Napraattopic deel 33
zaterdag 18 juli 2015 om 12:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 8 augustus 2015 om 15:25
quote:Maackii schreef op 08 augustus 2015 @ 15:23:
Ze post toch zelf iets rots, wist dat snel en rent dan naar het modtopic om ze voor te zijn, zie modtopic
Jij spoort niet. Ik postte niks rots. Ik quote iets. En aangezien ik er door Fangtasia op gewezen werd dat de originele post gewist was, heb ik mijn quote van iemand anders gewist.
Daar hoef je geen Einstein voor te zijn he?
Maar dat is me wel duidelijk.
Ze post toch zelf iets rots, wist dat snel en rent dan naar het modtopic om ze voor te zijn, zie modtopic
Jij spoort niet. Ik postte niks rots. Ik quote iets. En aangezien ik er door Fangtasia op gewezen werd dat de originele post gewist was, heb ik mijn quote van iemand anders gewist.
Maar dat is me wel duidelijk.
zaterdag 8 augustus 2015 om 15:28
quote:yasmijn schreef op 08 augustus 2015 @ 15:25:
[...]
Maar dat is me wel duidelijk.Ik spoor prima, dank je groeten aan de buren.
[...]
Maar dat is me wel duidelijk.Ik spoor prima, dank je groeten aan de buren.
zaterdag 8 augustus 2015 om 15:43
quote:Morrigan- schreef op 08 augustus 2015 @ 15:20:
weet je, maackii, nou was je van de week zo verbolgen omdat je volgens jou verkeerd werd uitgelegd
maar nu zie ik je hier al twee keer een best opruiende post doen
dus zo onschuldig ben je blijkbaar toch niet he
Eens.
Flauw gedoe, jammer.
weet je, maackii, nou was je van de week zo verbolgen omdat je volgens jou verkeerd werd uitgelegd
maar nu zie ik je hier al twee keer een best opruiende post doen
dus zo onschuldig ben je blijkbaar toch niet he
Eens.
Flauw gedoe, jammer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 8 augustus 2015 om 15:48
Ah het ging hier net over lekker bier en wat ik echt heel erg lekker vind is een zomerbokje na een lange warme dag.
Maar die heb ik niet in huis nu en ik overweeg nu of ik zo nog een sixpack zal gaan halen.
Maar die heb ik niet in huis nu en ik overweeg nu of ik zo nog een sixpack zal gaan halen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 8 augustus 2015 om 15:49
zaterdag 8 augustus 2015 om 15:50
quote:cochise schreef op 08 augustus 2015 @ 15:49:
Iets luchtigers op z'n plek?
https://www.facebook.com/7secondvideos/ ... nref=story Die is echt leuk!
Iets luchtigers op z'n plek?
https://www.facebook.com/7secondvideos/ ... nref=story Die is echt leuk!