Dna test
dinsdag 11 augustus 2015 om 17:47
woensdag 12 augustus 2015 om 19:08
Nadat de teelbal verwijderd was zeiden ze wel dat hij verminderd vruchtbaar was en nee uiteraard heb ik dit niet met opzet gedaan. Mijn man inruilen voor zijn broer? Is wel heel rigoureuze oplossing. Als het lastig te bewijzen is van wie de kleine is hou ik het denk maar zo. Gelukkig lijken de mannen op elkaar.
woensdag 12 augustus 2015 om 19:13
Dat je met zo'n geheim kan leven.
En die broer ook.
Vreemdgaan is al vreselijk voor je man, dit is nog een schep er bovenop.
Arme man, arm kind.
Ooit komt dit wel uit. Er komt een dag dat jij of die broer de mond open doet.
Of dat het uit komt omdat je bv aan een tweede wil beginnen en blijkt dat je vent onvruchtbaar is. Leg dan de eerste maar eens uit.
En die broer ook.
Vreemdgaan is al vreselijk voor je man, dit is nog een schep er bovenop.
Arme man, arm kind.
Ooit komt dit wel uit. Er komt een dag dat jij of die broer de mond open doet.
Of dat het uit komt omdat je bv aan een tweede wil beginnen en blijkt dat je vent onvruchtbaar is. Leg dan de eerste maar eens uit.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
woensdag 12 augustus 2015 om 19:14
woensdag 12 augustus 2015 om 19:29
Ik denk dat je hier bedrogen uit gaat komen TO. Je denkt toch niet dat je minnaar dit voor altijd verborgen kan houden voor zijn broer. Ik neem aan dat hij op visite blijft komen, dus dan ziet hij de kleine ook. Leuk mee spelen. Beetje bemoeien met de opvoeding, etc. Er komt een moment dat die minnaar zijn kind gewoon wil erkennen. De ontwikkelingsschade die je jouw kind hiermee aan doet, is zeer ernstig! En dat is het allerergste van alles.
Er zit echt niets anders op dan dit op te biechten en op de blaren te zitten, zodat je je kind niet in leugens hoeft op te voeden. Zo'n rolmodel wil je toch ook niet zijn? Dit gaat even pijn doen, maar zou je als moeder niet alles over hebben voor je kind?
Er zit echt niets anders op dan dit op te biechten en op de blaren te zitten, zodat je je kind niet in leugens hoeft op te voeden. Zo'n rolmodel wil je toch ook niet zijn? Dit gaat even pijn doen, maar zou je als moeder niet alles over hebben voor je kind?
woensdag 12 augustus 2015 om 19:41
woensdag 12 augustus 2015 om 19:54
Ik denk idd dat een test geen nut heeft. Mijn zusje zei ook al dat ik mijn man moest inruilen voor zijn broer voor als hij vadergevoelens krijgt. Maja dat is nogal wat ( liegen ook hoor ). En zo zie ik zijn broer ook niet echt en hij mij ook niet ( verwacht ik). Mijn man zit momenteel in buitenland voor zaken dus heb nog even. ( 6 weken )
woensdag 12 augustus 2015 om 20:00
quote:Simona1995 schreef op 12 augustus 2015 @ 19:54:
Ik denk idd dat een test geen nut heeft. Mijn zusje zei ook al dat ik mijn man moest inruilen voor zijn broer voor als hij vadergevoelens krijgt. Maja dat is nogal wat ( liegen ook hoor ). En zo zie ik zijn broer ook niet echt en hij mij ook niet ( verwacht ik). Mijn man zit momenteel in buitenland voor zaken dus heb nog even. ( 6 weken )Je brengt het wel hier ter sprake. Volgens mij wil je het eigenlijk wel.
Ik denk idd dat een test geen nut heeft. Mijn zusje zei ook al dat ik mijn man moest inruilen voor zijn broer voor als hij vadergevoelens krijgt. Maja dat is nogal wat ( liegen ook hoor ). En zo zie ik zijn broer ook niet echt en hij mij ook niet ( verwacht ik). Mijn man zit momenteel in buitenland voor zaken dus heb nog even. ( 6 weken )Je brengt het wel hier ter sprake. Volgens mij wil je het eigenlijk wel.
woensdag 12 augustus 2015 om 20:15
woensdag 12 augustus 2015 om 20:19
quote:Simona1995 schreef op 12 augustus 2015 @ 19:54:
Ik denk idd dat een test geen nut heeft. Mijn zusje zei ook al dat ik mijn man moest inruilen voor zijn broer voor als hij vadergevoelens krijgt. Maja dat is nogal wat ( liegen ook hoor ). En zo zie ik zijn broer ook niet echt en hij mij ook niet ( verwacht ik). Mijn man zit momenteel in buitenland voor zaken dus heb nog even. ( 6 weken )
Dus je zusje weet het ook al? Dat zijn er dus al drie die hun mond voorbij kunnen praten. De kans dat het uitkomt wordt groter en groter.
Je bent trouwens een behoorlijk secreet, dat je aan iedereen rondbazuint dat je zwanger bent van je zwager, maar je eigen vent niets vertelt. Waarom heb je zo weinig respect voor hem? En, belangrijker nog, waarom blijf je in vredesnaam bij hem, als je toch geen respect voor hem kunt opbrengen?
Dus je zusje weet het ook al? Dat zijn er dus al drie die hun mond voorbij kunnen praten. De kans dat het uitkomt wordt groter en groter.
Je bent trouwens een behoorlijk secreet, dat je aan iedereen rondbazuint dat je zwanger bent van je zwager, maar je eigen vent niets vertelt. Waarom heb je zo weinig respect voor hem? En, belangrijker nog, waarom blijf je in vredesnaam bij hem, als je toch geen respect voor hem kunt opbrengen?
woensdag 12 augustus 2015 om 20:19
ahjo, gewoon inruilen, blijft het binnen de familie en kan jouw man of sone to be exman, oom spelen. Oma en Opa blij want voor hen maakt het niks uit, kleinkind is kleinkind. En jij kan door met broer en nog veel meer kinderen kweken.
Goed geregeld zo'n tweede optie!
Man komt er wel overeen, tot slot van rekening blijf jij ook gezellig binnen de familie.
Goed geregeld zo'n tweede optie!
Man komt er wel overeen, tot slot van rekening blijf jij ook gezellig binnen de familie.