Ervaringen panoramadak auto
dinsdag 11 augustus 2015 om 19:13
dinsdag 11 augustus 2015 om 19:20
Ik had het in m'n vorige auto. Best leuk, maar voor mij persoonlijk geen toegevoegde waarde, gezien ik de enige ben die de auto rijd, en mijn ogen dan op de weg gericht zijn en niet op de hemel. Ik was ook wel bang voor het sneuvelen van het dak, maar ik weet niet of dat reëel is, geen idee wat er bijv. gebeurt als er een grote hagelsteen op terecht komt.
dinsdag 11 augustus 2015 om 19:24
dinsdag 11 augustus 2015 om 19:32
dinsdag 11 augustus 2015 om 19:36
dinsdag 11 augustus 2015 om 19:53
Wij hadden het in onze vorige auto, kon ook open en was af en toe wel geinig (vooral in de bergen, waar we toen woonden). Ik zou er echter niet extra voor betalen ofzo, en nu we het niet meer hebben mis ik het ook niet. Vond het geen uitgesproken plus- of juist minpunt (nooit problemen gehad qua hitte of lekkage), enige nadeel is denk ik dat een evt. reparatie vrij kostbaar zal zijn.
dinsdag 11 augustus 2015 om 21:04
dinsdag 11 augustus 2015 om 23:39
In inze Volvo V40 zit het ook, was onderdeel van het luxe pakket. Voor ons hoefde het niet, maar dan hadden we ook niet de verwarmde voorstoelen en achteruitrijcamera wat wel een must was.
We zitten altijd met 2 in de auto en de bekleding is standaard dicht. Er zit eigenlijk nooit iemand achterin. De meerwaarde zie ik er niet van, tenzij je bijv hele einden rijdt met mensen/kinderen achterin.
We zitten altijd met 2 in de auto en de bekleding is standaard dicht. Er zit eigenlijk nooit iemand achterin. De meerwaarde zie ik er niet van, tenzij je bijv hele einden rijdt met mensen/kinderen achterin.