Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie snel een tribune opbouwen????

Gisteravond zijn vliezen gebroken (terwijl we op de koffie waren bij vrienden.....), hele nacht en ochtend weeen.... pffff.....
WOEHOE Freddy, ik zit er helemaal klaar voor!

Heel veel succes en voorstraks heel veel knuffelplezier

Ik pak de stoelen! Spannend freddy. Brr kippevel
Go Freddy Go Freddy
WHHAAAAAAA WAT SPANNEND!!!!!

Go Freddy, Go Freddy!!

Zet hem op meid! En voor straks, geniet ervan!

(en dan afgelopen week nog zeggen dat je nog lang niet het idee hebt dat het snel gaat beginnen!)

Meiden, ik "moet" er helaas nu vandoor naar de Prenatal, maar hier zijn de kussen voor op de tribune, vers geperst sinaasappelsap en koekjes.

Zodra ik thuis ben kom ik weer kijken!
Haha, Aruba, wij hadden hetzelfde idee!
Hahahaha dat is grappig. Dubbele cheers.
Freddy!!!!! Wat spannend....Aruba schuif eens op en Mibb geef eens wat te drinken weg
Hee zwangere-Snok, nu al zwangerschapsdementie?

Ik heb hier net vers geperste sinaasappelsap, koekjes en kussens gebracht voor iedereen... Help yourself! ;)

(nu ga ik echt weg hoor, maar vind het zo spannend hier...)
Mibb nog even vraag aan jou...kun je mij even opzet van tabel mailen? In Mei heeft iemand geopend die niet weet hoe het moet met die tabel en ik ben het echt ff kwijt....how to do zeg maar.....vivasnok@live.nl

thx.

x
quote:Snok schreef op 14 september 2008 @ 12:46:

Freddy!!!!! Wat spannend....Aruba schuif eens op en Mibb geef eens wat te drinken weg Ik moet elke keer maar opschuiven he Snok. Komt zeker door die Arubaanse kont van me?
whahahah Mibb lees niet goed.....begint al lekker ja
Nee Aruba mijn reet is nogal gegroeid sinds vorig jaar whahahahhhhaha MAAR t goede nieuws is dat ik nu aan het afvallen ben whahahhahaah
Jullie zijn te gezellig om weg te gaan.

Ik mail je vanavond even Snok, als ik het niet vergeet ;)

Misschien zijn het trouwens wel mijn billen die in de weg zitten hoor, maar ik ga mijn billen nu echt, echt, echt lichten om naar de Prenatal te crossen!

Doeg!
Dit zijn we toch met onze billen?

Freddy good luck!

Aruba, mogen de stoelen niet wat comfortabeler?

Hier iemand versgebakken appeltaart?
He Aruba, hoe kom je aan een foto van mijn billen??

Appeltaart, mmmmmmmmmmmmmm

en ook graag een beetje verse jus. Doorgeven maar.....

Zal ik voor straks ook nog wat lekkers en gezonds maken. En voor wat kussentjes voor onder onze billetjes zorgen.

Dametje echt stoer dat je na een maand al uit eten bent geweest met de kleine dame. Heb het meteen tegen Plukkieman gezegd dat het dus echt wel kan als je een kleine baby hebt.
freddy wat spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Zet hem op en hopelijk heb je je kleintje snel in je armen (nu al?!)

Neem ook wle ibb leu kde prenatal gaan jullie kijken voor spullen?

Was er afgelopen week nog en zie altijd te veel en kom dus ook met veel thuis al kon ik me deze keer op het kledingvlak voor mezelf nog inhouden.

Net laatste verf werk in kamertje gedaan en vloer schoongemaakt.

Nu nog plinten en zwager aan het werk (zou even iets afwerken voor ons) en dan maar wachten op alle spullen.

Wel grappig keek net naar mijn buik en had het idee dat die in 1 nachtje heel veel was gegroeid.
Echte mama stoel dit:

Spannend Freddy...ben benieuwd of je kindje nu al geboren is of dat je nu nog flink aan het puffen bent.
ik ben nog op tijd! leuk die stoel maar doe mij aar de liubi stoelen van de bevalling van dametje ik geef kaasblokjes door!

freddy, succes, hopelijk inmiddels al aan het genieten van een heerlijk kindje! hadden jullie inmiddels een naam en kaartjes?

mibb, nog wat leuks gezien bij prenatal?

vriendin van me heeft een miskraam gehad van de week (met 6,5 week zwangerschap) en omdat ze van zichzelf een beetje een buikje heeft wordt haar best vaak gevraagd of ze zwanger is, op dit moment extra lastig. ga morgen thee drinken bij dr, vindt het echt sneu...

ga nu even slapen, als ik terugkom misschien baby-nieuws...
Wow wat spannend hier!!!

GO FREDDY!!!! Ik hoop voor je dat je je kleintje nu in de armen hebt!

Ik blijf lekker zitten op die rode stoel van laatst, zit heerlijk. Iemand zin in appeltaart trouwens? Ik heb nog een stukje in de koelkast staan.
Dat was deze toch?

Oei Aruba, geweldig die mamastoel.

Plukkie, het was de pizzeria hier in de straat dus erg ver van huis waren we niet, maar het was wel heel fijn. Er kan vanalles als zo n baby dat trekt, maar plan het wel steeds tussen de voedingen door. Maar dat komt ook door die arm, voeden elders is een beetje lastig, alhoewel als iemand even helpt met aangeven kan het wel denk ik.

'Puffen', is een heel onschuldig woord voor dat wat je meemaakt op dat moment. Maar goed, gelukkig is de beloning zeer groot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven