Kitlers & friends part 4
maandag 17 augustus 2015 om 15:28
Kitlers and friends kitleren voor de vierde keer weer vrolijk verder. En we hebben er nog steeds de grootste lol in!
Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....
In tegendeel zelfs! Daarom gooien we het gedichtje er nog maar eens een keer in:
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in Deel 1, Deel 2 en Deel 3
Nogmaals, alle gelijkenissen zijn toeval en gewoon terug te vinden via google.
We houden van gekkigheid, gezelligheid, lachen, en we zijn geen groepje. Iedereen is welkom, de rode loper gaat voor je uit. Dus welkom!
Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....
In tegendeel zelfs! Daarom gooien we het gedichtje er nog maar eens een keer in:
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in Deel 1, Deel 2 en Deel 3
Nogmaals, alle gelijkenissen zijn toeval en gewoon terug te vinden via google.
We houden van gekkigheid, gezelligheid, lachen, en we zijn geen groepje. Iedereen is welkom, de rode loper gaat voor je uit. Dus welkom!
anoniem_146139 wijzigde dit bericht op 17-08-2015 16:12
Reden: x
Reden: x
% gewijzigd
vrijdag 21 augustus 2015 om 01:37
[img]https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq ... 0LuchO.jpg[/img]
Wil iemand dit even kopieëren? Dan kunnen jullie die foto zien.
Dit is een van mijn cavia's. Die is gek op douchen. Geeft mij altijd een glimlach op mijn gezicht als ik een baaldag heb. Misschien werkt het ook zo bij jullie.
Wil iemand dit even kopieëren? Dan kunnen jullie die foto zien.
Dit is een van mijn cavia's. Die is gek op douchen. Geeft mij altijd een glimlach op mijn gezicht als ik een baaldag heb. Misschien werkt het ook zo bij jullie.
vrijdag 21 augustus 2015 om 01:39
@sherlotte ken ik je wellicht ook van een ander topic?,er gaat bij mij namelijk nog geen belletje rinkelen sorry.
Fijn he lekker die snoeiharde muziek je omver laten blazen. Ik ben verbaasd over het feit dat m'n auto speakers her nog doen haha.
Ik zou zoooo graag roepen : Als je me niet snapt nou toedelefukjoe tegen mensen in het algemeen die menen me op het matje te moeten roepen. En dat topic meeeen wat een miskleun. Daf gezuig dat hij moest melden. Er viel niks te melden anders had hij dat wel gedaan. Tuurlijk leer je als chauffeur dat je schade moet melden maar hij zei daarstraks ook dat hij dacht aan omgereden lantaarnpalen dat kaliber. Pure naïviteit afgestraft omdat iemand de klikspaan uithangt. Maar dat is mijn bescheiden mening.
Fijn he lekker die snoeiharde muziek je omver laten blazen. Ik ben verbaasd over het feit dat m'n auto speakers her nog doen haha.
Ik zou zoooo graag roepen : Als je me niet snapt nou toedelefukjoe tegen mensen in het algemeen die menen me op het matje te moeten roepen. En dat topic meeeen wat een miskleun. Daf gezuig dat hij moest melden. Er viel niks te melden anders had hij dat wel gedaan. Tuurlijk leer je als chauffeur dat je schade moet melden maar hij zei daarstraks ook dat hij dacht aan omgereden lantaarnpalen dat kaliber. Pure naïviteit afgestraft omdat iemand de klikspaan uithangt. Maar dat is mijn bescheiden mening.
vrijdag 21 augustus 2015 om 01:45
[img]http://img0.joyreactor.cc/pics/post/Gru ... 15050.jpeg[/img]
Voor jou Sauce vind je vast wel leuk.
Zal ik me dan maar bekent maken? Ik zit daar toch niet mee. Ik was CaafDracula, maar ik was geen bijzondere of opvallende forummer. Forumde gewoon een beetje gezellig mee. Dus ik denk niet dat ik een belletje bij je doe rinkelen.
Zal ik me dan maar bekent maken? Ik zit daar toch niet mee. Ik was CaafDracula, maar ik was geen bijzondere of opvallende forummer. Forumde gewoon een beetje gezellig mee. Dus ik denk niet dat ik een belletje bij je doe rinkelen.
vrijdag 21 augustus 2015 om 01:46
Ja goeie. Het ging ook helemaal niet over het wel niet melden. Ik schreef in de openings post dat ik stoom afblies me zorgen maakte en even emoties en verstand niet kon verenigen. Maar mensen gaan op dit forum al snel met woorden aan de haal waardoor er van het oorspronkelijke verhaal niks overeind blijft. Vervolgens gaat de rest daar dan weer heerlijk op door. Alles raakt me momenteel. Daarom geef ik ook toe dat het fout van me was om het te openen.
vrijdag 21 augustus 2015 om 01:47
vrijdag 21 augustus 2015 om 01:48
quote:SherlotteHolmes schreef op 21 augustus 2015 @ 01:45:
Zal ik me dan maar bekent maken? Ik zit daar toch niet mee. Ik was CaafDracula, maar ik was geen bijzondere of opvallende forummer. Forumde gewoon een beetje gezellig mee. Dus ik denk niet dat ik een belletje bij je doe rinkelen.Ben ik nou koekkoek? Dan heb je hier toch al eens gepost? Kan me een sessie met allemaal cavia plaatjes herinneren.
Zal ik me dan maar bekent maken? Ik zit daar toch niet mee. Ik was CaafDracula, maar ik was geen bijzondere of opvallende forummer. Forumde gewoon een beetje gezellig mee. Dus ik denk niet dat ik een belletje bij je doe rinkelen.Ben ik nou koekkoek? Dan heb je hier toch al eens gepost? Kan me een sessie met allemaal cavia plaatjes herinneren.
vrijdag 21 augustus 2015 om 01:49
quote:DorothyParker schreef op 21 augustus 2015 @ 01:47:
Haai iedereen. Er vindt zich een derde wereldoorlog plaats op mijn been. Zowel Kitler als Pussolini willen koste wat het kost op mijn rechterbeen liggen.
Mijn linkerbeen wordt gediscrimineerd Ga maar op de divan liggen. Wie speelt er voor Forum dr Phil???
Haai iedereen. Er vindt zich een derde wereldoorlog plaats op mijn been. Zowel Kitler als Pussolini willen koste wat het kost op mijn rechterbeen liggen.
Mijn linkerbeen wordt gediscrimineerd Ga maar op de divan liggen. Wie speelt er voor Forum dr Phil???
vrijdag 21 augustus 2015 om 01:51
quote:TardarSauce schreef op 21 augustus 2015 @ 01:48:
[...]
Ben ik nou koekkoek? Dan heb je hier toch al eens gepost? Kan me een sessie met allemaal cavia plaatjes herinneren.
Ik heb ooit mijn uber schattige caviaatjes in de strijd gegooid voor een Roamler invite. Wat ik overigens 1 week leuk vond en er toen klaar mee was.
Maar ik heb nog nooit eerder in een Kitler topic gepost, ik dacht dat ik een partypooper zou zijn.
[...]
Ben ik nou koekkoek? Dan heb je hier toch al eens gepost? Kan me een sessie met allemaal cavia plaatjes herinneren.
Ik heb ooit mijn uber schattige caviaatjes in de strijd gegooid voor een Roamler invite. Wat ik overigens 1 week leuk vond en er toen klaar mee was.
Maar ik heb nog nooit eerder in een Kitler topic gepost, ik dacht dat ik een partypooper zou zijn.
vrijdag 21 augustus 2015 om 01:52
Ik ben er trouwens uit. Ik ben te streng voor mezelf. Omdat ik anderen behandel zoals ik zelf behandeld wil worden ongeacht of die mensen dat zelf ook doen. Als ik een rotdag heb kan ik ook best weleens een knauw geven. Maar dan zeg ik wel meteen sorry en dat het aan mij ligt. Beetje tegenstrijdig aan mijn motto haha.
vrijdag 21 augustus 2015 om 01:55
quote:SherlotteHolmes schreef op 21 augustus 2015 @ 01:51:
[...]
Maar ik heb nog nooit eerder in een Kitler topic gepost, ik dacht dat ik een partypooper zou zijn.Nou ik vind je geen party pooper. Kijk dan hoe ik loop te mopperen vandaag joh. Dus lekker meeschrijven. En je cavia
Nick vond ik leuk. Dus tof dat je komt meeschrijven
[...]
Maar ik heb nog nooit eerder in een Kitler topic gepost, ik dacht dat ik een partypooper zou zijn.Nou ik vind je geen party pooper. Kijk dan hoe ik loop te mopperen vandaag joh. Dus lekker meeschrijven. En je cavia