Mode & Beauty alle pijlers

Bruiningscreme

20-08-2015 15:56 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi !

Ik weet het, dit is de zoveelste topic over bruiningscrème..

Maar als ik bij het zoeken in viva hiernaar zoek krijg ik hier maar 1 topic over en die staat vol discussie en gezijk op elkaar dat er vrij weinig over het onderwerp overblijft !

DUSSSS BIJ DEZE. Welke raden jullie aan ?!

Ik gebruik zelf de zelfbruiner van Lancaster. Maar ik vind toch dat deze meer een oranje / bruine gloed geeft dan echt werkelijk een bruiner tintje .. dove vindt ik btw echt niks hihi

Xoxo,
Ik vind m waardeloos, trekt niet in, blijft gekkig oo je huid liggen, en wordt wel gelig, vind ik.

Geen fijne smeer substantie iig.
Heb em juist net aan de binnenkant van mijn arm gesmeerd om te ruiken hoe de geur is. Bij mij trekt ie meteen in. En totaal niet vettig.

Ik heb ooit Dove geprobeerd. Werd er knaloranje van en mijn handdoeken en dekbed ook. Waardeloos.
Ik gebruik de tanning spray van Marc Inbane, prijzig maar werkt eenvoudig en geeft een prachtige, natuurlijk bruine kleur
Chanel is speciaal voor t gezicht ja. Heb m toen bij Douglas gekocht doe er wel lang mee
Die spray van die Marc is perfect, geen woorden voor.

Waar kan ik hem goedkoop inslaan??
quote:chocolol schreef op 20 augustus 2015 @ 17:36:

Ik heb veel verschillende bruiningscreme's geprobeerd, veel hebben inderdaad dat typische luchtje. De enige die ik tegen ben gekomen die niet stinkt is de spray van Yves Rocher. LinkjeJa die gebruik ik ook altijd,stinkt inderdaad niet en ook makkelijk te smeren en vlekt niet,

Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Ik ben ook fan van de spray van Marc Inbane. Is inderdaad wat duurder maar het echt waard. Kan ook op het gezicht.
quote:Yggdrasil- schreef op 21 augustus 2015 @ 14:50:

Die spray van die Marc is perfect, geen woorden voor.

Waar kan ik hem goedkoop inslaan??Goedkoop is 'ie sowieso niet helaas.. Ik koop 'm altijd in de webshop van John Beerens, samen met een handschoenen. Onwijs zuinig in gebruik dus dan vallen de kosten in verhouding nog mee.
Ik ben met zelfbruiners gestopt en gebruik nu GG creme van l'oreal, ik meng een beetje met dagcreme en dan heb ik een heel natuurlijke teint. Soms gebruik ik wat meer als ik bruiner wil zijn. 's Avonds haal ik het er af, het voordeel boven de zelfbruiners is dat het er natuurlijker uitziet en niet ongecontroleerd doorkleurt na een paar dagen.
quote:Pasini schreef op 20 augustus 2015 @ 16:30:

Ik gebruik notenmelk met zelfbruiner van kruidvat of ik haal een zelfbruiningsdoekje van de kruidvat over mijn gezicht.. Geen rare luchtjes en ik ben er erg tevreden over. Ik heb nog nooit vlekken oid gehad!Ik gebruik die ook vind andere merken zo duur. Zullen vast beter zijn maar als studente ga ik toch voor de notenmelk.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Hey Girls!

Ik heb de St.Moriz Mousse Medium geprobeerd : https://captaintan.nl/zel ... nal-tanning-mouse-medium/

Hierbij heb ik het handschoentje en de olievrije lotion die je vooraf goed kan gebruiken besteld.

Het aan brengen is echt heel simpel en juist door de handschoen is het ideaal in gebruik ! Geen oranje vingers en gekleurde nagels meer !

Het is een goeie diepe kleur vond het wel even schrikken aan het begin omdat hij toch behoorlijk donker is aan het begin ! Maar bij mij trekt het allemaal al goed in ik ga er even een nachtje mee slapen voor dat ik meteen onder de douch spring.

Morgen laat ik jullie meer weten over mijn eerste eind resultaat !

Btw deze is maar 9.95!!!!!!!

Xxx
quote:BrilliantBlond schreef op 22 augustus 2015 @ 00:42:

Hey Girls!

Ik heb de St.Moriz Mousse Medium geprobeerd : https://captaintan.nl/zel ... nal-tanning-mouse-medium/

Hierbij heb ik het handschoentje en de olievrije lotion die je vooraf goed kan gebruiken besteld.

Het aan brengen is echt heel simpel en juist door de handschoen is het ideaal in gebruik ! Geen oranje vingers en gekleurde nagels meer !

Het is een goeie diepe kleur vond het wel even schrikken aan het begin omdat hij toch behoorlijk donker is aan het begin ! Maar bij mij trekt het allemaal al goed in ik ga er even een nachtje mee slapen voor dat ik meteen onder de douch spring.

Morgen laat ik jullie meer weten over mijn eerste eind resultaat !

Btw deze is maar 9.95!!!!!!!

Xxx

Deze heb ik ook, alleen dan in de spuitbus versie. Ik ben er erg tevreden over, na het douchen de volgende dag blijft er een mooi, goudbruin tintje over. Zeker niet te donker.

Hetis er bij mij wel snel af, 1 week red ik zeker niet. Dat ligt vast aan mijn huid, bij een vriendin bleef hij wel lang (dag of 6,7) zitten.
Always look on the bright side of life
Ik gebruik voor mijn gezicht Collistar magic drops. Stinkt niet, snel resultaat (binnen een uur), een mooie kleur en geen strepen.

Je hebt er ook een versie van voor je lichaam, maar die heb ik niet nodig. Ik smeer mn gezicht altijd met een hoge spf en meng dat dan met die druppels. Zo krijg ik toch een mooi kleurtje.
quote:KingImmortal schreef op 20 augustus 2015 @ 16:23:

wat is er mis met lijkbleek?

helemaal niets hoor
Hoorde van de week ook van een kennisje over bruin zonder zon van Kruidvat en zij heeft altijd prachtige kleur!

Maar welke notenmelk is dat dan er zijn er meerdere volgens mij (fles, tube e.d.)?

Willen de gebruiksters dat nog even melden?
Bruin flesje 'notenmelk bruin zonder zon'
Dank je, Emma.

Op internet zie ik een fles met palmbonen en 1 met een meisje erop, maar dat is denk ik hetzelfde. Alleen een vernieuwde fles.
Ik heb die met de palmbomen. Het is een dunne milk.
Ik gebruik de notencreme in een tube. Is ook goed.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
O ja, dat is dus het verschil..

Tube is creme en fles is melk.

Maar geeft dit dan niet af op kleding?

En gaat het er met douchen gelijk weer af? Dan blijf je bezig...
De crème smeert goed uit en is redelijk snel ingetrokken. Ik trek daarna gewoon mijn kleding aan. Aangezien de kleurstof werkzaam is in de bovenste huidlaag spoel je het er niet af wanneer je later gaat douchen. Het 'slijt' er pas af na een paar dagen/week.

Wel valt me op dat op de plekken met veel ruwe huid (dode huidcellen) zoals bijv knieën de kleurstof meer wordt opgenomen (lukt minder goed om uit Tr smeren) hierdoor zijn deze plekken vaak bruiner (niet mooi).
Misschien dat een keertje scrubben helpt daartegen.

Maar je kunt dus geen bodylotion of zo gebruiken, of hydrateert het spul ook?

En smeren jullie nou echt alles in of alleen bepaalde delen?

En wordt het dan ook intenser met vaker gebruik?
Scrubben is idd een goed plan. Ik smeer eigenlijk alleen mijn benen in. Ik doe dat niet te vaak achtereen want dan wordt het wel te donker en is het niet meer natuurlijk.

Dan zie je uiteindelijk wel dat het een goedkoop product is want dan wordt het toch meer oranje/geel. Niet mooi.
En misschien op die plekken wat dunner smeren?

Je gebruikt het alleen in de zomer dan, lijkt me?

Lijkt me alleen zo lastig als je dan echt wilt zonnen en dat spul zit erop.
Hoe bedoel je lastig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven