Mei 2009

27-08-2008 17:10 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
nick leeftijd kindje BVD afspraken bijzonderheden ainoa 29 1 26.04.09 03.09 1e echo americanpie 25 1 02.05.09 16.09 VK chicaa ... 2 ... foxymama ... 2 10.05.09 helemi 32 1 06.05.09 kaatje_82 29 1 26.04.09 lushi 27 1 01.05.09 16.09 VK MissFine ... 1 10/9 echo @ ZH LEO operatie, Clomid MissV 29 3 01.05.09 Suzzel 26 1 Ukkepuck 31 2 02.05.09 25.09 VK visje1 30 2 07.05.09
Twinkel, ik zou ook nog ff wachten, misschien tot je 6,4 bent? Ik heb zelf vorige keer een echo gehad met 5 weken en 5 dagen en toen klopte het hartje niet, maar een week later wel. Het was zo frustrerend te horen dat het alle kanten op kon gaan. Als je over de 6 weken bent klopt het hartje vaak al wel.

(dat het bij mij alsnog mis ging had niets te maken met het wel of niet gaan kloppen van het hartje, maar met een genetische afwijking)

Tjee we hebben allemaal wel internationaal reizende mannen, mijne vertrekt morgen ook voor ruim 5 dagen!
Fien, roosvicee laxo hebben ze gewoon bij bv de etos.
quote:fien1 schreef op 15 september 2008 @ 10:57:

Mibb, waar haal je dat: Roosvice Laxo? Ik probeer het voorlopig door muesli te eten, evergreens, wat meer fruit en zeker meer te drinken (hoewel ik wel dorst heb, lukt het me niet echt om meer te drinken). Hopelijk helpt me dat al een beetje op weg.Gewoon in de supermarkt! Soms staat het bij de potjes babyvoeding, soms ook bij de reformproducten van Zonnatura e.d. Niet elke AH hier in de stad heeft het, dus kan zijn dat je even moet zoeken en anders kun je het bij elke willekeurige drogist ook kopen.
Kunnen jullie even met me meekijken naar tabel? Wil m op nieuw maken en dan bovenaan plaatsen maar moet eerst iedereen er in hebben en alle gegevens...zit me hier rot te zoeken Geef ff je gegevens door als je meer weet of als je ontbreekt.....
Snok, mijn gegevens zijn:

Fien1, 35j, 1e kindje, uitgerekend 12 mei (denk ik), en op 1 oktober naar de gyn.
Doggie, 33 jaar, uitgerekend 8 mei, eerste kindje, 2 jaar geleden miskraam, 25 sep 1e echo. (spontaan zwanger na 4 IUI's)

Is dit genoeg voor het schema Snok?

Laat dat van die miskraam er maar uit bij nader inzien.
Haai....ben even niet op het forum....wat een bedrijvigheid

Snok voor de tabel (fijn dat je dat doet trouwens): Helemi, 32 jaar, eerste afspraak vk 18 september en eerste echo 7 okt (niet iedereen heeft de echo vroeg )

Voor de rest gaat het hier goed hoor. Alleen heel misselijk waar ik echt de balen van heb. Vandaag naar de etos om van die vsm pilletjes te halen.....hebben ze ze niet meer. Mijn vriend gaat nu vanmiddag iin de stad kijken dus ik hoop echt dat ie ze kan vinden want mijn functioneren lijdt er echt onder.

Nu maar weer gauw verder aan mijn huiswerk.....waar het tempo ook echt heel laag van ligt.......

Tot snel!!!
O ja eerste kindje trouwens......
wanneer denk je uitgerekend te zijn Helemi?
K...dit is wat ik tot nu toe heb.....klopt dit? En wat gaan we nu doen? Nieuw topic openen? Want hoe krijg ik dit bovenaan? Kan alleen mailen naar Miss V maar dan moet dat constant op die manier...veel werk?

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. / Geb. Afspraken Bijzonderheden Ainoa 29 1e 26 april Kaatje_82 29 1e 26 april MissV 29 1e 1 mei Lushi 27 1e 1 mei 16 sept VK American Pie 25 1e 2 mei 16 sept echo Snok 36 1e 2 mei 25 sept echo Ukkepuck 31 2e 2 mei 25 sept VK Chicaa 32 2e 5 mei 25 sept echo/29 sept VK Helemi 32 1e 6 mei 18 sept VK/7 okt echo Visje1 30 2e 7 mei Doggie 33 1e 8 mei 25 sept echo Foxymama 2e 10 mei MissFine 1e 10 sept echo Suzzel 26 1e Fien1 35 1e 12 mei 1 okt echo Schilkje 5 sept? Anastacia 38 2e 13 mei 30 september echo Twinkel 33 2e 20 mei
Overigens moet ik bovenkant nog aan laten sluiten..zit iknog mee te kutten
Zal ik me er nog even mee bemoeien??

Als je na de eerste regel, na bijzonderheden [/table] weg haalt en voor de regel van Ainoa weghaalt, zou het aan moeten sluiten.
Twinkel 33, 2e kindje, uitgerekend 20 mei,

oh ja, en als ik je n tip mag geven, als m toch opnieuw gaat maken: t is wel handig als de tabel staat op volgorde van uitgerekende datum (1e bovenaan).
Thx Mibb...ga het nu proberen....echt super hoor je hulp....;-)
ah, dat had je zelf ook al bedacht :-))
Joehoe.....hij lijkt nu te kloppen......Super Mibb...
Yes Twinkel....misschien dat ik nog wat moet aanpassen in begin maar das kwestie van copy paste enzo....ok tis ff werk maar zo lijkt het al wel wat toch?

Nu jullie advies...gaan we nieuw topic openen? Ik dus en dan bovenaan dus zetten?
Ben trots op je Snok!
jaa snok, topp!!!

aan de ene kant vind ik het wel leuk als dit eerste topic blijft bestaan maar als dat heel onhandig is voor de tabel zeg ik: gewoon een nieuwe openen! (ik ben niet zo moeilijk hahaha)

wat had ik gisteren een verrotte dag zeg! ben van ellende maar 2 keer overdag gaan slapen, zo ontzettend misselijk was ik. en maar wegslikken dat gevoel, alles om maar niet over te geven (is dus ook nog niet gebeurt). pas 's avonds tegen 8en trok het een beetje weg, vandaag gelukkig beter dan gisteren maar heb me weleens beter gevoeld zeg maar.

mij benieuwen hoe dat morgen op het werk gaat, zuchtttt....

mijn man is trouwens ook de hele week van huis (altijd dus ben eraan gewend) maar zwanger zijn met peuterpuber vind ik stiekum best wel heavy (en nee ik wil niet klagen hoor)

voor de tabel, chicaa, 32 jaar, zwanger van de 2e, uitgerekend 5-5, 25-9 echo en 29-9 VK. bijzonderheden: HARTJE doet het en cyste zit in de weg.................
Maak maar een nieuw topic hoor Snok. Vind Miss V dat ook ok? Mei 2009, deel 2 ofzo!
Ga dan maar nieuwe aanmaken? Uitgerekend mei 2009?
Ik vind het ook best hoor een nieuw topic.......Dan staat het maar goed......

Je had al mijn uitgerekende datum gevonden zag ik. Tit ik nog geen termijn echo heb gehad staat ie op 6 mei.
Nieuwe topic is feit......

Dus dit moet dan afgesloten worden? Denk dat Miss V dat moet vragen aan Angel? Geen idee eigenlijk?
Vind een nieuw topic ook prima hoor als dat makkelijker is.

Heb ook nog wat aanvullingen.

12 mei uitgerekend en morgen afspraak voor echo.
Fien rosevicee laxo haal je in bijna elke supermarkt en drogisterij. Activia met pruimen helpt ook wel goed.

Twinkel ik kan me wel voor stellen dat je week uit wil stellen, maar dat zeggen ze dan wel weer als je er bent. Vruchtzakje en vruchtje is natuurlijk al wel te zien.

Ik krijg vroege echo ivm miskraam en leeftijd. Normaal is altijd geweest ongeveer week 11, 12 of 13. En dat is een hele lange tijd.

Vanochtend erg misselijk geweest, maar niet gebraakt .

Verder geen nieuwtjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven