Dna test
dinsdag 11 augustus 2015 om 17:47
dinsdag 11 augustus 2015 om 18:39
Nee toch?
Ik twijfel zelden aan de echtheid van topics maar dit kan gewoon niet waar zijn, de manier waarop het geschreven is ook. Ik hoop van harte dat ik gelijk heb.
Als het wel waar is...
Zijn broer!
Dat kan je toch niet maken en komt zeker weten ooit uit.
Ik zou direct open kaart spelen, dan heb je in ieder geval nog zo'n 24 weken om te zien hoe nu verder.
En je man ook.
Hij gaat hier achter komen dus beter voor het kind geboren wordt, nu kan hij zelf kiezen of hij betrokken wil zijn of niet.
Ik twijfel zelden aan de echtheid van topics maar dit kan gewoon niet waar zijn, de manier waarop het geschreven is ook. Ik hoop van harte dat ik gelijk heb.
Als het wel waar is...
Zijn broer!
Dat kan je toch niet maken en komt zeker weten ooit uit.
Ik zou direct open kaart spelen, dan heb je in ieder geval nog zo'n 24 weken om te zien hoe nu verder.
En je man ook.
Hij gaat hier achter komen dus beter voor het kind geboren wordt, nu kan hij zelf kiezen of hij betrokken wil zijn of niet.
dinsdag 11 augustus 2015 om 18:45
dinsdag 11 augustus 2015 om 18:47
quote:Simona1995 schreef op 11 augustus 2015 @ 18:45:
das het probleem rond de anticonceptie kan het van beide mannen. Maar ik schiet hier inderdaad ook niks mee op. Als ik het opbiecht verpest ik ook de band die mijn man met zijn broer heeft. Ik ga toch maar een prenatale test aanvragen. Hopelijk heb ik geluk.Uhh welluke anticonceptie?
das het probleem rond de anticonceptie kan het van beide mannen. Maar ik schiet hier inderdaad ook niks mee op. Als ik het opbiecht verpest ik ook de band die mijn man met zijn broer heeft. Ik ga toch maar een prenatale test aanvragen. Hopelijk heb ik geluk.Uhh welluke anticonceptie?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 11 augustus 2015 om 18:49
quote:Simona1995 schreef op 11 augustus 2015 @ 18:45:
das het probleem rond de anticonceptie kan het van beide mannen. Maar ik schiet hier inderdaad ook niks mee op. Als ik het opbiecht verpest ik ook de band die mijn man met zijn broer heeft. Ik ga toch maar een prenatale test aanvragen. Hopelijk heb ik geluk.
Bij anticonceptie had je dit probleem helemaal niet gehad.
En over die band hadden jij én broer ietsje eerder moeten nadenken.
das het probleem rond de anticonceptie kan het van beide mannen. Maar ik schiet hier inderdaad ook niks mee op. Als ik het opbiecht verpest ik ook de band die mijn man met zijn broer heeft. Ik ga toch maar een prenatale test aanvragen. Hopelijk heb ik geluk.
Bij anticonceptie had je dit probleem helemaal niet gehad.
En over die band hadden jij én broer ietsje eerder moeten nadenken.
dinsdag 11 augustus 2015 om 18:51
Ik heb echt moeite dit te geloven. 19/20 jaar, 9 maanden aan het oroberen zwanger te worden maar wel weten dat man vermindert vruchtbaar is. En dan beginnen de onwaarschijnlijkheden. Mocht t waar zijn.. Zorg dat je eerlijk bent. Jij wordt een hele makkelijke speelbal voor zn broer en ooit gaat hij praten. En dan zijn man en kind weg en zou je willen dat je meer geduld had gehad of eerlijk was geweest. Mijn vriendin is een kind uit zo'n situatie en ziet alleen de man die haar vader niet bleek te zijn een band de rest hoeft ze nooit meer te zien.
dinsdag 11 augustus 2015 om 18:52
Als je toch zeker weet dat je het kindje welkom is (gelukkig denkt niet iedereen makkelijk over een abortus) waarom dan risicovolle en dure test ondergaan. Gewoon wachten tot de geboorte en dan kan je met een beetje wangslijm van je minnaar en je baby een testje doen. Als blijkt dat je man de vader niet is kun je kiezen; opbiechten of in een leugen leven. Je zal dan je zwangerschap wel in spanning zitten maar he dat is gevalletje eigen schuld dikke bult.
dinsdag 11 augustus 2015 om 18:56
Ik weer niet of ik dit verhaal geloof. Wie doet zoiets zijn broer aan en dan ook nog onbeschermd, plus dat ik denk hoe kun je zo dom zijn.
Het is heel lastig om te testen omdat het DNA van je broer en je man overeen komt, kans is dat het nooit helemaal zeker is wie de vader is. Waarschijnlijk komt er alleen een betrouwbaar resultaat uit wanneer zij allebei mee werken aan een DNA test.
Het is heel lastig om te testen omdat het DNA van je broer en je man overeen komt, kans is dat het nooit helemaal zeker is wie de vader is. Waarschijnlijk komt er alleen een betrouwbaar resultaat uit wanneer zij allebei mee werken aan een DNA test.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dinsdag 11 augustus 2015 om 18:57
Je neukt de broer van je (verminderd) vruchtbare man en bent zwanger.
Je neukt onveilig en echt maar 1x (?) En gelijk raak?
je denkt serieus dat het nooit uit gaat komen dat broer de vader is
je neemt het risico op een miskraam voor een dna test die helemaal niet aan de situatie gaat veranderen
je gaat je man hier niets over vertellen
strak plan
Je neukt onveilig en echt maar 1x (?) En gelijk raak?
je denkt serieus dat het nooit uit gaat komen dat broer de vader is
je neemt het risico op een miskraam voor een dna test die helemaal niet aan de situatie gaat veranderen
je gaat je man hier niets over vertellen
strak plan
dinsdag 11 augustus 2015 om 18:58
quote:viva-amber schreef op 11 augustus 2015 @ 18:56:
Ik weer niet of ik dit verhaal geloof. Wie doet zoiets zijn broer aan en dan ook nog onbeschermd, plus dat ik denk hoe kun je zo dom zijn.
Het is heel lastig om te testen omdat het DNA van je broer en je man overeen komt, kans is dat het nooit helemaal zeker is wie de vader is. Waarschijnlijk komt er alleen een betrouwbaar resultaat uit wanneer zij allebei mee werken aan een DNA test.Ik geloof dat het DNA van broers 98% overeenkomst heeft. In die zin is het volgens mij helemaal niet mogelijk om een betrouwbare DNA test te doen.
Het is heel lastig om te testen omdat het DNA van je broer en je man overeen komt, kans is dat het nooit helemaal zeker is wie de vader is. Waarschijnlijk komt er alleen een betrouwbaar resultaat uit wanneer zij allebei mee werken aan een DNA test.Ik geloof dat het DNA van broers 98% overeenkomst heeft. In die zin is het volgens mij helemaal niet mogelijk om een betrouwbare DNA test te doen.