Het Sprookjesbos
zondag 9 augustus 2015 om 21:27
Er was eens, in een land hier ver, ver vandaan, een bende ontheemde sprookjesfiguren. Zij kwamen van heinde en verre, op zoek naar, uiteraard, een lang en gelukkig leven. Maar tijdens hun zoektocht, gooiden boze wichten roet in het eten. Giftige appels, spinnewielen, boze wolven (of stiefmoeders), of simpelweg struikelen over te grote laarzen, het zat niet mee. Uiteindelijk belandden zij in het Sprookjesbos, een betoverende omgeving, waar fantasie en werkelijkheid elkaar ontmoeten.
Wees welkom!
Wees welkom!
woensdag 12 augustus 2015 om 08:50
quote:LittleRedRidingHood schreef op 12 augustus 2015 @ 08:44:
--- *** OCHTENDNIEUWS *** ---
De dwergen moeten zelf om vijf uur opstaan om krantjes te typen, als ze die zo vroeg hebben willen. Roodkapje lag nog te slapen, omdat Roderkapje haar steeds wakker maakte.
En ze is daardoor spontaan al het andere nieuws vergeten. ;)Vervelend dat wel, maar gelukkig zijn jullie niet ziek ofzo.
--- *** OCHTENDNIEUWS *** ---
De dwergen moeten zelf om vijf uur opstaan om krantjes te typen, als ze die zo vroeg hebben willen. Roodkapje lag nog te slapen, omdat Roderkapje haar steeds wakker maakte.
En ze is daardoor spontaan al het andere nieuws vergeten. ;)Vervelend dat wel, maar gelukkig zijn jullie niet ziek ofzo.
woensdag 12 augustus 2015 om 09:59
quote:LittleRedRidingHood schreef op 12 augustus 2015 @ 09:06:
[...]
Oh stonden ze ook bij jou voor de deur? Irritant zeg.
Ja, die dwergen pleuren die bakken echt overal neer.
Ik heb ze allemaal netjes neergezet.
[...]
Oh stonden ze ook bij jou voor de deur? Irritant zeg.
Ik heb ze allemaal netjes neergezet.
"Moze biefstoeder, gij zijt scheel hoon, maar Weeuwsnitje is muizendschaal doner dan gij." En toen werd zij kweel haad.
woensdag 12 augustus 2015 om 10:05
quote:Stiefmoeder schreef op 12 augustus 2015 @ 09:59:
[...]
Ik heb ze allemaal netjes neergezet.Ben jij dan ook die buurvrouw die haar lamellen nu andersom heeft staan? Vroeger had zij de lamellen zo staan dat ze vanaf de bank tegen de lamellen keek. Nu kijkt ze door de lamellen naar de stoep waar de kliko's staan. Veertien naar lang konden wij daar niet binnenkijken, had geen idee hoe hun huis eruit zag. Nu woont ze op woensdag in de etalage. Ben jij dat?
[...]
Ik heb ze allemaal netjes neergezet.Ben jij dan ook die buurvrouw die haar lamellen nu andersom heeft staan? Vroeger had zij de lamellen zo staan dat ze vanaf de bank tegen de lamellen keek. Nu kijkt ze door de lamellen naar de stoep waar de kliko's staan. Veertien naar lang konden wij daar niet binnenkijken, had geen idee hoe hun huis eruit zag. Nu woont ze op woensdag in de etalage. Ben jij dat?
woensdag 12 augustus 2015 om 12:17
quote:Goede-Fee schreef op 12 augustus 2015 @ 12:10:
Vet bewolkt hier!
[img]http://images5.fanpop.com/image/polls/8 ... 0_full.jpg[/img]Wow, inderdaad zeg Goede Fee. Kun je die wolken niet wegtoveren?
Vet bewolkt hier!
[img]http://images5.fanpop.com/image/polls/8 ... 0_full.jpg[/img]Wow, inderdaad zeg Goede Fee. Kun je die wolken niet wegtoveren?
woensdag 12 augustus 2015 om 14:08
Goedemiddag iedereen. Stiefmoeder wat zijn die dwergen toch gemeen. Al die kliko's bij jou voor de deur. Dat vraagt toch om gezeur. Voor mijn kliko moet ik nu helemaal naar U toe lopen. Naar een oplossing wordt gezocht mag ik hopen.
Zijn de smurfen al weer terug. Want die duikplank moet er wel eens komen, het liefst een beetje vlug. Voor je het weet is het met het mooie weer gedaan. En zal die plank er de hele winter verlaten bijstaan.
Nu ben ik lekker deze middag vrij. Dat maakt een Elfje zo blij.
Zijn de smurfen al weer terug. Want die duikplank moet er wel eens komen, het liefst een beetje vlug. Voor je het weet is het met het mooie weer gedaan. En zal die plank er de hele winter verlaten bijstaan.
Nu ben ik lekker deze middag vrij. Dat maakt een Elfje zo blij.
woensdag 12 augustus 2015 om 17:05
quote:doornroosje9 schreef op 12 augustus 2015 @ 14:50:
[...]
Dan kom ik mooi naar jou toe. Morgen wordt het in het zuiden van het bos 34 gr, dus daar wegblijven.Je bent welkom, als je tenminste de hele dag slaapt, want ik heb het druk.
[...]
Dan kom ik mooi naar jou toe. Morgen wordt het in het zuiden van het bos 34 gr, dus daar wegblijven.Je bent welkom, als je tenminste de hele dag slaapt, want ik heb het druk.
"Moze biefstoeder, gij zijt scheel hoon, maar Weeuwsnitje is muizendschaal doner dan gij." En toen werd zij kweel haad.