Baarmoedermond

08-08-2015 22:52 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds de 24 ste ligt mijn baarmoedermond hoger (dus vruchtbaarder) nu heb ik om de dag geklust. De 13de zou ik ongesteld moeten worden maar mijn baarmoedermond ligt nog steeds hoog en zelfs wat naar achteren gekanteld waardoor hij echt nauwelijks voelbaar is. Ook heb ik voller en voor mijn gevoel iets opgezette borsten. Iemand ervaring met de stand van je baarmoedermond in het begin van de evt zwangerschap. Normaal als ik ongesteld werd zakte de bm altijd.
Carpe Diem
quote:parbleumondieu schreef op 08 augustus 2015 @ 23:40:

O jee, ik heb google alweer nodig.Volgens mij is de luteale fase de periode waarin er sprake is van een corpus luteum (geel lichaam). Dat corpus luteum moet je zien als een soort eierdooier, die bevat het eerste voedsel voor de (in aanbouw zijnde) vrucht. En dat corpus luteum wordt dan weer afgebroken als er geen vrucht komt. Maar ik kan er helemaal naast zitten hoor, ik roep ook alleen maar wat ik me meen te herinneren van de biolessen vroegah.
Hoe gaat dat voelen precies, TO?
Je baarmoedermond heeft zich teruggetrokken omdat ze het zat is constant bepoteld te worden. Laat het ding lekker met rust en wacht af. Succes.
Gatveredamme Amand
Overmorgen gewoon een nieuwe lading in de brievenbus. Niks aan de hand.
quote:Amand schreef op 08 augustus 2015 @ 23:45:

Hoe gaat dat voelen precies, TO?Waarom klik ik op die link
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 augustus 2015 @ 23:38:

Sjees Kuuk, doe niet zo ingewikkeld joh.Sorry Maar als TO via Google haar opleiding tot gynaecoloog heeft gedaan dan zal ze ongetwijfeld ook de lengte van haar cyslus hebben bestudeerd (mag ik hopen)
quote:Moiren_ schreef op 08 augustus 2015 @ 23:49:

[...]

Waarom klik ik op die link
quote:Moiren_ schreef op 08 augustus 2015 @ 23:49:

[...]

Waarom klik ik op die link
We hebben trouwens niets meer van to gehoord.

Nou ja, ze is nu waarschijnlijk druk aan het tuinieren in haar doos.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Nou het gras is daar inmiddels wel gemaaid hoor.
quote:Amand schreef op 08 augustus 2015 @ 23:45:

Hoe gaat dat voelen precies, TO?
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 augustus 2015 @ 23:45:

[...]

Volgens mij is de luteale fase de periode waarin er sprake is van een corpus luteum (geel lichaam). Dat corpus luteum moet je zien als een soort eierdooier, die bevat het eerste voedsel voor de (in aanbouw zijnde) vrucht. En dat corpus luteum wordt dan weer afgebroken als er geen vrucht komt. Maar ik kan er helemaal naast zitten hoor, ik roep ook alleen maar wat ik me meen te herinneren van de biolessen vroegah.Dank je wel. Ik had geen biologie in mijn pakket, dat verklaart al waarom ik geen idee had dat mijn baarmoedermond in verschillende standen staat de hele tijd.
quote:parbleumondieu schreef op 08 augustus 2015 @ 23:52:

[...]

Dank je wel. Ik had geen biologie in mijn pakket, dat verklaart al waarom ik geen idee had dat mijn baarmoedermond in verschillende standen staat de hele tijd.Oh maar dat hebben ze er bij mij op school ook niet bij verteld, dat hoor ik nu ook voor het eerst. Dit gat in mijn kennis heeft me ook helemaal niet verhinderd om tot twee keer aan toe met jong geschopt te worden.
Je bmm is heel makkelijk te voelen hoor. Ik controleerde altijd of de draadjes van m'n spiraal er nog zaten. Gewoon een vinger inbrengen, kun je 'm vrij makkelijk voelen. Klopt dat hij de ene keer lager ligt dan de andere. Daar maakte ik me toen namelijk veel zorgen over en heb ik aan de huisarts gevraagd

Je kunt daar je vruchtbaarheid aan afmeten indd, ligt hij hoog en is hij zacht, dan ben je vruchtbaar, laag en hard en je bent niet vruchtbaar. Of je bmm een andere stand heeft als je zwanger bent though, geen idee.

TO, wacht lekker tot de 13de joh.
quote:lux. schreef op 08 augustus 2015 @ 23:55:

Je bmm is heel makkelijk te voelen hoor. Ik controleerde altijd of de draadjes van m'n spiraal er nog zaten. Gewoon een vinger inbrengen, kun je 'm vrij makkelijk voelen. Klopt dat hij de ene keer lager ligt dan de andere. Daar maakte ik me toen namelijk veel zorgen over en heb ik aan de huisarts gevraagd

Het idee om mijn bmm aan te raken vind ik al brrr. Niet vies, maar brrr.
quote:lux. schreef op 08 augustus 2015 @ 23:55:

Je kunt daar je vruchtbaarheid aan afmeten indd, ligt hij hoog en is hij zacht, dan ben je vruchtbaar, laag en hard en je bent niet vruchtbaar. Of je bmm een andere stand heeft als je zwanger bent though, geen idee.

TO, wacht lekker tot de 13de joh.Ik zou mijn binnenvoering beschadigen met die lange nagels van me.
quote:Moiren_ schreef op 08 augustus 2015 @ 23:57:

[...]

Het idee om mijn bmm aan te raken vind ik al brrr. Niet vies, maar brrr.Voel je niks van hoor, niet met je bmm teminste. Het is een soort bobbeltje met een gat in het midden, maar dat gat zit wel helemaal dicht zeg maar. Je zou in theorie ook je eigen ontsluiting kunnen meten tijdens het bevallen maar dat ging mij dan ook weer een beetje te ver, ik had wel wat beters te doen.
Oh, TO? Ook 'upsuck' is al gedebunked hoor (deze link is safe hoor )
Ah, ik zie dat je nog meeleest Amand. Goed bezig man.
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 augustus 2015 @ 23:59:

[...]

Voel je niks van hoor, niet met je bmm teminste. Het is een soort bobbeltje met een gat in het midden, maar dat gat zit wel helemaal dicht zeg maar. Je zou in theorie ook je eigen ontsluiting kunnen meten tijdens het bevallen maar dat ging mij dan ook weer een beetje te ver, ik had wel wat beters te doen.Als er tijdens de seks tegenaan gestoten wordt doet het anders flink pijn.
quote:Moiren_ schreef op 09 augustus 2015 @ 00:01:

[...]

Als er tijdens de seks tegenaan gestoten wordt doet het anders flink pijn.Das waar, maar als je het zelf doet zit je natuurlijk niet als een ongecontroleerde gek te bonken
quote:Lady-Voldemort schreef op 09 augustus 2015 @ 00:03:

[...]

Das waar, maar als je het zelf doet zit je natuurlijk niet als een ongecontroleerde gek te bonken Das waar, maar waarom zou ik het willen voelen? Ik heb er ook geen behoefte aan om achter mijn oog te voelen bijvoorbeeld.
quote:Lady-Voldemort schreef op 09 augustus 2015 @ 00:01:

Ah, ik zie dat je nog meeleest Amand. Goed bezig man.

Haske handig, al die info. Nu heb ik er zelf niks aan wegens gesteriliseerd, maar ik heb ook een dochter.

Al weet ik nog niet precies hoe en in welke situatie ik deze info ter harer voordeel kan gebruiken. Ahum.
Gelukkig is er geen enkele reden dat ik daar binnen moet gaan frotten, bij een tampon inbrengen is het al een gepruts. Lieve Renate, geniet lekker van het vrijen en je wordt vast snel zwanger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven