Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zaterdag 13 september 2008 om 23:47
Welnee,DS is niet van het jaloerse
Je hoort mij toch ook niet piepen als hij met twee ladies naar de Ikea gaat!
(volgens Viva heb je pas echt een relatie als de de Ikea samen hebt overleefd)
Ik ben echt Dol op afkortingen, om ze vervolgens weer te vergeten en dat 100x te vragen waar de afkorting ook alweer voor stond!
Salo, was je echt al zo vroeg thuis alleen omdat je het koud had of ben je gewoonniet zo'n nachtbraker?
WHOEHAHAHAHAHHA....om mijn afkortingen fobie nog wat erger te maken noemt SW zichzelf ook voor het gemakje weer gewoon Vleer....
Vleer, zo leer ik het toch nooit
(volgens Viva heb je pas echt een relatie als de de Ikea samen hebt overleefd)
Ik ben echt Dol op afkortingen, om ze vervolgens weer te vergeten en dat 100x te vragen waar de afkorting ook alweer voor stond!
Salo, was je echt al zo vroeg thuis alleen omdat je het koud had of ben je gewoonniet zo'n nachtbraker?
WHOEHAHAHAHAHHA....om mijn afkortingen fobie nog wat erger te maken noemt SW zichzelf ook voor het gemakje weer gewoon Vleer....
Vleer, zo leer ik het toch nooit
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 13 september 2008 om 23:48
quote:SuperWijf schreef op 13 september 2008 @ 23:47:
Vleer is over 15 minuten jarig .. dacht dat t nog maar 11uur was
En nou doet ze het weer!
Hoopte eigenlijk stiekum dat je het vergeten was.....kon ik over een kwartiertje keihard gaan zingen bij wijze van verrassing
Vleer is over 15 minuten jarig .. dacht dat t nog maar 11uur was
En nou doet ze het weer!
Hoopte eigenlijk stiekum dat je het vergeten was.....kon ik over een kwartiertje keihard gaan zingen bij wijze van verrassing
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 13 september 2008 om 23:50
quote:metamorfose schreef op 13 september 2008 @ 23:45:
@Salo heyyyyyy hoe zit dat met ons exclusive behavior?
Dat is very exclusive behavior Meta!!
Mare gaan we nog eens daten?
Ik mag helaas niet op vakantie, net begonnen bij een Canadees bedrijf voor 1 jaar lang. Dus mag gelijk beginnen met salesbudget samen te stellen terwijl ik nog 2 dagen in de week bij de andere bedrijf zit om daar ook nog eens de salesbudget voor 2009 in elkaar te flansen. Kortom druk druk druk....
@Salo heyyyyyy hoe zit dat met ons exclusive behavior?
Dat is very exclusive behavior Meta!!
Mare gaan we nog eens daten?
Ik mag helaas niet op vakantie, net begonnen bij een Canadees bedrijf voor 1 jaar lang. Dus mag gelijk beginnen met salesbudget samen te stellen terwijl ik nog 2 dagen in de week bij de andere bedrijf zit om daar ook nog eens de salesbudget voor 2009 in elkaar te flansen. Kortom druk druk druk....
zaterdag 13 september 2008 om 23:51
zaterdag 13 september 2008 om 23:53
Met iemand in één bed slapen kan ervoor zorgen dat je hersenen minder goed functioneren. Dit geldt alleen voor mannen, volgens onderzoekers uit Oostenrijk.
Wanneer mannen iemand naast zich hebben liggen, wordt hun slaap onderbroken, of ze nou seks hebben of niet. Daardoor hebben ze de dag erna geen optimaal functionerende hersenen.
Stress
Het gebrek aan slaap zorgt er ook voor dat mannen meer last krijgen van hun stresshormonen. Professor Gerhard Kloesch onderzocht samen met zijn collega acht ongetrouwde, kinderloze stellen in de twintig.
Elk koppel moest tien nachten samen en tien nachten apart van elkaar slapen terwijl de wetenschappers dit in de gaten hielden. De volgende dag moesten de koppels kleine testjes uitvoeren en werd de hoogte van hun stresshormonen gecheckt.
Slecht geslapen
Hoewel de mannen aangaven lekkerder te hadden geslapen met hun partner, wezen hun testresultaten juist uit dat dit niet zo is. Uit de matige resultaten kon worden opgemaakt dat ze juist slecht geslapen hadden.
Wanneer mannen iemand naast zich hebben liggen, wordt hun slaap onderbroken, of ze nou seks hebben of niet. Daardoor hebben ze de dag erna geen optimaal functionerende hersenen.
Stress
Het gebrek aan slaap zorgt er ook voor dat mannen meer last krijgen van hun stresshormonen. Professor Gerhard Kloesch onderzocht samen met zijn collega acht ongetrouwde, kinderloze stellen in de twintig.
Elk koppel moest tien nachten samen en tien nachten apart van elkaar slapen terwijl de wetenschappers dit in de gaten hielden. De volgende dag moesten de koppels kleine testjes uitvoeren en werd de hoogte van hun stresshormonen gecheckt.
Slecht geslapen
Hoewel de mannen aangaven lekkerder te hadden geslapen met hun partner, wezen hun testresultaten juist uit dat dit niet zo is. Uit de matige resultaten kon worden opgemaakt dat ze juist slecht geslapen hadden.
zaterdag 13 september 2008 om 23:56
zaterdag 13 september 2008 om 23:59
quote:Summerdance schreef op 13 september 2008 @ 23:47:
Als ik het zo zie is DS eigenlijk een sloerie
Ik was thuis omdat mijn gezelschap vroeg naar bed wilde.
Ik ben op zich wel een nachtbraker maar kan ook weer gewoon heel vroeg opstaan (tja travian verslaving he, dan wil je voordat de rest op staat even langs zijn geweest om grondstoffen te jatten).
En ben jij een nachtbraakster?
@SW van harte meid
29 jaar dat is lekker jong!! ik voel me oud vergeleken met jou!
Als ik het zo zie is DS eigenlijk een sloerie
Ik was thuis omdat mijn gezelschap vroeg naar bed wilde.
Ik ben op zich wel een nachtbraker maar kan ook weer gewoon heel vroeg opstaan (tja travian verslaving he, dan wil je voordat de rest op staat even langs zijn geweest om grondstoffen te jatten).
En ben jij een nachtbraakster?
@SW van harte meid
29 jaar dat is lekker jong!! ik voel me oud vergeleken met jou!
zondag 14 september 2008 om 00:01