Napraattopic deel 33
zaterdag 18 juli 2015 om 12:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 7 augustus 2015 om 13:34
quote:Bieb2.0 schreef op 07 augustus 2015 @ 12:32:
[...]
Maar het punt is dat GC dat dus niet gezegd heeft maar haar ex met een oud account van haar.
De mods hebben haar gerehabiliteerd alleen er blijven een paar vastbijtertjes die dat niet geloven. Prima maar dat gehak en gezuig leest irritant.
Gebruik de negeerknop dan waar die voor bedoeld is zou ik dan zeggen.
het zou inderdaad voor iedereen en alle partijen handig zijn als de mods hier iets over hadden gezegd
of nog gaan zeggen.
ik heb ook nog steeds moeite om te geloven dat is zoals GC zegt, maar dit najagen en bashen gaat wel te ver in mijn optiek.
als iemand dan probeert het achter zich te laten -om welke reden dan ook-, respecteer dat dan
[...]
Maar het punt is dat GC dat dus niet gezegd heeft maar haar ex met een oud account van haar.
De mods hebben haar gerehabiliteerd alleen er blijven een paar vastbijtertjes die dat niet geloven. Prima maar dat gehak en gezuig leest irritant.
Gebruik de negeerknop dan waar die voor bedoeld is zou ik dan zeggen.
het zou inderdaad voor iedereen en alle partijen handig zijn als de mods hier iets over hadden gezegd
of nog gaan zeggen.
ik heb ook nog steeds moeite om te geloven dat is zoals GC zegt, maar dit najagen en bashen gaat wel te ver in mijn optiek.
als iemand dan probeert het achter zich te laten -om welke reden dan ook-, respecteer dat dan
vrijdag 7 augustus 2015 om 13:35
vrijdag 7 augustus 2015 om 13:37
quote:cochise schreef op 07 augustus 2015 @ 13:35:
Sorry maar ik moet het even kwijt...
https://www.facebook.com/disturbreality ... f=storyKan ik dat zonder gevaar aanklikken, zit op werk nl
https://www.facebook.com/disturbreality ... f=storyKan ik dat zonder gevaar aanklikken, zit op werk nl
vrijdag 7 augustus 2015 om 13:39
vrijdag 7 augustus 2015 om 13:41
Ik ben het met jullie eens dat het veel helderheid zou verschaffen als de mods openlijk zouden verklaren dat het niet GC zelf was. Probleem is alleen dat moderators dat in het kader van de privacy vaak niet mogen doen.
Maar wat Morrigan zegt, respecteer het dat iemand zoiets achter zich wil laten, blijf er niet naar hinten en op terugkomen. En ten tweede wat LV gisteren zei: iedereen verdient wat mij betreft de kans om opnieuw te beginnen. Je moet dan alleen wel het verleden écht achter je laten, en het niet steeds zelf weer onder de aandacht brengen. Want dan blijf je aan de gang.
Is er niks gezelligs vandaag?
Maar wat Morrigan zegt, respecteer het dat iemand zoiets achter zich wil laten, blijf er niet naar hinten en op terugkomen. En ten tweede wat LV gisteren zei: iedereen verdient wat mij betreft de kans om opnieuw te beginnen. Je moet dan alleen wel het verleden écht achter je laten, en het niet steeds zelf weer onder de aandacht brengen. Want dan blijf je aan de gang.
Is er niks gezelligs vandaag?
vrijdag 7 augustus 2015 om 13:46
quote:Morrigan- schreef op 07 augustus 2015 @ 13:43:
@marana, een teruggedraaide (perma)ban wordt altijd gemeld in het bantopic.
maar deze dus niet. het zou handig geweest zijn als ze dat wel hadden gedaan.
iedereen kan bedenken dat als een ban wordt terug gedraaid, de beschuldigingen dus onterecht waren.Jawel, het is wel vermeld: ModeratorViva in "Bantopic"
@marana, een teruggedraaide (perma)ban wordt altijd gemeld in het bantopic.
maar deze dus niet. het zou handig geweest zijn als ze dat wel hadden gedaan.
iedereen kan bedenken dat als een ban wordt terug gedraaid, de beschuldigingen dus onterecht waren.Jawel, het is wel vermeld: ModeratorViva in "Bantopic"
vrijdag 7 augustus 2015 om 13:49
quote:marana schreef op 07 augustus 2015 @ 13:46:
[...]
Jawel, het is wel vermeld: ModeratorViva in "Bantopic"
de ban van grumpy nr 2 is teruggedraaid ja.
daar bleek voor mij niet uit dat het om de oorspronkelijke grumpy ging.
iedereen kan wel een nick aanmaken met een 2 erachter, dat hoeft nog niet dezelfde persoon te zijn
er is met geen woord gerept over grumpy nr 1 en de andere nicks en die hele affaire eromheen
(met dat laatste roep ik niets nieuws, er is toen duidelijk gebleken dat ze meerdere nicks in gebruik had en ook door haarzelf toegegeven)
[...]
Jawel, het is wel vermeld: ModeratorViva in "Bantopic"
de ban van grumpy nr 2 is teruggedraaid ja.
daar bleek voor mij niet uit dat het om de oorspronkelijke grumpy ging.
iedereen kan wel een nick aanmaken met een 2 erachter, dat hoeft nog niet dezelfde persoon te zijn
er is met geen woord gerept over grumpy nr 1 en de andere nicks en die hele affaire eromheen
(met dat laatste roep ik niets nieuws, er is toen duidelijk gebleken dat ze meerdere nicks in gebruik had en ook door haarzelf toegegeven)
vrijdag 7 augustus 2015 om 13:54
hoe dan ook, als moderator heb je ook een scheidsrechterfunctie.
en in dit geval zou het handig zijn als ze die gebruikten om hier duidelijkheid in te geven, zodat het najagen stopt.
er zijn er duidelijk een paar die nog niet overtuigd zijn en de mods lijken de enigen die hier verandering in kunnen brengen
en in dit geval zou het handig zijn als ze die gebruikten om hier duidelijkheid in te geven, zodat het najagen stopt.
er zijn er duidelijk een paar die nog niet overtuigd zijn en de mods lijken de enigen die hier verandering in kunnen brengen
vrijdag 7 augustus 2015 om 14:02
quote:cochise schreef op 07 augustus 2015 @ 13:35:
https://www.facebook.com/disturbreality ... f=storyZit jij nu Meds en Leo een beetje belachelijk te maken? Tssssssssssk
https://www.facebook.com/disturbreality ... f=storyZit jij nu Meds en Leo een beetje belachelijk te maken? Tssssssssssk
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
vrijdag 7 augustus 2015 om 14:07
quote:marana schreef op 07 augustus 2015 @ 13:41:
Ik ben het met jullie eens dat het veel helderheid zou verschaffen als de mods openlijk zouden verklaren dat het niet GC zelf was. Probleem is alleen dat moderators dat in het kader van de privacy vaak niet mogen doen.
Is er niks gezelligs vandaag?Dat kunnen ze niet omdat dat ook niet bewijzen valt.
Is er niks gezelligs vandaag?Dat kunnen ze niet omdat dat ook niet bewijzen valt.
vrijdag 7 augustus 2015 om 14:07