Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
all kinds of fun!
quote:Summerdance schreef op 11 september 2008 @ 21:45:

Willen werkt alleen als al al je andere opties niet meer aantrekkelijk genoeg voor je zijn om energie aan te besteden.

Als je nog steeds een goed excuus hebt om aan je oude overtuigingen vast te houden, dan wil je nog niet.

Je kan namelijk niet iets willen onder bepaalde voorwaarden

Willen is absoluut en ondeelbaar:

Je wilt iets....of je wilt het niet.

Mooi stukje SummerDance! Uit welk boek komt dat nou? Heb een paar bladzijden terug gezocht maar kon het niet vinden. Met The Secret ben ik het ook niet erg eens, vooral omdat het omgekeerd impliceert dat iedereen alle ellende en ziektes enzo aan zichzelf te danken heeft: Had je maar positiever moeten denken! Brr..

*rent nu weer snel weg uit het topic om nog even te gaan zeuren bij liefdesverdriet, tot over een paar weken.. ;-)*
*foutje*
Is thuis ... moe ... teveel rose gedronken en geen puf meer om alles terug te lezen...

Sweet dreams all
superwijf geeft toch rare ideeen qua naam moet ik zeggen
* heeft de hele dag al een liedje in zijn hoofd ... wordt er een beetje gek van:

It's Summerdance Summerdance Sum Sum Summerdance

Summerdance Summerdance Sum Sum Summerdance

Summerdance Summerdance Sum Sum Summerdance

Summerda-ha-ha-hance !!

Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Hello Singles,

Jullie kennende heb ik bijzonder veel bij te lezen....kan 1 van jullie ook een samenvatting geven?

Symphonica in Rosso was leuk en vanaf vandaag heb ik 4dagen cursus, dus weinig tijd om bij te lezen en aktief te posten!
Hallo Allemaal....

Ja ja er is reden toch juigen.....WM heeft een sms terug gekregen rond etens tijd Er komt een date vervolg Ik moet alleen wel goed voor mezelf kijken wat voor intenties hij heeft.....maar er komt een vervolg Ik heb hem nog niet teruggesmst....want er stond een vraag in.....maar ik dacht echt even, nu wacht jij maar! ;)

Echt lief dat jullie zo meeleven.......kan niet anders zeggen!

SD....wat goed...baan aangeboden gekregen! Maandag op gesprek komen dus! Wat leuk. Weten ze het daar op je huidige werk ook?

LM...probeer je je er echt overheen te zetten hoor meis! Ik bedoel hij heeft je niet pas 1x gekwetst...Jij verdient veel en veel meer....Het is moeilijk ik weet het, maar ik denk wel het beste! Sterkte de komende tijd

SW.....hoe gaat het nu met je vriendin? Wanneer moet ze "bevallen?"

Ivy.....gaat je stapdate nog door? Zijn de 2 vriendinnen eruit?

Meta....symphonica in Rosso....stoer! Hoe was het? Goede recensies gelezen. Tell us.

Zo ik zal vast veel dingen vergeten zijn! Bedoel ik niet zo! Sorry dan!!

Nou ik ga slaappie slaappie doen! Weltrusten
* is blij voor Winkelmandje *
WM kreeg ook spontaan een brede grijns op der gezicht

Kan nu niet slapen....
Hey WM wat leuk een 2e date!

Heb je al geantwoord?

*ik ben gestopt na 17pagina's teruglezen, ga nu ins bed* morgen weer cursus en date in de avond uren bij mij op de bank

Meta zag Salo ineens weer voorbijkomen, Meta kent Salo en DS nog uit forummeetings van paar jaar geleden

Niet teveel bijschrijven he, als ik vanaf maandag een week op vakantie ben heb ik zeker een samenvatting nodig, in jullie tempo!
Morge allemaal,

@Meta hoe is het? ja ik denk te weten wie je bent!

@WM toppie hoor maar idd laat hem nu maar mooi ff wachten.

@DS vreselijk irritant als je een deuntje hele tijd in je hoofd hebt

@SD wat leuk dat je maandag een gesprek hebt! Was je nu actief om je heen aan het kijken naar een andere baan?

to the rest fijne dag en ik zal leren de namen onthouden en vanaf dit weekend ook meer inhoudelijk reageren!
voor WM!!

Fijne dag allemaal
WM ligt hier te rollen van het lachen.....:rolling:

Ik had nog niets terug gestuurd...krijg ik net een sms...

"Nu vind ik het bij jouw wel stil........."
quote:winkelmandje schreef op 12 september 2008 @ 08:00:

"Nu vind ik het bij jouw wel stil........."Oo jij moet wel direct terugsmsen en meneer wacht een paar dagen?? pff wat een sukkel!
quote:winkelmandje schreef op 12 september 2008 @ 08:00:

"Nu vind ik het bij jouw wel stil........."

Goed teken. Hij wil blijkbaar inderdaad weer contact met je en hij beseft dat hij zelf ook jou lang heeft laten wachten.

John Gray zei het al: mannen zijn elastiekjes. Als je achter ze aan loopt veren ze weg. Als je ze laat wachten komen ze juist naar je toe

* zit zich af te vragen wie Meta Morfose is *
Moggel dames und heren,

Wat was is moe zeg gisteravond!

Meta, leuk om te horen dat SR (ik ben van de afkortingen hoor) zo leuk was! was met LR toch??

DS, toch wel een beetje kunnen slapen vanacht?

WM, leuk dat hij heeft teruggesmst, wat stond er in, en belangrijker wat denk je dat zijn intenties zijn dan?

*SD pluist altijd graag alles uit*

Salo, yep ben actief op zoek naar een andere baan, ik zit nu een een soort soap.

De Gouden Kooi is er niets bij

Kan wel lekker veel forummen dus dat heb ik wel als eis bij een eventuele andere baan,heb ook al overwogen om gewoon te stoppen met werken wegens forum bezigheden

WM nog ff, nee tuurlijk weten ze het op mijn werk niet, als ik dat ga vertellen weet ik zeker dat ik er over twee maanden uitvlieg

Ivy, aan het werk vandaag of heeft u weer een parttime dag?

Oogjes openhouden voor je geliefde hoor....

IK ben vandaag en route, moet een aantal praktijken af voor wat trainingen (en wil echt om 14.30 thuis zijn)

*Moet weer poolstokhoogspringen over de zooi hier*

Fijne dag allemaal!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Donkeyshot schreef op 12 september 2008 @ 08:31:

[...]

Goed teken. Hij wil blijkbaar inderdaad weer contact met je en hij beseft dat hij zelf ook jou lang heeft laten wachten.

John Gray zei het al: mannen zijn elastiekjes. Als je achter ze aan loopt veren ze weg. Als je ze laat wachten komen ze juist naar je toe

* zit zich af te vragen wie Meta Morfose is *

Nou inderdaad...ik had daarom express nog niet teruggestuurd

Net wel gedaan....en gelijk weer sms terug. Gaan al een datum prikken

SD...miss zijn zijn intenties wel alleen sex...daar ben ik nog niet helemaal achter. Dat zal pas meer de volgende date duidelijk worden.......

Oke goed dat je werk het nog niet weet....alleen een andere tandarts...hoe weet die dat dan en hebben die niet veel contact onderling??

Werkse allemaal vandaag!
quote:salo31 schreef op 12 september 2008 @ 08:03:

[...]

Oo jij moet wel direct terugsmsen en meneer wacht een paar dagen?? pff wat een sukkel!Ach ik vond het wel grappig!
quote:liefmeisje2 schreef op 11 september 2008 @ 21:09:

LM zwaait naar Prinses en Xan

Gôh winkelmand.....de wonderen zijn de wereld nog niet uit....las dat ie gereageerd had! Leuk! Nu nog even uitvissen of meneer het niet alleen doet om de sex he?

*zwaait nog even naar SD*
*leest zo bij maar even snel:

Xan... kijk even je mail (ben m'n mobiel vergeten)*
Peas on earth!
*zwaait terug naar LM én naar de rest natuurlijk*
Peas on earth!
Haa allemaal!

Ik ben moeeeee

*prinses is klaagmodus*

Heel beroerd geslapen vanacht (voor de zoveelste nacht) ennnnn hoewel vrijdag normaal m'n vrije dag is, heb ik iets omgeruild en zit nu op m'n werk

Prinses wil ook een fulltime-forumbaan

WM, fijn dat ie teruggesmst heeft , ben blij voor je! Inderdaad wel even goed checken wat z'n intenties zijn! Énne... wat wilde hij weten? *ook Prinses pluist altijd alles graag goed uit*
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven