Je laatste aankoop?
zaterdag 28 januari 2012 om 19:37
Wat is je laatste aankoop op kleding- schoenen- en makeup gebied? Ik trap af, lucratieve week geweest voor mij (of naja, voor mn kledingkast dan, niet mijn portemonnee..)
- Sneakers van Esprit
Vandaag bij Open32 super veel dingen in de aanbieding:
- Een leuke grijs-blauw-rood-zwarte rok met leuke print
- Hemdje, zwart, met witte strikjesprint
- Blauw gestreept hemdje
Alles voor 50%! Waren echte impuls aankopen haha, was eignelijk alleen naar een shirtje met print op zoek!
Als er al zo'n topic is, excuses! Ik kon het niet vinden
- Sneakers van Esprit
Vandaag bij Open32 super veel dingen in de aanbieding:
- Een leuke grijs-blauw-rood-zwarte rok met leuke print
- Hemdje, zwart, met witte strikjesprint
- Blauw gestreept hemdje
Alles voor 50%! Waren echte impuls aankopen haha, was eignelijk alleen naar een shirtje met print op zoek!
Als er al zo'n topic is, excuses! Ik kon het niet vinden
zaterdag 2 maart 2013 om 14:28
Onwijs kekke laarzen die ik zowaar nog pas ook! (ja anders koop ik ze natuurlijk niet ) Maar ze passen gewoon om mijn kuiten, dat lukt meestal niet.
Nou wil alleen het geval dat ik afgelopen week op m'n werk onderuit ben gegaan en nu is m'n been opgezet, net onder m'n knie. 't Zit vol met vocht. Iemand tips hoe ik dit sneller kan laten verdwijnen? Nu past m'n rechter laars namelijk niet meer
Ik heb er trouwens gelijk maar twee jurken bij gekocht want dat stond zo leuk .... en zilveren oorbellen en een ketting want dat stond weer zo leuk op de jurken ..... Ja ik houd de economie wel draaiende
Nou wil alleen het geval dat ik afgelopen week op m'n werk onderuit ben gegaan en nu is m'n been opgezet, net onder m'n knie. 't Zit vol met vocht. Iemand tips hoe ik dit sneller kan laten verdwijnen? Nu past m'n rechter laars namelijk niet meer
Ik heb er trouwens gelijk maar twee jurken bij gekocht want dat stond zo leuk .... en zilveren oorbellen en een ketting want dat stond weer zo leuk op de jurken ..... Ja ik houd de economie wel draaiende
zondag 3 maart 2013 om 17:51
Balen zeg Techniek! Enige wat ik kan bedenken is zo veel mogelijk met het been omhoog? En veel geduld hebben
Vandaag naar de ijhallen geweest en supergoed gescoord! Spijkerblouse 2,- Spijkerbroek 4,- Hangwaxinelamp, beetje arabische stijl 2,- Gave ponchojas 6,- Cafetiere van Bodum nieuw 4,- Swarovski oorbellen 2,- en nog 2 luchtballonnen gemaakt van oude blikjes a 0,50 ct per stuk.
Helemaal blij! I love rommelmarkten
Vandaag naar de ijhallen geweest en supergoed gescoord! Spijkerblouse 2,- Spijkerbroek 4,- Hangwaxinelamp, beetje arabische stijl 2,- Gave ponchojas 6,- Cafetiere van Bodum nieuw 4,- Swarovski oorbellen 2,- en nog 2 luchtballonnen gemaakt van oude blikjes a 0,50 ct per stuk.
Helemaal blij! I love rommelmarkten
zondag 3 maart 2013 om 19:25
Voor mij was dat gister, kleding bij de Takko, kom daar normaal nooit, maar zag leuke shirtjes buiten hangen, gewoon basic lange mouw, 7 euro? plus binnen paar leuke shirtjes, en nog 7 paar sokken voor 7 euro, ik was echt ff happy haha xD
En daarna kocht ik een fles cola, een zak patat en een doos kipnuggets.......
En daarna kocht ik een fles cola, een zak patat en een doos kipnuggets.......
vrijdag 8 maart 2013 om 21:06
quote:viva09 schreef op 08 maart 2013 @ 16:58:
Ik wordt altijd zo hebberig van dit soort topics Allemaal leuke dingetjes komen er voorbij!
Laatst wat ik heb gekocht: een look-a-like Michael Kors horloge, zo'n rosegouden. Via http://www.webstash.nlJa die heb ik ook laatst gekocht! Alleen nu ik de look a like heb merk ik wel dat ik steeds liever een echte heb.. Of zo iets vergelijkbaars van SuperTrash. Die zijn ook erg mooi.
Ik wordt altijd zo hebberig van dit soort topics Allemaal leuke dingetjes komen er voorbij!
Laatst wat ik heb gekocht: een look-a-like Michael Kors horloge, zo'n rosegouden. Via http://www.webstash.nlJa die heb ik ook laatst gekocht! Alleen nu ik de look a like heb merk ik wel dat ik steeds liever een echte heb.. Of zo iets vergelijkbaars van SuperTrash. Die zijn ook erg mooi.
zaterdag 9 maart 2013 om 11:33
quote:contentable schreef op 08 maart 2013 @ 21:06:
[...]
Ja die heb ik ook laatst gekocht! Alleen nu ik de look a like heb merk ik wel dat ik steeds liever een echte heb.. Of zo iets vergelijkbaars van SuperTrash. Die zijn ook erg mooi.Wat staat er bij jou als merkje op dan? Bij mij staat er wel gewoon Michael Kors, maar voor die prijs kan het geen echte zijn
[...]
Ja die heb ik ook laatst gekocht! Alleen nu ik de look a like heb merk ik wel dat ik steeds liever een echte heb.. Of zo iets vergelijkbaars van SuperTrash. Die zijn ook erg mooi.Wat staat er bij jou als merkje op dan? Bij mij staat er wel gewoon Michael Kors, maar voor die prijs kan het geen echte zijn
donderdag 21 maart 2013 om 22:09
Heb deze besteld :
http://tablet.hm.com/nl/product/08744#article=08744-A
Vind hem zo leuk! Maar ga hem als tuniek dragen, niet als jurk. Daar zijn mijn bovenbenen niet geschikt voor
http://tablet.hm.com/nl/product/08744#article=08744-A
Vind hem zo leuk! Maar ga hem als tuniek dragen, niet als jurk. Daar zijn mijn bovenbenen niet geschikt voor