Mode & Beauty alle pijlers

Je laatste aankoop?

28-01-2012 19:37 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is je laatste aankoop op kleding- schoenen- en makeup gebied? Ik trap af, lucratieve week geweest voor mij (of naja, voor mn kledingkast dan, niet mijn portemonnee..)

- Sneakers van Esprit

Vandaag bij Open32 super veel dingen in de aanbieding:

- Een leuke grijs-blauw-rood-zwarte rok met leuke print

- Hemdje, zwart, met witte strikjesprint

- Blauw gestreept hemdje

Alles voor 50%! Waren echte impuls aankopen haha, was eignelijk alleen naar een shirtje met print op zoek!

Als er al zo'n topic is, excuses! Ik kon het niet vinden
Dankje, ben er ook heel blij mee! (en vijf euro korting gehad haha)
He wat een leuk topic!

Mijn laatste aankoop is dit blousje van Zara.
Mijn laatste aankopen waren eergisteren.Ik heb een trui in

retrostijl (jaren '70 stijl)en een glitterrokje in jaren '80 stijl gekocht.Aanstaande woensdag ga ik lekker shoppen met een

vriendin en maken wij de winkels onveilig.Ik heb er zin in.
Gister goud/zwarte Adidas sneakers gekocht. Heul blij mee!
Onwijs kekke laarzen die ik zowaar nog pas ook! (ja anders koop ik ze natuurlijk niet ) Maar ze passen gewoon om mijn kuiten, dat lukt meestal niet.

Nou wil alleen het geval dat ik afgelopen week op m'n werk onderuit ben gegaan en nu is m'n been opgezet, net onder m'n knie. 't Zit vol met vocht. Iemand tips hoe ik dit sneller kan laten verdwijnen? Nu past m'n rechter laars namelijk niet meer

Ik heb er trouwens gelijk maar twee jurken bij gekocht want dat stond zo leuk .... en zilveren oorbellen en een ketting want dat stond weer zo leuk op de jurken ..... Ja ik houd de economie wel draaiende
nagel tips voor gelnagels xD
nagel tips voor gelnagels xD
Vandaag: nieuw jeans voor mezelf

- sneakers voor mijn meisje, het weer wordt weer weer wat zonniger dus ook nieuwe schoenen hiervoor gekocht.

Woensdag komt de klapper...auto moet nieuwe distributieriem...

daahhaag centjes!
-
Score van net: 5 babybroekjes (wit, blauw, grijs), 2 rompers(legergroen), 2 t shirtjes (lichtblauw en wit)
Nieuwe broche.

Laatstgenoemde shop had opeens een aanbieding met van dat beschermspul voor leer, dus even gebeld, deden ze niet moeilijk over en kreeg ook gewoon 20% korting dus laatste aankoop is een nanospray om m'n leer te beschermen
Balen zeg Techniek! Enige wat ik kan bedenken is zo veel mogelijk met het been omhoog? En veel geduld hebben

Vandaag naar de ijhallen geweest en supergoed gescoord! Spijkerblouse 2,- Spijkerbroek 4,- Hangwaxinelamp, beetje arabische stijl 2,- Gave ponchojas 6,- Cafetiere van Bodum nieuw 4,- Swarovski oorbellen 2,- en nog 2 luchtballonnen gemaakt van oude blikjes a 0,50 ct per stuk.

Helemaal blij! I love rommelmarkten
Voor mij was dat gister, kleding bij de Takko, kom daar normaal nooit, maar zag leuke shirtjes buiten hangen, gewoon basic lange mouw, 7 euro? plus binnen paar leuke shirtjes, en nog 7 paar sokken voor 7 euro, ik was echt ff happy haha xD

En daarna kocht ik een fles cola, een zak patat en een doos kipnuggets.......:cheer:
Mijn tas is binnen, en hij is echt prach-tig, serieus! Het zachte leer voelt heerlijk aan, er is echt oog voor detail geweest! Ik ben er echt heel blij mee!

Kan ik hier ook foto's plaatsen?
Prachtige broche Ceci.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-03-2013 12:29
Reden: spam
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-03-2013 12:31
Reden: spam
% gewijzigd
quote:viva09 schreef op 08 maart 2013 @ 16:58:

Ik wordt altijd zo hebberig van dit soort topics Allemaal leuke dingetjes komen er voorbij!

Laatst wat ik heb gekocht: een look-a-like Michael Kors horloge, zo'n rosegouden. Via http://www.webstash.nlJa die heb ik ook laatst gekocht! Alleen nu ik de look a like heb merk ik wel dat ik steeds liever een echte heb.. Of zo iets vergelijkbaars van SuperTrash. Die zijn ook erg mooi.
quote:contentable schreef op 08 maart 2013 @ 21:06:

[...]

Ja die heb ik ook laatst gekocht! Alleen nu ik de look a like heb merk ik wel dat ik steeds liever een echte heb.. Of zo iets vergelijkbaars van SuperTrash. Die zijn ook erg mooi.Wat staat er bij jou als merkje op dan? Bij mij staat er wel gewoon Michael Kors, maar voor die prijs kan het geen echte zijn ;)
Mijn laatste aankoop was van de week: een dagcreme van Sisley: Hydra Global Intense Anti-Aging Hydration.

Heerlijke creme!

Binnenkort meer kleding aankopen want moet nodig mijn zomerkleding aanvullen.
Ik zag een meisje in de trein lopen met een tas en ik vond 'm zo ongelooflijk gaaf dat ik even vroeg waar ze 'm vandaan had - heb m ondertussen ook besteld: gele 'Elba' tas
Afgelopen week een shirtje in hippiestijl en een stoere spijkerbroek,deze week rode pumps van Gabor,een jaren '70 jumpsuit en 1 lichtblauwe oogpotlood.
Heb deze besteld :

http://tablet.hm.com/nl/product/08744#article=08744-A

Vind hem zo leuk! Maar ga hem als tuniek dragen, niet als jurk. Daar zijn mijn bovenbenen niet geschikt voor
quote:kitty530 schreef op 17 maart 2013 @ 21:52:

Ik zag een meisje in de trein lopen met een tas en ik vond 'm zo ongelooflijk gaaf dat ik even vroeg waar ze 'm vandaan had - heb m ondertussen ook besteld: gele 'Elba' tasDie is leuk zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven