help!! vraagje!

02-07-2015 01:56 460 berichten
Alle reacties Link kopieren
! - ..
anoniem_240061 wijzigde dit bericht op 09-08-2015 23:39
Reden: onbelangerijk
% gewijzigd
quote:Viet_01 schreef op 07 augustus 2015 @ 14:36:

Scheveningen ik heb in 1x je hele verhaal gelezen!

Wat een dappere meid ben je, ben heel trots op je!

Ook trots op de dames die adviezen aan je zijn blijven geven en je steun bieden!! dankjewel en idd et zijn echt toppers en hebben me veel geholpen !
Ik ben zo als ik mezelf noem een lurker. Ik lees voornamelijk alles maat reageer niet super veel.

Maar ik wil toch even zeggen dat ik bewondering voor je heb. Dat je op jou leeftijd zulke wijze beslissingen kan maken.

Focus je op je studie, blijf vooral veel praten met je begeleider en dan komt verder alles goed. Ik wens je al het goeds.
quote:Beertjeboogie schreef op 07 augustus 2015 @ 19:32:

Ik ben zo als ik mezelf noem een lurker. Ik lees voornamelijk alles maat reageer niet super veel.

Maar ik wil toch even zeggen dat ik bewondering voor je heb. Dat je op jou leeftijd zulke wijze beslissingen kan maken.

Focus je op je studie, blijf vooral veel praten met je begeleider en dan komt verder alles goed. Ik wens je al het goeds.et komt eigenlijk niet hele erg door me zelf die beslissing die ik over de zwanherschap heb gemaakt, heb heel veel gehad aan me begeleider en de adviesen en tips hier hebben heel veel geholpen en daar door twijfel ik amper aan de beslising
Ik hoop dat de behandeling snel is, dan heb je dat achter de rug.

Ik hoop dat vriend je af en toe een knuffel geeft.
x
quote:Madderijn schreef op 08 augustus 2015 @ 00:35:

Ik hoop dat de behandeling snel is, dan heb je dat achter de rug.

Ik hoop dat vriend je af en toe een knuffel geeft.

Gelukkig is het dinsdag al.

Hij is wel supper lief voor me maar ook veel veel ruzie er over nog..
Heel veel sterkte dinsdag
If you can dream it, you can do it.
quote:Scheveningen1996 schreef op 23 juli 2015 @ 23:44:

En ik rommel er niet expres mee, ik ben veel gestresst en denk er dan gewoom niet meer aan. Ga ook zeker na andere opties kijken hoor. Bedankt voor je tip

Je gaat hetzelfde probleem hebben met pleisters en nuvaring, ook daarbij moet je eraan denken ze op tijd te vervangen. Dus kijk eens naar een jaydess spiraal, dan ben je gelijk voor 3 jaar voorzien.

Edit: en toen las ik je laatste berichten, wat ben jij verstandig! Sterkte voor je behandeling.
Misschien moet je je eens verdiepen in de implanon. Dat is een staafje in de arm en tegenwoordig werken die geloof ik voor 5 jaar. Ik heb hem een paar geleden gehad, alleen maar goede ervaringen mee.
Heel veel sterkte dinsdag Danielle!

Mocht het je allemaal te veel worden mag je altijd hier van je af komen schrijven!!

Take care!
Vandaag is de mooiste dag.
Fijn dat je vriend nog steeds lief voor je is, ondanks de ruzies. Als het allemaal achter de rug is zullen die ruzies ook vast wel over gaan.

Succes alvast dinsdag! Komt helemaal goed

(En idd even uitzoeken wat voor jou de beste anticonceptiemethode is maar dat zal vanuit de huisarts/kliniek vast wel gedaan worden)
Dankjewel allemaal xxxxx
En qua anti conteptie middel wacht ik nog even tot na dinsdag anders word het wel heel veel
Wat fijn dat hij ook lief voor je is.

(Je haalt toch wel alvast condooms in huis, zodat dit niet nog eens gebeurt?)
quote:Madderijn schreef op 08 augustus 2015 @ 18:37:

Wat fijn dat hij ook lief voor je is.

(Je haalt toch wel alvast condooms in huis, zodat dit niet nog eens gebeurt?)nee maar daar gaan we zeker aan denken en voor lopig niet nodig denk ik omdat we zo veel ruzie maken
Weet niet wat et is maar kom elke.keer hier terug ook al heb ik er al met vriendinnen over gehad.. et is echt zo klote allemaal.. ik weet et geoon niet meer
Je hebt nu ook veel op je bord liggen. En je hebt allemaal hormonen in je lijf. Je bent niet jezelf.

Daarom ook vind ik het knap dat je wel je koers vast kan houden. Met iedereen gepraat hebt.

Jouw vriend heeft het al moeilijk, en die heeft niet eens al die hormonen. En hij heeft een huisje. Jij hebt hormonen en bent voor wonen van hem afhankelijk.

Je doet het echt heel goed.

Soms kan je daar aan twijfelen. Praat dan met je begeleider, die is er voor jou. Wees lief voor jezelf en probeer te slapen.

Sterkte.
quote:Madderijn schreef op 09 augustus 2015 @ 00:08:

Je hebt nu ook veel op je bord liggen. En je hebt allemaal hormonen in je lijf. Je bent niet jezelf.

Daarom ook vind ik het knap dat je wel je koers vast kan houden. Met iedereen gepraat hebt.

Jouw vriend heeft het al moeilijk, en die heeft niet eens al die hormonen. En hij heeft een huisje. Jij hebt hormonen en bent voor wonen van hem afhankelijk.

Je doet het echt heel goed.

Soms kan je daar aan twijfelen. Praat dan met je begeleider, die is er voor jou. Wees lief voor jezelf en probeer te slapen.

Sterkte.ik vind et zo lief dat je blijft reageren en helpen met alle adviesen en ik denk dat je gelijk hebt en et is miss wel zo dat ik echt niet me zelf ben, ik kan super zeuren.. twijfel zelfs al weer over die behandeling dinsdag of ik er wel goed aam doe en doe ik et allemaal wel goed en kan ik hier wel blijven en straks kan ik nergens heen en et komt allemaal door 1 facking dingetje!.? Ik kan er echt niet om slapen.. ik weet et niet of il wel zo goed doe, ik ben bang van niet.
Daarom moet je ook blijven praten met je begeleider. Die helpt jou en is er voor jou.

Dat je twijfelt hoort echt. Omdat het zoveel gevolgen heeft. Je hebt het gekozen omdat die behandeling de minder erge oplossing is. Allebei de oplossingen zijn verdrietig. Daarom begin ik over die condooms. Er komt een moment dat je ze nodig hebt. Als je ze dan niet hebt zit je straks weer met de ellende.
Wat Madderijn zegt. En 's nachts (ik zag dat je in de nacht schreef) is alles nog veel erger en komt het nog meer op je af.

Blijf praten, of het nu hier is of in je omgeving. Je bent goed bezig met niet bepaald kleine dingetjes.

Wees lief voor jezelf
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Madderijn schreef op 09 augustus 2015 @ 09:19:

Daarom moet je ook blijven praten met je begeleider. Die helpt jou en is er voor jou.

Dat je twijfelt hoort echt. Omdat het zoveel gevolgen heeft. Je hebt het gekozen omdat die behandeling de minder erge oplossing is. Allebei de oplossingen zijn verdrietig. Daarom begin ik over die condooms. Er komt een moment dat je ze nodig hebt. Als je ze dan niet hebt zit je straks weer met de ellende.maar ook twijfelen over of k et dan toch miss wil houden? Ik dacht dat et snel dinsdag zou zijn maar duurt een eeuwigheid.. en weet ik dat is ook een goede tip van je
Ja, ook twijfelen. Omdat het zo definitief lijkt, omdat vriend het aan zegt te durven, omdat je toch zelf....

Maar ook niet zeker weten dat het wél moet blijven.
Ja.. ik weet niet waarom ik nu weer twijfel ik was er echt over uit en blij dat ik de afspraak had gemaakt
Daan, qua keuzes maken heb jij toen je opgroeide minder steun gehad om het te leren. Nu sta je voor een keuze die al moeilijk is voor mensen die meer gesteund zijn ik het leren maken van keuzes.

Jij staat sterker in je schoenen dan je denkt. Blijf praten, ook als het straks achter de rug is, en geloof in jezelf: jij kunt dit en het komt goed!
Gooi het op de hormonen. Die laten je gekke dingen denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven