Kitleren!

08-08-2015 20:43 3032 berichten
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .

Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .

De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.

Iedereen is welkom!

We rollen de rode loper voor u uit!

We delen dagjes weg en reisjes uit .

We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
quote:TardarSauce schreef op 12 augustus 2015 @ 12:27:

[afbeelding]
quote:TardarSauce schreef op 12 augustus 2015 @ 12:31:

[afbeelding]quote:TardarSauce schreef op 12 augustus 2015 @ 12:31:

[afbeelding]
quote:TardarSauce schreef op 12 augustus 2015 @ 12:34:

True story :-D

[afbeelding]Zo waar
quote:Galileo schreef op 12 augustus 2015 @ 13:09:

[afbeelding]Ehhh, ?
Zoen jij nooit met varkens lovestar? Doe ik dagelijks.
quote:pussywillow schreef op 12 augustus 2015 @ 15:13:

Zoen jij nooit met varkens lovestar? Doe ik dagelijks.

Nou zeg, noem je je gezin nou varkens?!

Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 12 augustus 2015 @ 15:38:

[...]

Nou zeg, noem je je gezin nou varkens?!

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik heb stiekem best wel zin in een lekker smeuig nieuw reltopic.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 12 augustus 2015 @ 15:42:

Ik heb stiekem best wel zin in een lekker smeuig nieuw reltopic.Hahaha! Ik niet eens stiekem!
quote:charlottew88 schreef op 12 augustus 2015 @ 14:09:

[...]

Nee, die is vrij vandaag.

Vanochtend struikelde ik over een losliggende tegel en nu doet mijn enkel zeer maar is gelukkig niet gekneusd of gebroken wel verzwikt. Toen was er een stroomstoring waardoor ik en mijn collega's opgeslagen bestanden kwijt zijn. En even later drukte een monteur per ongeluk op het knopje van het brandalarm waardoor ik 2 etages naar beneden moest strompelen met die stomme enkel.

Morgen even naar de huisarts en in laten zwachtelen? Anders blijf je pijn/last houden denk ik.

En voor Jan met de korte achternaam werken is klote
quote:Grobbekuiken schreef op 12 augustus 2015 @ 14:20:

Joh! Tuurlijk mag je daar over klagen! Dat er altijd ergere dingen zijn geldt voor mij ook. Zou effe lekker zijn, één mankeert er wat en de rest mag niet meer klagen over een Kwaliteit Uiterst Teleurstellende dag.Ach Grobbie, kon iedereen in een vergelijkbare positie maar zo genuanceerd en relaxt zijn zoals jij. Je probeert wel altijd positief en actief te blijven Vind je zo'n sterke vrouw!
quote:Grobbekuiken schreef op 12 augustus 2015 @ 15:44:

[...]

Hahaha! Ik niet eens stiekem!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Lovestar schreef op 12 augustus 2015 @ 15:48:

[...]

Ach Grobbie, kon iedereen in een vergelijkbare positie maar zo genuanceerd en relaxt zijn zoals jij. Je probeert wel altijd positief en actief te blijven Vind je zo'n sterke vrouw!Wat lief! Word er helemaal verlegen van
quote:pussywillow schreef op 12 augustus 2015 @ 15:13:

Zoen jij nooit met varkens lovestar? Doe ik dagelijks.Dat vindt mijn vriend niet goed denk ik
quote:charlottew88 schreef op 12 augustus 2015 @ 15:42:

Ik heb stiekem best wel zin in een lekker smeuig nieuw reltopic.

Van welke heb je genoten?
quote:Lovestar schreef op 12 augustus 2015 @ 15:52:

[...]

Van welke heb je genoten?Is alweer een tijd geleden maar de topics van Martin die waren wel relwaardig.
quote:Grobbekuiken schreef op 12 augustus 2015 @ 15:44:

[...]

Hahaha! Ik niet eens stiekem! Oke ik geef het toe ik eigenlijk ook niet stiekem .
quote:Lovestar schreef op 12 augustus 2015 @ 15:46:

[...]

Morgen even naar de huisarts en in laten zwachtelen? Anders blijf je pijn/last houden denk ik.

En voor Jan met de korte achternaam werken is klote Ja ga ik doen
quote:Grobbekuiken schreef op 12 augustus 2015 @ 15:51:

[...]

Wat lief! Word er helemaal verlegen van Dat hoeft niet want wat Lovestar zegt is waar.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 12 augustus 2015 @ 16:37:

[afbeelding]
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Wij willen onze collega 3 kilo Jellybeans kado doen voor haar verjaardag(daar is ze verslaafd aan) dus ik was nieuwsgierig wat voor smaken ze verkopen. Kom ik dit tegen. Sommige smaken

quote:roan2013 schreef op 12 augustus 2015 @ 16:38:

[afbeelding]
quote:TardarSauce schreef op 12 augustus 2015 @ 12:34:

True story :-D

[afbeelding] zo herkenbaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven