Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 11 september 2008 om 20:49
LM, hoe is het met je?
Er kwam best wel een hoop info over je heen eergister...
Morgen nachtje uit met de meisjes
Heel grappig dat we al de hele avond aan het heen en weer smssen zijn what to wear
Hoe ouwer hoe gekker zeggen ze wel eens, en dat gaat voor ons wel op vrees ik morgen
Er kwam best wel een hoop info over je heen eergister...
Morgen nachtje uit met de meisjes
Heel grappig dat we al de hele avond aan het heen en weer smssen zijn what to wear
Hoe ouwer hoe gekker zeggen ze wel eens, en dat gaat voor ons wel op vrees ik morgen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 11 september 2008 om 20:53
Hey SD! Gaat vandaag wel goed eigenlijk! Lief dat jet het vraagt. Er kwam zeker een hoop info over me heen, maar merk dat ik er veel aan heb! Dus dat is alleen maar positief. 
Ben vanmiddag nog even de stad ingeweest voor het boek wat je aanraadde van A. Postma, maar kon het niet vinden. Van het weekend maar even naar een andere boekwinkel, waarvan ik bijna zeker weet dat ze het wel hebben!
Morgen ga je gezellig stappen dus? Leuk!! Wat gaan jullie doen, de kroeg in of ook nog gezellig de nieuwste danspasjes oefenen?
Ik begreep dat Miranda's housewarming party is gecancelled???
Ben vanmiddag nog even de stad ingeweest voor het boek wat je aanraadde van A. Postma, maar kon het niet vinden. Van het weekend maar even naar een andere boekwinkel, waarvan ik bijna zeker weet dat ze het wel hebben!
Morgen ga je gezellig stappen dus? Leuk!! Wat gaan jullie doen, de kroeg in of ook nog gezellig de nieuwste danspasjes oefenen?
Ik begreep dat Miranda's housewarming party is gecancelled???
donderdag 11 september 2008 om 21:00
donderdag 11 september 2008 om 21:02
Sorry, ik ben weel van de 3 postings achter elkaar
Yep morgen gaan we bieren en plezieren op het plein (maar dan met rosee)
Er zullen vast ook wel weer wat danspasjes gemaakt gaan worden ons kennende...
*twijfelt nu al tussen een rokje en een broekje*
Even het weer afwachten dan maar
Yep morgen gaan we bieren en plezieren op het plein (maar dan met rosee)
Er zullen vast ook wel weer wat danspasjes gemaakt gaan worden ons kennende...
*twijfelt nu al tussen een rokje en een broekje*
Even het weer afwachten dan maar
donderdag 11 september 2008 om 21:03
quote:Miranda01 schreef op 10 september 2008 @ 00:21:
Nog even voor LM.....*streng kijk*
Deze FBM heeft jou zoveel leed aangedaan. En wat ben je er mee opgeschoten? Niks.....en hij gaat maar weer lekker door met zijn leven. Denk ajb daar weer aan als je die luddevedu gevoelens voelt opkomen. Toch?? Het is een enorme F.B.M.....zoooo...... (f)
sorry, ben boos op hem.......en niet voor het eerst
Hey Miran... ja ik weet dat ik het hier niet voor het eerst over deze man op het forum heb. Jij kent denk ik de verhalen van de afg jaren als geen ander hier op het singles topic en hij heeft me zeker veel verdriet aangedaan. Punt is alleen dat er ook best wat leuke momenten waren en dat (ik althans het idee had) dat we de afgelopen maanden op een punt waren beland dat we heel hecht waren en ook echt plannen voor de toekomst aan het maken waren. En ja... je hebt gelijk, hij heeft nu weer meer dan eens bewezen dat hij mij niet waard is. Alleen vind ik het erg lastig om het/hem compleet uit mijn hoofd te zetten. Trust me, ik doe heeeeeeel hard mijn best, en probeer juist alle negatieve dingen op te roepen als ik ook maar de neiging heb om te gaan mijmeren... het voelt gewoon alsof mij geen recht aan is gedaan en de afg maanden en alles wat we hebben besproken één grote leugen is geweest, en dat is soms toch nog wel moeilijk te (be)vatten. Heb dus moeite met het weer oppakken van mijn leven en het weer naar mijn zin te krijgen. (maar goed dat was geloof ik al wel duidelijk
Nog even voor LM.....*streng kijk*
Deze FBM heeft jou zoveel leed aangedaan. En wat ben je er mee opgeschoten? Niks.....en hij gaat maar weer lekker door met zijn leven. Denk ajb daar weer aan als je die luddevedu gevoelens voelt opkomen. Toch?? Het is een enorme F.B.M.....zoooo...... (f)
sorry, ben boos op hem.......en niet voor het eerst
Hey Miran... ja ik weet dat ik het hier niet voor het eerst over deze man op het forum heb. Jij kent denk ik de verhalen van de afg jaren als geen ander hier op het singles topic en hij heeft me zeker veel verdriet aangedaan. Punt is alleen dat er ook best wat leuke momenten waren en dat (ik althans het idee had) dat we de afgelopen maanden op een punt waren beland dat we heel hecht waren en ook echt plannen voor de toekomst aan het maken waren. En ja... je hebt gelijk, hij heeft nu weer meer dan eens bewezen dat hij mij niet waard is. Alleen vind ik het erg lastig om het/hem compleet uit mijn hoofd te zetten. Trust me, ik doe heeeeeeel hard mijn best, en probeer juist alle negatieve dingen op te roepen als ik ook maar de neiging heb om te gaan mijmeren... het voelt gewoon alsof mij geen recht aan is gedaan en de afg maanden en alles wat we hebben besproken één grote leugen is geweest, en dat is soms toch nog wel moeilijk te (be)vatten. Heb dus moeite met het weer oppakken van mijn leven en het weer naar mijn zin te krijgen. (maar goed dat was geloof ik al wel duidelijk
donderdag 11 september 2008 om 21:05
donderdag 11 september 2008 om 21:09
LM is even kwijt naar wie Miranda nu een mailtje heeft gestuurd? Is dit een ex van een paar jaar terug? (niet die van laatst dus?)
WM niks meer gehoord dus?
Hoe is het met Ivy (bijgekomen van de heftige zoen?
LM zwaait naar Prinses en Xan
en mmmmmmmmmmmmmmmh pannenkoeken!!!! Lekker, met heeeeeeul veel stroop!!
WM niks meer gehoord dus?
Hoe is het met Ivy (bijgekomen van de heftige zoen?
LM zwaait naar Prinses en Xan
en mmmmmmmmmmmmmmmh pannenkoeken!!!! Lekker, met heeeeeeul veel stroop!!
donderdag 11 september 2008 om 21:15
Ivy heeft gisteren the Secret (film) gekregen, maar is er nogal sceptisch over. Misschien ga ik hem van het weekend kijken, zodat ik kan beargumenteren waarom ik er sceptisch tegenover sta
LM, als je nu besteld, heb je hem zaterdag in huis. Maar via de boekwinkel is wel fijner. Een boek moet je eerst voelen voordat je het koopt
Wisten jullie dat het best lastig typen is met een kitten in je vingers?
LM, als je nu besteld, heb je hem zaterdag in huis. Maar via de boekwinkel is wel fijner. Een boek moet je eerst voelen voordat je het koopt
Wisten jullie dat het best lastig typen is met een kitten in je vingers?
donderdag 11 september 2008 om 21:45
Wat grappig dat meer mensen hebben dat met boeken
Ik kan ook echt helemaal los gaan in de bieb
Ivy, ik vind het boek EN de film van the Secret een beetje TE Amerikaans naar mijn zin.
Ik geloof in positief denken, ik geloof dat je sommige dingen naar je hand kan zetten, ik geloof dat je je eigen geluk kan en moet maken
Maar dat je aan een miljonair kan worden door er simpelweg alleen maar heel erg aan te denken en door een briefje van 100E op je koelkast te plakken dat gaat me een beetje ver.
Daarom vind ik dat boek van A.Postma zo goed.
1 stukje wat er in staat wat me heel erg heeft geraakt en waar ik echt mee aan de slag ben gegaan is deze:
Willen werkt alleen als al al je andere opties niet meer aantrekkelijk genoeg voor je zijn om energie aan te besteden.
Als je nog steeds een goed excuus hebt om aan je oude overtuigingen vast te houden, dan wil je nog niet.
Je kan namelijk niet iets willen onder bepaalde voorwaarden
Willen is absoluut en ondeelbaar:
Je wilt iets....of je wilt het niet.
(dit stukje lees ik elke dag wel een keer, met name omdat ik ontzettend moeilijk keuzes kan maken, als ik kies ben ik altijd bang dat ik net het verkeerde kies.
NU ga ik dus eerst echt bedenken wat ik wil)
Ivy, ik vind het boek EN de film van the Secret een beetje TE Amerikaans naar mijn zin.
Ik geloof in positief denken, ik geloof dat je sommige dingen naar je hand kan zetten, ik geloof dat je je eigen geluk kan en moet maken
Maar dat je aan een miljonair kan worden door er simpelweg alleen maar heel erg aan te denken en door een briefje van 100E op je koelkast te plakken dat gaat me een beetje ver.
Daarom vind ik dat boek van A.Postma zo goed.
1 stukje wat er in staat wat me heel erg heeft geraakt en waar ik echt mee aan de slag ben gegaan is deze:
Willen werkt alleen als al al je andere opties niet meer aantrekkelijk genoeg voor je zijn om energie aan te besteden.
