Je laatste aankoop?
zaterdag 28 januari 2012 om 19:37
Wat is je laatste aankoop op kleding- schoenen- en makeup gebied? Ik trap af, lucratieve week geweest voor mij (of naja, voor mn kledingkast dan, niet mijn portemonnee..)
- Sneakers van Esprit
Vandaag bij Open32 super veel dingen in de aanbieding:
- Een leuke grijs-blauw-rood-zwarte rok met leuke print
- Hemdje, zwart, met witte strikjesprint
- Blauw gestreept hemdje
Alles voor 50%! Waren echte impuls aankopen haha, was eignelijk alleen naar een shirtje met print op zoek!
Als er al zo'n topic is, excuses! Ik kon het niet vinden
- Sneakers van Esprit
Vandaag bij Open32 super veel dingen in de aanbieding:
- Een leuke grijs-blauw-rood-zwarte rok met leuke print
- Hemdje, zwart, met witte strikjesprint
- Blauw gestreept hemdje
Alles voor 50%! Waren echte impuls aankopen haha, was eignelijk alleen naar een shirtje met print op zoek!
Als er al zo'n topic is, excuses! Ik kon het niet vinden
dinsdag 3 juni 2014 om 23:41
Het was ruim een half jaar geleden dat ik voor mezelf geshopt heb. Dus flink mijn best gedaan dit weekend Mijn laatste aankopen:
En dan nog voor weinig bij Hema, H&M en Pieces, maar wel erg leuk: een overhemdtuniek, een legergroene tregging, een vestje, een aantal kettinkjes (5 stuks), een bh, twee shawls en de nodige basic hemdjes en shirts.
Ik kan weer even (heel lang) vooruit
En dan nog voor weinig bij Hema, H&M en Pieces, maar wel erg leuk: een overhemdtuniek, een legergroene tregging, een vestje, een aantal kettinkjes (5 stuks), een bh, twee shawls en de nodige basic hemdjes en shirts.
Ik kan weer even (heel lang) vooruit
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
donderdag 5 juni 2014 om 17:50
Tijdens het prijzencircus heb ik 3 tassen gekocht met 50% bonuskorting - te oude gaan vervallen. Die zitten nog in de tas van aankoop. Moet ze nog inspuiten en het leer geeft af... Heb ik gelukkig ontdekt voordat ik kleding verpest.
En nu heb ik 1 jurk en 2 truien gekocht.
De jurk is heel stijlvol, maar tijdloos. Het was de laatste.
Truien kan ik nu al aan - als het niet te warm is. (Ik ga weer shoppen in mijn kast voor het hete weekeinde. Ik heb niets nodig.... )
En nu heb ik 1 jurk en 2 truien gekocht.
De jurk is heel stijlvol, maar tijdloos. Het was de laatste.
Truien kan ik nu al aan - als het niet te warm is. (Ik ga weer shoppen in mijn kast voor het hete weekeinde. Ik heb niets nodig.... )
vrijdag 6 juni 2014 om 18:16
woensdag 19 augustus 2015 om 14:45
Nieuwe nikies besteld, ben benieuwd hoe ze lopen! De Nike Air Pegasus. Zit veel demping in dus dan heb ik ook minder last van mn voet.
Ik heb deze kortingscode gebruikt, toch weer 10% eraf: http://mrkortingscode.nl/zalando-korting/#offer-101805
Ik heb deze kortingscode gebruikt, toch weer 10% eraf: http://mrkortingscode.nl/zalando-korting/#offer-101805
woensdag 19 augustus 2015 om 15:23
Wow, deze topic is ook al een jaar oud....
Een jaar lang geen kleding kopen...
Heeft het daar mee te maken?
De jurk niet gedragen vanwege het weer op de dagen waarvoor ik hem kocht.
Truien zijn beide gedragen. Eentje is gekrompen in de was en te kort geworden. De andere is een van mijn favorieten geworden.....
De yogasokken zijn heerlijk om binnenshuis te dragen als een soort van huis-sok (anti-slip) maar kan ook in oude teenslipper gedragen.
Witte die tot nu toe nog goed schoon worden in de was.
De tassen zijn 2 van de 3 gebruikt. Eentje was kapot - wel laten repareren. Toen was ik blij met de andere. Dus een goede aanschaf geweest.
De tas die afgeeft.... Ja, die ga ik toch proberen. Maar die staat niet bij alle kleding. Ik weet nog steeds niet. Anders wordt het een opberg voor veel gedragen, ceinturen of juist nieuw. Ik weet nog niet. Mooie tas, maar afgeven op kleding is niet handig.
Een jaar lang geen kleding kopen...
Heeft het daar mee te maken?
De jurk niet gedragen vanwege het weer op de dagen waarvoor ik hem kocht.
Truien zijn beide gedragen. Eentje is gekrompen in de was en te kort geworden. De andere is een van mijn favorieten geworden.....
De yogasokken zijn heerlijk om binnenshuis te dragen als een soort van huis-sok (anti-slip) maar kan ook in oude teenslipper gedragen.
Witte die tot nu toe nog goed schoon worden in de was.
De tassen zijn 2 van de 3 gebruikt. Eentje was kapot - wel laten repareren. Toen was ik blij met de andere. Dus een goede aanschaf geweest.
De tas die afgeeft.... Ja, die ga ik toch proberen. Maar die staat niet bij alle kleding. Ik weet nog steeds niet. Anders wordt het een opberg voor veel gedragen, ceinturen of juist nieuw. Ik weet nog niet. Mooie tas, maar afgeven op kleding is niet handig.
dinsdag 29 september 2015 om 15:21
donderdag 22 november 2018 om 19:28
Eindelijk de Topshop Jamie super ripped jeans in de kleur washed black gekocht, die vind je nergens in Nederland. Jamie jeans zijn de beste broeken ooit. Lekker op de Engelse site met Black Friday korting en ook nog eens gratis verzenden (normaal 7 euro). Ik ben zo blij
http://eu.topshop.com/webapp/wcs/stores ... &langId=-1
http://eu.topshop.com/webapp/wcs/stores ... &langId=-1