Napraattopic deel 33

18-07-2015 12:00 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:rosemetijs schreef op 07 augustus 2015 @ 14:09:

[...]

Nee de bovenboel moet nog

Ach arme jij!

Ik moet nog even stofzuigen en dweilen, je bent niet alleen!
quote:Honeymoonquiz schreef op 07 augustus 2015 @ 14:10:

[...]

Ze is hier ook bezig geweest vanochtend. Fris type.Ze heeft een ban wegens stoken nu.
quote:rosemetijs schreef op 07 augustus 2015 @ 14:09:

[...]

Nee de bovenboel moet nog Waarom moet dat?
quote:Amaqanda schreef op 07 augustus 2015 @ 14:11:

[...]

Ze heeft een ban wegens stoken nu.

En ik zie dat ze geanonimiseerd is nu, held op sokken.

Terecht trouwens die ban.
quote:hatsetats schreef op 07 augustus 2015 @ 14:02:

[...]

Zit jij nu Meds en Leo een beetje belachelijk te maken? Tssssssssssk
quote:cochise schreef op 07 augustus 2015 @ 14:11:

[...]

Waarom moet dat?Anders krijg ik ontslag van Meds.!
quote:rosemetijs schreef op 07 augustus 2015 @ 14:14:

[...]

Anders krijg ik ontslag van Meds.!
quote:hatsetats schreef op 07 augustus 2015 @ 13:07:

[...]

Je bent het nog steeds he. Braafste kindje = ook meestal het schijnheiligste. En dat gaat ook nu weer op

Maar goed, leg eens uit! Misschien leer ik nog iets van je.
quote:Honeymoonquiz schreef op 07 augustus 2015 @ 14:12:

[...]

En ik zie dat ze geanonimiseerd is nu, held op sokken.

Terecht trouwens die ban.Ik voorzie het boemerangeffect.
Een ban wegens stoken en onrust zaaien, maar ze kreeg vanochtend wel het advies van een mod om te staffen.

Hilarisch!
quote:yasmijn schreef op 07 augustus 2015 @ 14:35:

Een ban wegens stoken en onrust zaaien, maar ze kreeg vanochtend wel het advies van een mod om te staffen.

Hilarisch! Ja de mods blijven onnavolgbaar. Maar denk dat het ook was om een post in dit topic dat ze op verzoek per pb wel even alle bij haar bekende nicks van gc wilde bekendmaken.
quote:yasmijn schreef op 07 augustus 2015 @ 14:35:

Hilarisch! Maar Dana zijn ze vergeten voor hetzelfde te bannen..
Waarom wordt er nu eigenlijk van de mods verlangt dat ze uitleg geven over Grumpy?

Er zijn wel vaker 'ruzies' op het forum en die zijn wel vaker gebaseerd op onjuistheden, moeten ze dan bij al die dingen als een soort scheidsrechter komen vertellen hoe het zit? Lijkt mij dat de uitleg van Grumpy voldoende moet zijn, die geloof je of niet en dan ga je weer verder met je leven. Als er mensen zijn die blijven lastigvallen, dan meld je dat en dan kunnen de mods daar maatregelen op nemen.

Of het verhaal nu waar is of niet, de mods/manager hebben bepaald dat Grumpy haar ban is teruggedraaid, dat betekent dat ze net zoveel recht heeft om te forummen als ieder ander, daar deal je dan maar mee en als je dat niet kan dan merk je daar vanzelf wel een keer de concequenties van lijkt me...
De laatste was is hier trouwens opgehangen. Victorie! Ik heb het overleefd.
Ja en dan geen een geven aan de tietenfapper.
quote:Amaqanda schreef op 07 augustus 2015 @ 14:54:

Waarom wordt er nu eigenlijk van de mods verlangt dat ze uitleg geven over Grumpy?

Er zijn wel vaker 'ruzies' op het forum en die zijn wel vaker gebaseerd op onjuistheden, moeten ze dan bij al die dingen als een soort scheidsrechter komen vertellen hoe het zit? Lijkt mij dat de uitleg van Grumpy voldoende moet zijn, die geloof je of niet en dan ga je weer verder met je leven. Als er mensen zijn die blijven lastigvallen, dan meld je dat en dan kunnen de mods daar maatregelen op nemen.

Of het verhaal nu waar is of niet, de mods/manager hebben bepaald dat Grumpy haar ban is teruggedraaid, dat betekent dat ze net zoveel recht heeft om te forummen als ieder ander, daar deal je dan maar mee en als je dat niet kan dan merk je daar vanzelf wel een keer de concequenties van lijkt me...

Ja eens.

We zitten hier op een openbaar forum en doorgaans weet je helemaal niet met wie je te maken hebt en wat voor verschrikkelijks die persoon al dan niet op zijn kerfstok heeft.
quote:Feeksje1977 schreef op 07 augustus 2015 @ 15:01:

Ja en dan geen een geven aan de tietenfapper. Wie is de tietenfapper?
quote:Fangtasia schreef op 07 augustus 2015 @ 14:32:

[...]

Maar goed, leg eens uit! Misschien leer ik nog iets van je.Neuh, dat heeft geen nut.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Amaqanda schreef op 07 augustus 2015 @ 14:54:

Nou omdat dat wel zo netjes zo zijn voor de persoon in kwestie als er een onterechte beschuldiging zou rondzwerven.

Ik zou als het mij zou aangaan ze plat mailen om het recht te zetten, als zoals gc stelt dat de mods je in je gelijk hebben gesteld na grondig onderzoek.
quote:rosemetijs schreef op 07 augustus 2015 @ 15:06:

[...]

Wie is de tietenfapper? Even terug lezen, of Mods topic kijken
ja, dat er nog moet worden nagedacht over die tietenfapper is best raar

ik heb die nick even geloept en dan is het best eng om die postings te lezen en je te bedenken dat er een rukkend kereltje achter zit
quote:consuelabananahammok schreef op 07 augustus 2015 @ 15:29:

[...]

Nou omdat dat wel zo netjes zo zijn voor de persoon in kwestie als er een onterechte beschuldiging zou rondzwerven.

Ik zou als het mij zou aangaan ze plat mailen om het recht te zetten, als zoals gc stelt dat de mods je in je gelijk hebben gesteld na grondig onderzoek.

Dan kunnen Mods helemaal niet vaststellen. Ze kunnen niet zien wie op dat moment er achter een computer zit te tikken. Ook een IP adres zegt erg weinig. Daarom werken IP bannen ook niet. Een dag niet internetten en je hebt al een andere IP of je neemt een proxyserver ect.

Ze kunnen hooguit na wat mail denken oke deze dame blijft bij dit verhaal, we draaien de ban terug en kijken het aan.

En ze hoeven niks uit te leggen. Vervelend gezeur is het.
quote:consuelabananahammok schreef op 07 augustus 2015 @ 15:29:

[...]

en in dit geval om haar te steunen in haar verzoek om het te laten rusten

want er zijn er een paar die niet van plan lijken het te laten rusten

dat gezegd hebbende, ik ben wel klaar met dit verhaal eigenlijk
quote:Feeksje1977 schreef op 07 augustus 2015 @ 15:32:

[...]

Dan kunnen Mods helemaal niet vaststellen. Ze kunnen niet zien wie er achter een computer zit te tikken. Ook een IP adres zegt erg weinig. Daarom werken IP bannen ook niet. Een dag niet internetten en je hebt al een ander of een proxyserver ect.

Ze kunnen hooguit na wat mail denken oke deze dame blijft bij dit verhaal, we draaien de ban terug en kijken het aan.

dat lijken me nogal wat aannames op een rijtje

tenzij je dit weet omdat je zelf mod bent?
quote:Morrigan- schreef op 07 augustus 2015 @ 15:33:

[...]

dat lijken me nogal wat aannames op een rijtje

tenzij je dit weet omdat je zelf mod bent?Ow welke dan precies?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven