de hele nacht alleen te woelen en te denken aan jou in je flanellen pyama met beertjesmotief. Ik ben nu compleet een wrak !!

* neemt zich voor om vanavond net zo lang whiskey te drinken tot hij SD vergeten is en eindelijk kan slapen *
*denkt dat zowel DS als Xan als Prinses wel een idee hebben wat voor soort buikpijnverlichtende acties effect zouden kunnen hebben *

*heeft zojuist een handjevol ibuprofennetjes achterovergeslagen en denkt dat dat voor nu ook wel helpt*
Peas on earth!
Wat hij gesmst had....nou dat ik dit keer het restaurant mocht uitkiezen en hij de slaapplek....

Nou het klinkt leuk, maar daarom moet ik wel even kijken wat zijn intenties zijn..... Je kan dit op 2 manieren opvatten

Prinses....op zich toch niet zo heel erg met dit weer te werken? Blegh wat is het vies weer..... Je buikpijn is wel naar....altijd zoveel last van?

Iedereen leuke plannen voor het weekend?
@ WM: die man wil dus gezelligheid en sex. Als jij dat ook wilt: gewoon lekker doen.

Als je meer wilt (uitzicht op een relatie bijvoorbeeld): ff je verwachtingen uitspreken.

Belangrijk verschil tussen mannen en vrouwen: als de sex goed is gaan vrouwen vaak gevoelens ontwikkelen voor de man. Heeft met oxytocine ofzo te maken. Bij mannen werkt dat in veel mindere mate zo. Die kunnen makkelijker dan vrouwen gewoon lekkere sex met je hebben en toch geen relatie willen.

Dit moet je wel even in de gaten houden om teleurstellingen te voorkomen.
Ben ik weer even!

WM, wel goed opletten wat zijn intenties zijn inderdaad.... als ik heel eerlijk ben, krijg ik zelf de indruk dat het meer gaat om 'de leuk' en de seks... zou hij anders niet iets sms'en over hoe gezellig/leuk hij het vond met jou, of hoe leuk hij jóu vond...? Maar misschien zoek ik spijjkers op laag water...

Heb eigenlijk nóóit last van ongesteldheidskwaaltjes, dus dit is wel uitzonderlijk. Hopelijk eenmalige buikpijn....
Peas on earth!
Oh, zie nu pas dat DS hetzelfde schrijft als ik... ik ben mosterd!
Peas on earth!
Hallo allemaal! (Her)Kennen jullie me nog? *ZWAAI* Ben namelijk een week niet op het forum geweest en het heeft me vanmorgen uren (pure werktijd) gekost om al het geklets hier weer bij te lezen!

Dat kwam overigens wel goed uit, want ik was sowieso niet bepaald productief. Gisteravond veel te lang met veel teveel witte wijn in de zon (en later schemer) op het dakterras zitten ouwehoeren met mijn vader. Het ene moment was het hilarisch en het volgende weer dramatisch, maar al met al ouderwets supergezellig! Alleen vanmorgen werd ik om half vijf wakker en heb ik twee uur liggen wachten op de wekker.

Zo gaaaaaaaaarrrrrr als ik weet niet wat...! Maar inmiddels weer helemaal hersteld en klaar voor kletspraat!
goeiemiddag iedereen!!!!! quote:Mozzarella schreef op 11 september 2008 @ 21:47:

[...]

Niet precies dat, maar wel een beetje zoiets

[...]

Da's toevallig! Had je 'm ook al gevonden op hyves?

Veel plezier zaterdag! (klinkt heel bekend, dat niet durven laten merken... ) Genoeg drankjes naar binnen gieten en gaan met die banaan!

oh gaaf joh! stuur die knuffels maar hierheen dan

nog niet op hyves geweest!

zou hier gisteravond ook nog even terug komen ... maar werd (weer) laat bij de buuf, maar wel onwijs gezellig!!!

hmm ... hoop dat ik morgen btje vorderingen maak bij die fijne kerel!!

ik sta niet vaak met me bekkie vol tanden, maar bij hem wel ... en ik vind het suuuper irritant!! maar goed, de drankjes zijn zeker aanwezig ... dus idd gewoon voor gaan (als je 't zegt klinkt het nog wel makkelijk )

wil iig zijn telefoonnr ... want dat mailen met elkaar vind ik maar aardig onpersoonlijk!! dus heb morgenavond een missie!!

WM, wat fijn dat je wat hebt gehoord joh!!!

maar pas idd btje op, en check z'n intenties ... want klinkt wel errug als ik-wil-sex-man ... !
Dames en heren, daar ben ik weer

*zwaait ff terug naar Xan*

DS, zoooooooooo leuk ben ik nou ook weer niet hoor met mijn flanellen berenpyama.

*wel leuk dat relatie dippies hier maar zo kort duren haha*

Geen alcoholist worden hoor, dan verruil ik de PJ's wel voor een sexy kanten gevalletje, als je daar beter van slaapt....

Hmmm...heeft DS soms ook oplossingen voor SD met erge ongesteldheidsbuikpijn of gaat die remedie alleen op voor Prinses en Xan?

Hey EA leuk dat je er weer bent, ik miste je al...

Vind forummen op werk HEEEEL nuttig hoor, heb het vandaag gewoon ook een beetje gemist

En de plannen voor dit weekend zijn

Vanavond drankje doen op het plein

Morgen pannekoeken deet met vriendinnetje

Zondag trainen

En ergens in de tussentijd toch echt mijn hut opruimen....

En nu, in de zeikregen Summerhond uitlaten

*volgende huisdier wordt een goudvis*

WM, ik denk dat de mannen wel een goed punt hebben hier, ik lees het smsje eigenlijk net zo

Gezellig en sex, maar goed ik kan het helemaal mis hebben

DS, is lastig vragen hoor aan een man

Als je vraagt "zeg hor zie jij dit eigenlijk"

zal de heer in kwestie denk ik niet zo makkelijk zeggen

"nou ja, gewoon gezellig en sex"

Prinses, tip van de dag...telefoon in kontzak, als ik mijn tel uit mijn ras moet zoeken/vissen enz ben ik een dag kwijt aan het doorspitten van zooi in de tas

*mental note...kleinere tas kopen*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ingel is weer terug van haar avontuur in DB. Gister enorm op stap geweest in 'de soos' ; boeremuziek en spontane, gezellige, dansende mensen.

Vriendin is bij dispuutgenoot (jaja, studentenverenigingen) blijven slapen, dus had het bed voor me alleen. Had nog wel een heel erg nadenkmoment daarover: Hij vond haar erg leuk en zij hem (zagen elkaar voor het eerst gister). Ik vraag me dan af; als hij zo leuk is, is het dan niet leuker om eerst wat te daten en na de spanning met mekaar het bed in te duiken? Waarop 'baseer' je dat je best zomaar met iemand naar bed kunt? Ik ben niet echt van de one-night-stands, dus vandaar deze spinsels.....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ben het wel helemaal eens met je spinsels hoor...

Ik ben ook niet van het gelijk met elkaar het bed in hupsen

Maar het schijnt vaker voor te komen

dus wij zullen wel een uitstervend ras zijn

*even een edit nog*

Dus als ik het goed begrijp zou jij in eerste instantie bij je vriendinnetje gaan slapen en zij is hem gesmeerd met de meneer.

Buiten het feit dat ik dat allemaal nogal snel vind gaan

Ik vind het eigenlijk niet fraai naar jou toe!

Als een vriendinnetje van mij hierheemkomt en blijft slapen laat ik haar echt niet alleen naar huis gaan

Samen uit samen thuis gaat hier altijd op

Vandaar ook dat ik nooit met een meneer mee naar huis ga die ik op die avond leer kennen

Ik ben altijd wel met vrienden en vriendinnen op pad
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Is thuis.. hard gewerkt en is des duivels op een collega.. Wil deze collega zodadelijk thuis gaan bellen. Maar wil graag wat tips van jullie hoe dit aan te pakken..

Ik werk met collega X op 1 afd. Collega's Y en Z horen op een andere afdeling maar we horen veel samen te werken.

Collega X vroeg vanmorgen al of ze eerder naar huis mocht (15min ongeveer) in overleg met Y en Z was dit prima.

Nu kregen Collega Y en Z het in hun hoofd om een zorgvrager van hun afdeling op te zoeken in het ziekenhuis. Prima maar wel wanneer hun werk op de afd. gedaan was. Aangezien mijn afdeling veel en veel zwaarder en drukker is kunnen Collega X en ik niet hun afd. er bij doen.

Nu had ik overlegd met collega Y dat zij en Collega Z 2 zorgvragers uit bed gingen halen rond half 3 van hun eigen afdeling en ik had inmiddels al voor HUN geregeld dat iemand bij hun de theekar zou delen op de afdeling.

Nu werd mijn collega X in ene gebeld door collega Y dat ze hun pieper gingen afgeven en dat ze weggingen naar die zorgvrager in het ziekenhuis. ENNN met de mededeling dat 2 zorgvragers van hun afd. nog uit bed moesten worden gehaald.

Collega X belde dit aan mi jdoor en toen ging bij mij de knop om , stoom kwam uit mijn oren. Heb ondertussen mijn eigen afdeling met Collega X klaar gekregen en vervolgens naar de andere afdeling gegaan om daar die 2 zorgvragers van Collega Y en Z nog uit bed te sjorren. (erg fijn als je net 6 *ZWARE* zorgvragers van je eigen afdeling uit bed gehaald hebt)

Nadat ons werk klaar was , ben ik naar mijn leidinggevende gegaan , als ik kwaad ben wanneer mij onrecht aangedaan is ben ik echt super super kwaad. Ben dus nogal tekeer gegaan tegen mijn leidinggevende dat ik dit gewoon echt een NAAIstreek vind van mijn 2 collega's. Heb tegen leidinggevende gezegd dat als zij maandag geen actie onderneemt over dit euvel dat ik dan zelf mijn mond open trek tegen ze en dat ik dan niet voor de gevolgen in sta.

Leidinggevende gaf toen aan dat t misschien wel verstandig was dat ik zelf contact ging zoeken met collega Y en Z.

Aangezien ik iets afgesproken had met collega Y lijkt t mij verstandig om contact op te nemen met Collega Y.

Ik wil haar dus zodadelijk gaan bellen , maar hoe kan ik dit dus t handigste aanpakken ??
Ik kan jullie echt niet bijhouden hoor , kolere wat een paginas geschreven gisteravond en vandaag terug gaan lezen.. pffff

Vriendin is vandaag ingeleid en bevallen van een heel mooi gaaf klein ventje. Heel verdrietig maar wel *blij* dat dit achter de rug is. Bevalling op zich is goed gegaan , ventje is echt heel klein geloof dat ze zei dat t 26cm was en 300 gram was. Ze heeft er voor gekozen om het kindje in het ziekenhuis te laten.

Waarschijnlijk is het ventje overleden doordat de placenta heel stijf om zijn nekje zat en deels om zijn voetje waardoor het eigenlijk geen voetje meer had doordat dit zo was omgeklemd. Ze heeft wel veel foto's gemaakt. Ze hoopt begin van de avond naar huis te mogen.
Vleer: Allereerst een knuffel voor jou en je vriendin !

Kan me goed voorstellen dat je pissed bent op je collega. Ik weet hoe het kan gaan in de zorg en collega's waar je van op aan kan zijn onmisbaar. Goed als je haar opbelt. Wel zou ik van te voren wat op papier zetten wat je wilt zeggen. Ook proberen niet te beschuldigend proberen te klinken; dit kan nogal vervelende reactie uitlokken. Probeer te benoemen wat ze heeft gedaan; dat ze je iets had toegezegd wat ze niet heeft gedaan. Dan je gevoel benoemen hierbij en zeggen dat je je beter zou voelen/had gevoeld als collega dit en dit had gedaan. (jaja, ik ben net van school af

SD: Vriendin M zit op kamers en ik ging haar met vriendin A bezoeken. Vriendin A is bij iemand in gedoken en ik ben met vriendin M gewoon naar huis gegaan. Ik ben dus niet alleen achter gelaten :-)
Enne.....

TIS WEEKEIND !!!!

plannen?

Ingel gaat vooral verven, verjaardag en hopelijk nog wat op stap.
[quote]Summerdance schreef op 12 september 2008 @ 08:35:

Moggel dames und heren,

Wat was is moe zeg gisteravond!

Meta, leuk om te horen dat SR (ik ben van de afkortingen hoor) zo leuk was! was met LR toch??

------------------------------------------

Ik ben toch wat onbekend met deze afkortingen....*kan aan mij liggen* wie is SR en LR?

Wel weet ik dat MLHM over ca een half uur hier is
Wacht ff is Superwijf ...Vleer?

Ik heb wat gemist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven