Napraattopic deel 34

08-08-2015 16:15 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Nee Roland vanwege het z'n geslachtsonduidelijiheid.
Ja had iemand nou gehint dat hij een zij was dan had ik veel eerder geweten wie t was

Ik ben ook al tijden op zoek naar wie Zuster Petronella ook alweer was, kan t maar niet vinden met die brakke zoekfunctie hier, ook al heb ik genoeg aanknopingspunten
quote:marana schreef op 11 augustus 2015 @ 10:04:

[...]

LV vanwege haar degoutant?Hij ook idd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:marana schreef op 11 augustus 2015 @ 10:08:

Ja had iemand nou gehint dat hij een zij was dan had ik veel eerder geweten wie t was

Ik ben ook al tijden op zoek naar wie Zuster Petronella ook alweer was, kan t maar niet vinden met die brakke zoekfunctie hier, ook al heb ik genoeg aanknopingspuntenHeeft er hier laatstleden nog een ouwe aseksuele kanunnik geschreven? Dat zou hem dan moeten zijn.
(2x)
quote:Sidroht schreef op 11 augustus 2015 @ 10:05:

Nee Roland vanwege het z'n geslachtsonduidelijiheid.Tssss, schat, jij weet beter dan wie ook welk geslacht ik heb.
Is het heel raar dat als ik hier meelees, ik 9 van de 10 keer niet weet waar het over gaat, maar wel erg moet lachen om jullie?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Dat lijkt me vooral een compliment.
quote:tanteslankie schreef op 11 augustus 2015 @ 11:12:

Is het heel raar dat als ik hier meelees, ik 9 van de 10 keer niet weet waar het over gaat, maar wel erg moet lachen om jullie?Niet raar, maar leuk.
Life is short. Eat dessert first.
quote:tanteslankie schreef op 11 augustus 2015 @ 11:12:

Is het heel raar dat als ik hier meelees, ik 9 van de 10 keer niet weet waar het over gaat, maar wel erg moet lachen om jullie?Dan moet je het spuugpaleis zeker ook eens proberen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 11 augustus 2015 @ 11:40:

[...]

Dan moet je het spuugpaleis zeker ook eens proberen Oja, dat is zo grappig, ik lig in een stuip daar.
quote:Roland303 schreef op 11 augustus 2015 @ 11:47:

[...]

Oja, dat is zo grappig, ik lig in een stuip daar.
Roosje,
quote:Roland303 schreef op 11 augustus 2015 @ 12:13:

Roosje,
quote:Roland303 schreef op 11 augustus 2015 @ 10:53:

[...]

Tssss, schat, jij weet beter dan wie ook welk geslacht ik heb. Hebben jullie 'm langs de liniaal gelegd laatst?

[...]

Dan moet je het spuugpaleis zeker ook eens proberen
quote:-puss-in-boots- schreef op 11 augustus 2015 @ 13:14:

[...]

Hebben jullie 'm langs de liniaal gelegd laatst?

Nou, ik heb voldoende plaatjes van het e.e.a. naar haar ge-pb't.

Niet dat ze ooit iets terugstuurt, dat dan weer niet.

[...]

Dan moet je het spuugpaleis zeker ook eens proberen Dan duuk ik vanavond in de spuug. Man weg (tijdelijk hoor), kind op bed...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Joepiedepoepie. Net even gespiekt op de site van Duo en mijn aanvraag voor een lerarenbeurs is toegekend. Ik ga weer studeren.
quote:Roland303 schreef op 11 augustus 2015 @ 16:45:

Joepiedepoepie. Net even gespiekt op de site van Duo en mijn aanvraag voor een lerarenbeurs is toegekend. Ik ga weer studeren. Jeej wat goed zeg.! Toppie.!
quote:tanteslankie schreef op 11 augustus 2015 @ 16:10:

[...]

Dan duuk ik vanavond in de spuug. Man weg (tijdelijk hoor), kind op bed...Heerlijk is dat hè een avondje voor jezelf..

Joepiedepoepie. Net even gespiekt op de site van Duo en mijn aanvraag voor een lerarenbeurs is toegekend. Ik ga weer studeren. Jeej, wat zul je een wijze Roland worden.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar

Joepiedepoepie. Net even gespiekt op de site van Duo en mijn aanvraag voor een lerarenbeurs is toegekend. Ik ga weer studeren. Da's fijn! Welk vak ?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 11 augustus 2015 @ 17:06:

[...]

Da's fijn! Welk vak ?MA English Studies.
quote:Solomio schreef op 11 augustus 2015 @ 17:03:

[...]

Jeej, wat zul je een wijze Roland worden.Nou, dat zal vast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven