Kitleren!

08-08-2015 20:43 3032 berichten
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .

Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .

De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.

Iedereen is welkom!

We rollen de rode loper voor u uit!

We delen dagjes weg en reisjes uit .

We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 14 augustus 2015 @ 14:24:

Bij gelezen, goed he?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Bij gelezen, goed he? Je bent fantastisch luvvvvvv!

Bij gelezen, goed he?
quote:OlympeMaxime schreef op 14 augustus 2015 @ 13:58:

Waahh naakt voor de glazenwasser Nou heb ik wel een killerbody (als in 'als ik op iemand ga zitten is hij dood ) maar ik zou echt binnen 0,01 seconde de kamer uit zijn.

quote:TardarSauce schreef op 14 augustus 2015 @ 13:59:

Aso dat die man niet gelijk klopt. Dat zou de laatste keer zijn dat die gozer mijn ramen wast. Beetje toe gaan staan kijken dikke no noWas wel vrij snel hoor dat hij klopte ik denk dat hij verbaasd was in eerste instantie. En tja wordt door de vve geregeld dus ik heb er weinig over te zeggen.
quote:chinchilla schreef op 14 augustus 2015 @ 14:30:

[afbeelding]
quote:chinchilla schreef op 14 augustus 2015 @ 14:30:

[afbeelding]Hoera het is je gelukt!
ja, ik had eerst microsoft edge ipv internet explorer. microsoft edge eraf geknikkerd en IE erop gezet. heb windows 10 nu en die plaatst geen plaatjes meer.
Is die windows 10 leuk?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Ik heb ook Windhoos 10 maar gewoon firefox. IExplore vond ik ruk dus ik ga dat nieuwe nieteens een kans geven.
ik heb het er pas sinds gisteren op staan. duurde iets van 5 uur voordat alles erop stond. je hebt nu wel wat spelletjes er op staan. misschien is het voor mij makkelijk omdat ik van windows 8.1 kwam. het is wel wennen moet ik zeggen.
Ik heb ook 8.1
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
gewoon proberen, als je het niet bevalt gewoon terug zetten. heb ik eerst ook gedaan. ik had vorige week al er op gezet en vond het niets en toen terug gezet naar 8.1. en toch maar weer gekozen voor windows 10
Ik ga niet meer bijlezen hoor, ik heb het druk met belangrijkere dingen.

Die meneer hierboven brrr

ow deze

Dat staartje

Dante* had altijd zo'n kerstboomstaartje als ik thuis kwam , pure blijdschap dan kwam hij luid spinnend op me afrennen.
quote:pussywillow schreef op 14 augustus 2015 @ 15:44:

[afbeelding]Die blik .
Ik wil een bepaalde zeer ergelijke forummer heel hard slaan wat een zeikstraal
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik help je Char! Ben echt in een pesthumeur na alle rascistische toestanden die op mijn facebook voorbij komen. Bah.

Zo. Voor alle ergelijke zeikstralen

quote:charlottew88 schreef op 14 augustus 2015 @ 16:02:

Ik wil een bepaalde zeer ergelijke forummer heel hard slaan wat een zeikstraal Tell us! Wij komen wel helpen slaan!
Ik heb gereageerd in het topic Heel ongewenst zwanger ik ga geen namen noemen want dat mag niet van de Mods maar als jullie daar lezen, begrijpen jullie vast wie ik wil slaan .
Toch niet mij, he? Ik wil hem ook slaan, heb het ook gedaan, maar dan met cijfers waar ik van hem naar moest googlen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven