Kitleren!
zaterdag 8 augustus 2015 om 20:43
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
vrijdag 14 augustus 2015 om 17:29
vrijdag 14 augustus 2015 om 17:35
vrijdag 14 augustus 2015 om 17:44
quote:OlympeMaxime schreef op 13 augustus 2015 @ 21:48:
[...]
Ben bang dat als ik haar te vondeling leg ze nog gewoon terug komt ook. Had haar nooit ons adres uit haar hoofd moeten laten leren. Hebben we bij jongste ook achterwege gelaten dus daar liggen alle opties nog open.
Ze vonden het ook teleurstellend. Ze hadden gehoord dat er holenmensen, skeletten en achtervolgingen in zaten. Maar ze waren helemaal niet eng, ze moesten er zelfs om lachen Zwaar teleurgesteld dus. Nu staat de Barbiefilm op. Ik heb de schuifdeur dichtgedaan, word homicidal van die stemmetjes (van de film, van de meiden alleen licht geïrriteerd )Je schrijft leuk!
[...]
Ben bang dat als ik haar te vondeling leg ze nog gewoon terug komt ook. Had haar nooit ons adres uit haar hoofd moeten laten leren. Hebben we bij jongste ook achterwege gelaten dus daar liggen alle opties nog open.
Ze vonden het ook teleurstellend. Ze hadden gehoord dat er holenmensen, skeletten en achtervolgingen in zaten. Maar ze waren helemaal niet eng, ze moesten er zelfs om lachen Zwaar teleurgesteld dus. Nu staat de Barbiefilm op. Ik heb de schuifdeur dichtgedaan, word homicidal van die stemmetjes (van de film, van de meiden alleen licht geïrriteerd )Je schrijft leuk!
vrijdag 14 augustus 2015 om 17:45