Dna test

11-08-2015 17:47 201 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me eigen kapot voor deze vraag maar weet iemand of het mogelijk is om een vaderschaptest op een ongeboren kind te doen? Ben nu 16 weken zwanger en heb het nog niet aan de huisarts durven vragen... Graag serieuze reacties... schaam me al genoeg.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-08-2015 20:15
Reden: trollhunting
% gewijzigd
quote:theedoekje schreef op 11 augustus 2015 @ 18:58:

[...]

Ik geloof dat het DNA van broers 98% overeenkomst heeft. In die zin is het volgens mij helemaal niet mogelijk om een betrouwbare DNA test te doen.Volgens mij ook niet maar ik ben geen wetenschapper.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Summerdance schreef op 11 augustus 2015 @ 18:26:

[...]

En wat als je kind ernstig ziek blijkt te zijn?

Iets war erfelijk bepaald is?

Buiten dat, vind je zelf ook niet dat een kind het recht heeft om te weten wie zijn biologische vader is?Dit!
De toekomst is niet meer wat het was
Vergeet de SOA-test niet...

En praat met de verloskundige! Die heeft wel gekkere verhalen gehoord waarvan zelfs de oren van de schrijver van the Bold and Beautiful zouden gaan klapperen.
https://www.consanguinita ... twoord/vaderschapstest#52
shame and scandal in the family

https://m.youtube.com/watch?v=5rIKIvZVj7M

Gaat vast het favorite liedje worden van de kleine
ja ik zal het met de 20 weken echo met haar overleggen.
Vertel het nou sowieso maar gewoon. Wie zijn billen brand moet nou eenmaal ook op de blaren zitten.

Je gaat ook niet zomaar vreemd dus kind wordt hoe dan ook in een waardeloos huwelijk geboren.
quote:Bromelia schreef op 11 augustus 2015 @ 19:08:

shame and scandal in the family

https://m.youtube.com/watch?v=5rIKIvZVj7M

Gaat vast het favorite liedje worden van de kleine

your Daddy ain't your Daddy

but your Daddy don't know."
quote:rosemetijs schreef op 11 augustus 2015 @ 19:13:

[...]

your Daddy ain't your Daddy

but your Daddy don't know.""Annie, I'm not your daddy"- Kid Creole and the Coconuts blijft ook een optie als de vriend/echtgenoot er achter komt.
Je relatie is nu op drijfzand gebouwd...

Hoe zal je vriend, toch al geraakt door verminderde vruchtbaarheid, erop reageren, mocht hij overal achterkomen?

Lijkt me niet onwaarschijnlijk dat je er dan alleen voor staat met je kind.

Wat gaat de broer dan nog betekenen voor jullie kind? Omgangsregeling, bijdrage onderhoud?

En dan zal ik het maar niet hebben over de relatie met je schoonfamilie... Jammer voor het kind van de rekening.
quote:mdh schreef op 11 augustus 2015 @ 19:15:

[...]

"Annie, I'm not your daddy"- Kid Creole and the Coconuts blijft ook een optie als de vriend/echtgenoot er achter komt.https://m.youtube.com/watch?v=f1yA4kFvT9E
Dus dan laat je een test doen en als de vader je zwager is, dan laat je het zo, niemand komt erachter als je goede afspraken maakt met elkaar, als zwagervader later vervelend gaat doen ontken je in alle toonaarden, je kan beter geen dna-test laten doen, dan heeft hij later bewijs. En jij zult moeten leven met dit geheim.
Hoe is je vent er eigenlijk achtergekomen dat hij verminderd vruchtbaar is?
quote:Bromelia schreef op 11 augustus 2015 @ 19:21:

[...]

https://m.youtube.com/watch?v=f1yA4kFvT9EThanks!
Omdat er 2 jaar geleden bij hem een agressieve vorm van teelbalkanker is geconstateerd waardoor 1 teelbal is verwijderd. Hierdoor is hij verminderd vruchtbaar
Ik heb hier het resultaat van een test liggen en daarin wordt letterlijk geschreven: 'Based on the DNA analysis, the alleged father ( ikke ) cannot be excluded as the biological father of the child.'

Een DNA-test vertelt niet wie de vader is. Een DNA-test kan uitsluitend uitwijzen of de man in kwestie wel of niet verwant is aan het kind.
quote:Foresta schreef op 11 augustus 2015 @ 19:21:

Dus dan laat je een test doen en als de vader je zwager is, dan laat je het zo, niemand komt erachter als je goede afspraken maakt met elkaar, als zwagervader later vervelend gaat doen ontken je in alle toonaarden, je kan beter geen dna-test laten doen, dan heeft hij later bewijs. En jij zult moeten leven met dit geheim.

Daar zit wat in. Conclusie is dat het kind dus nooit zal weten wie de vader is. Of moeder moet ooit haar geheim prijsgeven, dan kan er, indien beide vaders nog leven, getest worden.

Dit topic lijkt wel een aflevering van een prgramma op tv, presentator is Caroline Tensen geloof ik.
Dus jij geeft hem na die strijd nog even een trap na? Wat een monster ben jij!
het was een enorm stomme fout en dat besef ik echt wel iedere dag, meer dan je je kunt voorstellen
Dat je vreemd bent gegaan en niet weet of je zwanger van je man of zwager bent, geloof ik best. (1 op de 10 toch?) Dat je man verminderd vruchtbaar is, lijkt me zinloze infomatie.

Als je de zwangerschap hoe dan ook voortzet zou ik geen test doen.

Wat wel zo eerlijk is naar je man toe: opbiechten dat je bent vreemdgegaan. Want of je nou wel of niet zwanger bent, blijkbaar is je relatie niet zo fantastisch dat je het bij 1 kan houden (relaties waarbij dit goedgekeurd wordt buiten beschouwing gelaten.

Volgens google kun je wel testen bij verwantschap en is de kans op een betrouwbare uitslag vrij groot, mits beide vaders meetesten (zie link.

Ik vraag me wel af hoe je kosten van 1500 euro naar je man kan verantwoorden. Tenzij jullie een dik banksaldo hebben, zal dit waarschijnlijk wel opvallen.
Terwijl pa pislink was, was moeder zo geil als boter (zijn de woorden van mijn partner) apart stel.
Een onbescheiden ( en niet ter zake doende) vraag; hoe komt het dat je na een emotionele ruzie bij zijn broer bent beland?
Is dit een uitgelekt script van 'achter gesloten deuren' ofzo?
Gaat je partner niet mee naar de 20 weken-echo trouwens?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven