help!! vraagje!

02-07-2015 01:56 460 berichten
Alle reacties Link kopieren
! - ..
anoniem_240061 wijzigde dit bericht op 09-08-2015 23:39
Reden: onbelangerijk
% gewijzigd
Schuldig naar wie?
quote:Scheveningen1996 schreef op 11 augustus 2015 @ 22:32:

Ik heb er ook echt wat van geleert alleen blijf et super klote vinden en voel me redelijk schuldig eigenlijk maar et is wel beter zo.Geef jezelf tijd. Praat hierover met je begeleider. Het is ook een stukje rouwverwerking. En er moet nog een goed gesprek komen met vriend. Maar dit alles hoeft niet morgen. En ook niet overmorgen. Eerst lichamelijk herstellen. En dan mag je geestelijk beginnen te helen. Alles op zijn tijd vrouw!
Je hoeft je absoluut niet schuldig te voelen! Je hebt heel goed nagedacht over deze beslissing en goed nagedacht over wat de beste keus is voor jezelf en voor de ongeboren vrucht.

Het zal nu heus niet super makkelijk voor je zijn. Belangrijk is dat je nu steun krijgt vanuit je omgeving en van je vriend. Ik hoop ook echt dat je deze steun krijgt.

Heel veel sterkte met het verwerken en een hele dikke digitale

En vergeet niet dat je nu wel de ruimte hebt om aan je toekomst te werken en dat het dan echt goed komt met je.
If you can dream it, you can do it.
Jadaiswa ik voel me schuldig naar me vriend omdat hij et graag wou
Dat is nergens voor nodig
Weet ik ben blij dat et achter de rug is eindelijk. Alleen geeft zo veel gevoel waar ik niks mee kan en hij is verdrietig en boos en daarom voel ik me er schuldig om maar ben er ook wel heel erg blij om dat et zo js nu.
Ik wil jullie nog bedanken allemaal voor alle tips en alle adviesen van jullie allemaal ! Vooral van lieve jadaiswa .. k heb echt super veel aan jullie gehad !!
Ach je hebt het achter de rug. Ik ben blij dat je hier bent blijven schrijven en dat je er iets aan hebt gehad. Veel sterkte lieverd en ben lief voor jezelf!
Hoe gaat het nu met je?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Elmervrouw schreef op 16 augustus 2015 @ 11:35:

Hoe gaat het nu met je? et kan natuurkijk altijd beter maar ik mag niet klagen ! Lief dat je dat vraagt !! Xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven