Dna test

11-08-2015 17:47 201 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me eigen kapot voor deze vraag maar weet iemand of het mogelijk is om een vaderschaptest op een ongeboren kind te doen? Ben nu 16 weken zwanger en heb het nog niet aan de huisarts durven vragen... Graag serieuze reacties... schaam me al genoeg.
Bedankt voor alle reacties als mijn man terug is uit Amerika, ga ik het hem toch vertellen samen met zijn broer ( die moet ik nog even overhalen )
quote:viva-amber schreef op 12 augustus 2015 @ 20:32:

Het kind heeft niets fout gedaan en die groeit dan op zonder vader, terwijl zij ook met twee vaders kan opgroeien.Lekker alleen opvoeden en elk weekend een vader bezoek plannen. Kan TO werken in de weekenden.
Zo, lekker bezig geweest zeg.

Ik neem aan dat je op z'n minst een soa test hebt laten doen?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Goed plan TO, ik zou het wel van te voren heel goed met zwager bespreken, uren en nachtenlang. Zodat jullie precies weten wat jullie willen vertellen aan man en hoe jullie samen verder gaan in de toekomst.

Laat je ff weten hoe het afloopt?
quote:saaaaar81 schreef op 12 augustus 2015 @ 20:36:

Zo, lekker bezig geweest zeg.

Ik neem aan dat je op z'n minst een soa test hebt laten doen?

De kans op een SOA is echt ongelofelijk klein. Ik denk dat TO zich meer zorgen moet maken over de houdbaarheid van haar account op het Viva-forum.
Het verhaal wordt steeds mooier. Dit bouquet reeks verhaal laat jij dus open op je laptop?
Uiteraard maar hij is pas over 6 weken terug in Nl en om het over Skype te zeggen denk ik tja en om 6 weken te wachten das eik ook niks.
Das ook wat. Ik zou een appje sturen
Tja, om 19 uur wil je het kindje krijgen en man en kind niets vertellen en om 20.30 wil je alles aan je man opbiechten?

Waarom is er nog geen trol-icoontje?
De toekomst is niet meer wat het was
TO, hou je mond erover en zeg niks tegen je man. Als jullie nog een kind willen gebruik je gewoon de broer weer. Het gaat alleen uit komen als jullie gaan scheiden, je dan ex-man een nieuwe vrouw treft en er achter komt dat hij helemaal onvruchtbaar is.

Spannend hoor...
quote:Amand schreef op 12 augustus 2015 @ 20:39:

[...]

De kans op een SOA is echt ongelofelijk klein. Ik denk dat TO zich meer zorgen moet maken over de houdbaarheid van haar account op het Viva-forum.Mooi omschreven.
quote:Simona1995 schreef op 12 augustus 2015 @ 20:41:

Uiteraard maar hij is pas over 6 weken terug in Nl en om het over Skype te zeggen denk ik tja en om 6 weken te wachten das eik ook niks.Dit is het enige juiste wat je nog kunt doen. Goed zo! En je hoeft je minnaar niet over te halen. Dit is jouw beslissing of hij het ermee eens is of niet.
quote:Simona1995 schreef op 12 augustus 2015 @ 20:33:

Bedankt voor alle reacties als mijn man terug is uit Amerika, ga ik het hem toch vertellen samen met zijn broer ( die moet ik nog even overhalen )Uiteraard, waar anders...
Waarom zou je eerlijk zijn? Straks zit je met je baby op een flatje driehoogachter. Wie is daarbij gebaat? Bovendien ontneem je je man de kans op een gezin.
quote:prik schreef op 12 augustus 2015 @ 21:39:

[...]

Uiteraard, waar anders... Noorwegen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Volgens mij heb je wat topics gemist, MmeQ.
quote:prik schreef op 12 augustus 2015 @ 22:04:

Volgens mij heb je wat topics gemist, MmeQ.

Oh zou kunnen. Wat heb ik gemist? Nou ben ik nieuwsgierig haha.

Is Amerika het nieuwe Noorwegen? Alle mannen zitten daar?
Potdulleme ik heb geen leven zit hier al bijna de hele dag en dan nog wat missen
Ik vind het echt belachelijk hoe kinderachtig iedereen doet over vreemdgaan. Volgens mij gaan in Nederland bijna 40% van de mensen wel eens vreemd. Het komt veel vaker voor dan jullie doen geloven. Dat houdt in dat in jullie omgeving en wss ook eigen gezin wel eens ontrouw is voorgekomen. Shit happens, ze heeft er spijt van, moment van zwakte, veel minder erg dan mensen die regelmatig vreemdgaan of een affaire hebben. Haar leeftijd heeft er niks mee te maken, 'in de grote mensen wereld' gaan mensen vreemd, deal with it. Mensen maken fouten, jullie zijn zelf wss ook verre van perfect en hebben vast iets in jullie leven waardoor iemand anders je een slechte/onverantwoordelijke ouder zou vinden, toch staan jullie heel snel klaar met een oordeel.

Ik denk dat je het absoluut niet moet vertellen, daar schiet niemand iets mee op. Het beste was geweest als je niks tegen de broer had gezegd en had uitgelegd dat het echt niet van hem kan zijn. Hij schiet er ook niks mee op om het aan zijn broer te vertellen en heeft er alleen ellende van als het uitkomt, chantage in de toekomst zie ik niet gebeuren. Zoals iemand al zei zelfs een DNA test kan in deze situatie geen zekerheid geven.

Niks zeggen en proberen over het schuldgevoel heen te komen, die stress kan je nu niet gebruiken.

PS. Ik ben nooit vreemdgegaan, zou het ook niet kunnen verbergen omdat ik zelfs kleinigheidjes gelijk wil opbiechten. Ben zelf meerdere keren bedrogen door partner(s), ik weet dus hoe het is om aan de andere kant te staan. Zelf had ik absoluut de waarheid boven een leugen verkozen, maar in mijn geval ging het om een partner die regelmatig vreemdging en niet een eenmalig slippertje.
www.sayswho.nl - het NIEUWE forum - Says who? Says you!
Het is niet het vreemdgaan waar het ergst over gevallen wordt, maar het feit dat ze er 'n ongelukje door oploopt en het niet weg wil laten halen ondanks dat ze er 4 levens mee overhoop gooit.
Shoot first, ask questions later!
Ik vind vreemdgaan geen shithappends.

Ik vind vreemdgaan heel laag. Een kutstreek die je je partner flikt.

Dat 40% dat zou doen maakt het nog geen oeps foutje of shit happends.

Vreemdgaan is niet normaal om te doen.

To maakt er nog een extra puinhoop van door ook nog eens zwanger te raken en niet te weten van wie.

Hoewel het wel heel toevallig is dat het maanden niet lukt, neuken met de broer en zwanger.
quote:redbuIIetje schreef op 13 augustus 2015 @ 19:57:

Het is niet het vreemdgaan waar het ergst over gevallen wordt, maar het feit dat ze er 'n ongelukje door oploopt en het niet weg wil laten halen ondanks dat ze er 4 levens mee overhoop gooit.

Precies. Maar ja ikke ikke ikke.

Het had iedereen een hoop ellende bespaart.

Het leven van het kind begint goed zo.

Maar ja ze is al 16 weken. Beetje te laat nu.

( hoewel nog onder de grens vind ik het erg laat ).
quote:MadameQetesh schreef op 13 augustus 2015 @ 20:28:

[...]

Precies. Maar ja ikke ikke ikke.

Het had iedereen een hoop ellende bespaart.

Het leven van het kind begint goed zo.

Maar ja ze is al 16 weken. Beetje te laat nu.

( hoewel nog onder de grens vind ik het erg laat ).Ze heeft nog 4 weken. En 't is allicht minder groot dan wanneer ze het er pas na 9 maanden moet uitpersen.
Shoot first, ask questions later!
Je gaat dit toch niet over de skype vertellen????
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 13 augustus 2015 @ 21:30:

Je gaat dit toch niet over de skype vertellen????Is wel het veiligste. Als man woedend wordt dan raakt hij haar buik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven