Hakken op een bruiloft
maandag 17 augustus 2015 om 14:20
Hey allemaal,
Ik heb binnenkort een bruiloft. Ik ben voor de hele dag uitgenodigd dus ik ben nog opzoek naar hakken waar ikde hele dag op zou kunnen staan/lopen. Nu weet ik wel dat elke voet anders is maar is er iemand die een bepaald merk of soort kan aanbevelen? Ik wil trouwens geen mini-hakjes of platte schoenen
Ik heb binnenkort een bruiloft. Ik ben voor de hele dag uitgenodigd dus ik ben nog opzoek naar hakken waar ikde hele dag op zou kunnen staan/lopen. Nu weet ik wel dat elke voet anders is maar is er iemand die een bepaald merk of soort kan aanbevelen? Ik wil trouwens geen mini-hakjes of platte schoenen
maandag 17 augustus 2015 om 14:23
Paul Green, kan ik echt de hele dag op lopen.
http://www.roetgerink.nl/ ... aars-6839_rood_27043.html
Deze vind ik echt super leuk.
http://www.roetgerink.nl/ ... aars-6839_rood_27043.html
Deze vind ik echt super leuk.
maandag 17 augustus 2015 om 14:23
Ik houd het het langste vol op een sleehak. Nu heb ik binnenkort ook een bruiloft, én heb hiervoor een paar sleehakken als plan B aangeschaft, maar na een dagje kantoor had ik er al open wonden van. Dus ik probeer het zo lang mogelijk vol te houden op mijn te hoge hakken, om daarna terug te grijpen op slippers...
maandag 17 augustus 2015 om 14:53
Er is toch méér keus dan hakken of een paar slippers? Je gaat onder je goede kleding toch niet een paar teenslippers aandoen, of birkenstocks? Dat staat toch als een vlag op een modderschuit?
Je kan toch ook een paar comfortabele, chique schoenen kopen met lagere hakken en die als back-up meenemen?
Je kan toch ook een paar comfortabele, chique schoenen kopen met lagere hakken en die als back-up meenemen?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
maandag 17 augustus 2015 om 15:12
Gabor!
Deze heb ik in het zeegroen, zitten prima, zeker nadat ik er van die gelzolen in heb gedaan.
Deze heb ik in het zeegroen, zitten prima, zeker nadat ik er van die gelzolen in heb gedaan.
vickyp wijzigde dit bericht op 17-08-2015 15:13
Reden: plaatje ging niet goed
Reden: plaatje ging niet goed
% gewijzigd
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
maandag 17 augustus 2015 om 15:14
Ik had tijdens mijn eigen bruiloft flinke hakken aan. Ik heb ze later op de avond vervangen door sneakers, maar dat was eigenlijk vooral omdat ik die ook nog even aan wilde (want waren ook leuk...). Ik had gemakkelijk de hele dag op m'n palen kunnen doorbrengen, schoenen liepen geweldig. Waren schoenen van Högl. Niet heel goedkoop, maar elke cent waard.
maandag 17 augustus 2015 om 15:21
Ik ben erg tevreden over de pumps van No Stress. Zitten lekkere kussentjes in. Heb 2 bruiloften gehad waarbij ik ze aanhad.
Maar evengoed ben ik altijd blij met een kerkdienst en het diner..even stiekem schoenen uit!
Als ik google kom ik alleen maar saaie kleuren tegen maar ik heb roze. Bij Dolcis vandaan.
Maar evengoed ben ik altijd blij met een kerkdienst en het diner..even stiekem schoenen uit!
Als ik google kom ik alleen maar saaie kleuren tegen maar ik heb roze. Bij Dolcis vandaan.
.
maandag 17 augustus 2015 om 15:32
maandag 17 augustus 2015 om 16:40
Iedereen verklaart me altijd voor gek maar er is één soort pumps van de Van Haren die ik zoooo lekker vind zitten. Er zit een soort zacht kussentje aan de binnenkant.
Helaas hebben ze ze meestal maar in één kleur, maar komt er wel soms een nieuwe kleur. Heb ze nu in 3 kleuren gehad (en nog een paar enkellaarsjes met hezelfde kussentje) en allemaal even fantastisch. Ik snap echt niet dat Van Haren niet alle pumps zo maakt, want het grootste deel is echt niet fijn.
Volgens mij is het deze maar ik weet het niet zeker. Even bij de Van Haren alle pumps voelen
Helaas hebben ze ze meestal maar in één kleur, maar komt er wel soms een nieuwe kleur. Heb ze nu in 3 kleuren gehad (en nog een paar enkellaarsjes met hezelfde kussentje) en allemaal even fantastisch. Ik snap echt niet dat Van Haren niet alle pumps zo maakt, want het grootste deel is echt niet fijn.
Volgens mij is het deze maar ik weet het niet zeker. Even bij de Van Haren alle pumps voelen
anappleaday wijzigde dit bericht op 17-08-2015 16:41
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
maandag 17 augustus 2015 om 18:21
Gabor, Paul green etc zijn allemaal kwaliteitsmerken. Welk merk of model het beste zit is persoonlijk, dus je moet toch wel ff ergens gaan passen. In elk geval is het belangrijk om goede schoenen te kopen, prijzen beginnen zo rond de 100 EUR. Op schoenen van 20 euro van de Bristol ga je het waarschijnlijk geen hele dag volhouden, tenzij je niet anders gewend bent.
maandag 17 augustus 2015 om 18:44
quote:AnAppleADay schreef op 17 augustus 2015 @ 16:40:
Iedereen verklaart me altijd voor gek maar er is één soort pumps van de Van Haren die ik zoooo lekker vind zitten. Er zit een soort zacht kussentje aan de binnenkant.
Volgens mij is het deze maar ik weet het niet zeker. Even bij de Van Haren alle pumps voelen Goed om te weten! Pump ziet er goed uit ook.
Volgens mij is het deze maar ik weet het niet zeker. Even bij de Van Haren alle pumps voelen Goed om te weten! Pump ziet er goed uit ook.
.