Als je nog steeds een goed excuus hebt om aan je oude overtuigingen vast te houden, dan wil je nog niet.
Je kan namelijk niet iets willen onder bepaalde voorwaarden
Willen is absoluut en ondeelbaar:
Je wilt iets....of je wilt het niet.
(dit stukje lees ik elke dag wel een keer, met name omdat ik ontzettend moeilijk keuzes kan maken, als ik kies ben ik altijd bang dat ik net het verkeerde kies.
NU ga ik dus eerst echt bedenken wat ik wil)
donderdag 11 september 2008 om 21:47
quote:melodii schreef op 11 september 2008 @ 18:51:
Mozza, ontwerp jij dat "reclame-knuffels" à la mr. Jummy?
gaaf zeg!!
Niet precies dat, maar wel een beetje zoiets
Trouwens, die kunstenaar & ik hebben op dezelfde middelbare school gezeten maar met paar jaartjes verschil er tussen, wel toevallig ... maar goed Zeeland is ook niet echt groot!
Da's toevallig! Had je 'm ook al gevonden op hyves?
Veel plezier zaterdag! (klinkt heel bekend, dat niet durven laten merken... ) Genoeg drankjes naar binnen gieten en gaan met die banaan!
Mozza, ontwerp jij dat "reclame-knuffels" à la mr. Jummy?
gaaf zeg!!
Niet precies dat, maar wel een beetje zoiets
Trouwens, die kunstenaar & ik hebben op dezelfde middelbare school gezeten maar met paar jaartjes verschil er tussen, wel toevallig ... maar goed Zeeland is ook niet echt groot!
Da's toevallig! Had je 'm ook al gevonden op hyves?
Veel plezier zaterdag! (klinkt heel bekend, dat niet durven laten merken... ) Genoeg drankjes naar binnen gieten en gaan met die banaan!
donderdag 11 september 2008 om 22:13
quote:Summerdance schreef op 11 september 2008 @ 21:45:
Oh, de bieb vind ik echt verschrikkelijk. DIe boeken stinken, voelen smoezelig, brrrrr. Heb ooit eens een boek geleend, kwam op een bepaalde bladzijde en toen lagen er allemaal geknipte teennagels in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gelijk een biebtrauma
Ik denk dat het soms ook gewoon een kwestie is van (nog niet) kunnen en niet altijd een kwestie van niet willen.
En 100 euro op de koelkast? Ik heb niet eens 100 euro!
Oh, de bieb vind ik echt verschrikkelijk. DIe boeken stinken, voelen smoezelig, brrrrr. Heb ooit eens een boek geleend, kwam op een bepaalde bladzijde en toen lagen er allemaal geknipte teennagels in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gelijk een biebtrauma
Ik denk dat het soms ook gewoon een kwestie is van (nog niet) kunnen en niet altijd een kwestie van niet willen.
En 100 euro op de koelkast? Ik heb niet eens 100 euro!
donderdag 11 september 2008 om 22:20
Een biebtrauma......wat zielug...(en wat erg ook, ik lees zo ontzettend veel dat ik er een baan bij moet nemen als ik alle boeken zou moeten kopen.)
Geef er nog steeds te veel geld aan uit hoor
Maar het is zo heerlijk om een boek te kopen en het staat zo leuk in de boekenkast....
Over banen gesproken
Ik werd vandaag gebeld door een tandarts die hoorde dat ik een andere baan zocht, of ik maandag ff wilde komen praten
Well...dat wil SD wel!
Geef er nog steeds te veel geld aan uit hoor
Maar het is zo heerlijk om een boek te kopen en het staat zo leuk in de boekenkast....
Over banen gesproken
Ik werd vandaag gebeld door een tandarts die hoorde dat ik een andere baan zocht, of ik maandag ff wilde komen praten
Well...dat wil SD wel!
donderdag 11 september 2008 om 22:35
goed he?
Helemaal hyper net (even)
Ik weet niet wat het is maar ik ben echt doodmoe...
Hele avond beetje sneu op de bank gehangen.
Denk dat het iets te warm was voor de gym...
Dus SDtje gaat SDdog uitlaten en lekker een tukje doen
*hoopt wel dat ze morgen op tijd wakker is, had me vanmorgen grandioos verslapen*
Trusten allemaal...
Helemaal hyper net (even)
Ik weet niet wat het is maar ik ben echt doodmoe...
Hele avond beetje sneu op de bank gehangen.
Denk dat het iets te warm was voor de gym...
Dus SDtje gaat SDdog uitlaten en lekker een tukje doen
*hoopt wel dat ze morgen op tijd wakker is, had me vanmorgen grandioos verslapen*
Trusten allemaal...