Dna test

11-08-2015 17:47 201 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me eigen kapot voor deze vraag maar weet iemand of het mogelijk is om een vaderschaptest op een ongeboren kind te doen? Ben nu 16 weken zwanger en heb het nog niet aan de huisarts durven vragen... Graag serieuze reacties... schaam me al genoeg.
Kind van de rekening

https://m.youtube.com/watch?v=zwS-PAcqoDU
iets teveel alcohol op en een zeer begrijpende broer en van het 1 kwam het ander
Bah bah bah!! Sorry maar wordt er gewoon misselijk van...met de BROER VAN JE MAN?! Bah..hoe durf je je man nog aan te kijken?!
Ja tuurlijk...allemaal de schuld van de alcohol..heb het met je te doen
quote:SpringDing schreef op 11 augustus 2015 @ 19:34:

Is dit een uitgelekt script van 'achter gesloten deuren' ofzo?Sowieso!!!
quote:Simona1995 schreef op 11 augustus 2015 @ 19:35:

iets teveel alcohol op en een zeer begrijpende broer en van het 1 kwam het ander

Goh ken ik de broer? (Grapje)

Doe maar voor de broer https://m.youtube.com/watch?v=UXwdN_XTQ50
Laat het weghalen en zorg eerst dat je 'n normale relatie met 'n (één) man hebt voor je een kind neemt.
Shoot first, ask questions later!
quote:Lena1987 schreef op 11 augustus 2015 @ 19:37:

[...]

Sowieso!!!Het lijkt mij dat dit vaker voorkomt dan je lief is.
Hoelang en Zolang?
weghalen is geen optie

De broer had ook teveel gedronken...?

Zijn je partner en zijn broer ouder dan jijzelf?
De toekomst is niet meer wat het was
mijn man is 23 en zijn broer 26.

Ik ben zelf schuldig dat weet ik en wil het echt niet afschuiven op de alcohol. hij had niks op
Wat vind 'broer' er eigenlijk van? Heeft hij het niet gehad over abortus of alleen/samen opbiechten aan je man?
Heb je 1x seks gehad met je zwager of vaker?
Koekoek
Hij vindt dat ik het niet moet opbiechten en wel moet houden
Waarom vinden jullie het op jullie jonge leeftijd uberhaupt een goed idee om al 'n kind te nemen? Laat staan als je nog in het rond neukt. Met de broer van je partner nog wel. Zou contact met beide mannen verbreken en weer 'n normaal leven gaan leiden van 'n twintiger ipv van als een oud wijf in een midlifecrisis. Als dit uitkomt, en dat gaat gegarandeerd 'n keer gebeuren, dan ben je je huidige partner sowieso kwijt. Dus zorg dat je niet aan 'n kind van één van beide broers vast komt te zitten.
Shoot first, ask questions later!
TO lalleen gaan wonen en je kind alleen opvoeden. Dan is het jouw probleem.
Het is maar de vraag of je ze kwijt raakt. Je man kan er ook voor kiezen om het kindje samen met jou als eigen op te voeden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

iets teveel alcohol op en een zeer begrijpende broer en van het 1 kwam het anderJullie proberen al 9 maanden zwanger te worden maar je drinkt wel alcohol?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 11 augustus 2015 @ 19:59:

[...]

Jullie proberen al 9 maanden zwanger te worden maar je drinkt wel alcohol?Dat vind ik nochtans het minst zorgwekkende in dit topic.
Ik zou voor eerlijkheid kiezen. Om te beginnen omdat je kind daar recht op heeft, en je man heeft daar ook recht op.

De waarheid gaat een keer uitkomen, of op z'n minst komen er twijfels over het vaderschap van het kind.

Voor mij zou deze situatie inhouden: alleen verder gaan met kind. Ik zou mezelf niet meer recht in de ogen kunnen kijken, en partner en kind ook niet.

Verder ben ik het wel eens met Redbulletje: je bent jong en gebonden, was dat niet te vroeg in je leven?

Het lijkt me logisch dat je je schaamt, maar kun je voor altijd leven met een leugen? Naar kind en partner toe?
Daarbij waarschijnlijk zal niemand ooit weten die de vader is, dus 'de waarheid' is niet te achterhalen.

Wat maakt het nog uit of het de ene is of de ander, de waarheid vertellen levert je niets op want geen van deze heren zal ooit weten wie de vader is. Jij zult zelf ook nooit de waarheid weten en je kind ook niet. Je kind zal nooit weten wie wel of niet zijn/haar vader is.

Het grappige is dat je de waarheid niet kunt vertellen want deze is niet te achterhalen. De waarheid bestaat in jouw situatie niet.

Wanneer je het niet vertelt lieg je dan wel?.

Daar het eens om, als niemand de waarheid ooit kan achterhalen...wat is dan liegen??
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Waarom zou je je kind een gezinsleven ontzeggen?
https://m.youtube.com/watch?v=Psm96Dn9KII

Some times its hard to be a woman

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven