Tot welke maat pas je in attracties?

30-08-2008 15:50 910 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maat 52 en pas in bijna alle attracties. Denk aan attractieparken als Hellendoorn, Efteling, Movieworld.

Ik vraag mij af vanaf welke maat het niet meer past. Weet iemand dat toevallig?
Ach, Mirjam & heyjij, dat is nou precies de reden waarom ik de studie doe die ik doe. Ik ben en blijf gewoon een druktemaker.

En was voorlichting niet in de eerste posts aan de orde, zus&zo? Voordat ik aangevallen werd "omdat ik er toch niks van snapte".
Geraldine gaat zo naar de poli, weer een smak geld.
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 16 september 2008 @ 11:21:

Geraldine gaat zo naar de poli, weer een smak geld.Wedden dat ze over haar gewicht beginnen, als ze daar met ontteende voeten binnenkomt.
Waarschijnlijk ligt het aan de toon.
quote:zusenzo schreef op 16 september 2008 @ 11:19:

[...]

Heerlijk toch, een stel kiftende wijven, hoe bedoel je pms

Mag ook weleens toch, zolang we het beperken tot dit forum lijkt het mij vrij gezond, niet waar mirlo?In forumtaal betekent "ik ben er weer weg van" dat je ervan door gaat en vooral niet dat je het allemaal zo leuk vindt
Zover was ik al, maar net als dat fluzz zich het geblaat niet moet aantrekken moet jij dat vooral ook niet doen toch. Relax nietwaar.
Ik denk dat de enkele procenten (zoals Fluffy) die niets aan hun overgewicht kunnen doen, in dit soort discussies "lijden" onder het feit dat al die andere mensen met overgewicht zo'n excuus niet hebben. En als er dan iemand (zoals Fluffy dus weer) komt haar ware verhaal, gelooft niemand haar omdat die andere 98% er wèl wat aan kan doen dat ze te dik zijn.
mirjam762 wijzigde dit bericht op 16-09-2008 11:26
Reden: aanvulling
% gewijzigd
quote:Mirjam762 schreef op 16 september 2008 @ 11:22:

[...]

Wedden dat ze over haar gewicht beginnen, als ze daar met ontteende voeten binnenkomt.

allicht.

als je met rug-of knieklachten komt, zeggen ze ook: mevrouwtje, zou u niet wat gaan afvallen.
Geen bijzonderheden
quote:geve schreef op 16 september 2008 @ 11:16:

[...]

Dan is het toch niet erfelijk?Dat dacht ik ook, maar het blijkt dat van mijn negen tantes er vijf na de zwangerschap schildklierproblemen bleken te hebben. Mijn moeder heeft hetzelde probleem. Men denkt dat onze schildklier al wat rager was en door de zwangerschappen dusdanig is ontregelt dat het blijvend te traag is geworden.
quote:yasmijn schreef op 16 september 2008 @ 11:21:

Geraldine gaat zo naar de poli, weer een smak geld.Wat bedoel je ermee?Heb ik iets fouts gezegd?
quote:Mirjam762 schreef op 16 september 2008 @ 11:22:

[...]

Wedden dat ze over haar gewicht beginnen, als ze daar met ontteende voeten binnenkomt.Waarom denk je dat?En nee,ik heb geen overgewicht.Mijn bmi is 23,5.En ben gewoon thuis.
quote:Geraldine schreef op 16 september 2008 @ 11:33:

[...]

Wat bedoel je ermee?Dat je je tenen niet moet knippen, maar je teennagels
quote:Geraldine schreef op 16 september 2008 @ 11:34:

[...]

Waarom denk je dat?En nee,ik heb geen overgewicht.Mijn bmi is 23,5.En ben gewoon thuis.Eeeeeeh, je schreef net dat je je tenen ging knippen toch....
Haha, het was een grapje! Jij kondigde aan dat je je tenen ging knippen, en toen zei Yasmijn dat jij zo naar de poli zou moeten (vanwege die tenen). Toen was het natuurlijk een inkoppertje om te zeggen dat ze dan vast over je gewicht zouden beginnen (net als bij Misschicken toen ze met jicht bij de dokter kwam). Relax!
quote:fluffychuzzle schreef op 16 september 2008 @ 11:32:

[...]

Dat dacht ik ook, maar het blijkt dat van mijn negen tantes er vijf na de zwangerschap schildklierproblemen bleken te hebben. Mijn moeder heeft hetzelde probleem. Men denkt dat onze schildklier al wat rager was en door de zwangerschappen dusdanig is ontregelt dat het blijvend te traag is geworden.Dat kan en is heel vervelend maar bij de meeste is het een gebrek aan discipline en teveel kaanwerk.
Yasmijn,Mirjam en justme,heb slecht gelezen.Ik vat hem nu pas...zonder tenen kan je niet lopen wha ha ha...

En we posten gewoon door elkaar heen,geen punt.Stond ff verbaast te kijken. Nee,mijn tenen heb ik gelukkig nog.

Ben er niet helemaal bij.Ga zo een paracethamol nemen.
quote:fluffychuzzle schreef op 16 september 2008 @ 11:32:

[...]

Dat dacht ik ook, maar het blijkt dat van mijn negen tantes er vijf na de zwangerschap schildklierproblemen bleken te hebben. Mijn moeder heeft hetzelde probleem. Men denkt dat onze schildklier al wat rager was en door de zwangerschappen dusdanig is ontregelt dat het blijvend te traag is geworden.

Het is heel normaal dat klachten pas na verstoring van hormoonhuishouding (en dat is een zwangerschap) openbaren.

Toch denk ik dat je met medicijnen verder moet komen dan je nu doet... Heb je al eens T3 (Cytomel, Thybon oid) gehad icm T4 (Thyrax)?
Mirlo, ik hoop wel dat je Yas goed aanpakt om haar rookgedrag

Fluffy, beweeg je eigenlijk? Het is natuurlijk wel waar dat je je energie-inbreng moet beperken en je energieverbruik moet verhogen. Voor jou is dat veel moeilijker dan voor andere mensen, maar het lijkt me niet onmogelijk.

Ik zou nooit een opmerking maken tegen iemand die te dik is, maar stiekem denk ik wel van 'sja, eet eens wat minder of ga een marathontraining doen'. Ik heb ook wel gehoord dat er bij mij wel wat aan mocht komen, maar tegelijkertijd heb ik ook weleens gehoord dat er nu toch echt niets meer aan mocht komen. Interesseert me niet, ik ben gewoon goed slank en niet mager en zeker niet chubby.
In deze discussie zijn dus al 2 uitzonderingen aanwezig. Soms zeggen statistieken niet zoveel. En ook de uitzonderingen krijgen veel over zich heen in de boze buitenwereld.
Beterschap trouwens!
Grapje is doorgekomen...
Mirjam,Fluffy,Yasmijn,justme,het is in der daad grappig.

Moest er net zelf om lachen.Dat is maar goed ook het leven is al serieus genoeg.
quote:Geraldine schreef op 16 september 2008 @ 11:42:

Mirjam,Fluffy,Yasmijn,justme,het is in der daad grappig.

Moest er net zelf om lachen.Dat is maar goed ook het leven is al serieus genoeg.he gelukkig!
Geen bijzonderheden
quote:Livre schreef op 16 september 2008 @ 11:40:

In deze discussie zijn dus al 2 uitzonderingen aanwezig. Soms zeggen statistieken niet zoveel. En ook de uitzonderingen krijgen veel over zich heen in de boze buitenwereld.

Tja...

Uitzondering ben je voor mij alleen als je niet aan bovengenoemde 2 oplossing kunt voldoen.

Dus dat je niet minder kan eten, omdat je al aan de ondergrens zit voor het basale metabolische gebruik.

Of dat je dus niet meer kan bewegen dan je doet, omdat je invalide bent bijvoorbeeld.

Beide kan ook nog. Uiterst zeldzaam gelukkig. In 9999 van de 10000 gevallen ligt er niets medisch aan ten grondslag en ja daar lijden de gevallen waar wel wat aan mankeert onder. But hey that's life.
quote:__justme__ schreef op 16 september 2008 @ 11:47:

[...]

Tja...

Uitzondering ben je voor mij alleen als je niet aan bovengenoemde 2 oplossing kunt voldoen.

Dus dat je niet minder kan eten, omdat je al aan de ondergrens zit voor het basale metabolische gebruik.

Of dat je dus niet meer kan bewegen dan je doet, omdat je invalide bent bijvoorbeeld.

Beide kan ook nog. Uiterst zeldzaam gelukkig. In 9999 van de 10000 gevallen ligt er niets medisch aan ten grondslag en ja daar lijden de gevallen waar wel wat aan mankeert onder. But hey that's life.In mijn geval beiden, inderdaad zeldzaam gelukkig. Ik vroeg me af wat jouw medische achtergrond is, in verband met je schildklierkennis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven