Entertainment alle pijlers

Fear The Walking Dead

31-03-2015 17:09 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het Fear The Walking Dead-topi.

Dit topic gaat over de serie Fear The Walking Dead, de companionserie van The Walking Dead. Seizoen 2 gaat op 10 april 2016 in de VS in première. In Nederland begint AMC op 29 februari 2016 met seizoen 1 van de serie en ze gaan meteen door met seizoen 2.

Aflevering bespreken iedere maandag (na de Amerikaanse uitzending) vanaf 20.30. Voor die tijd kun je je berichten over de aflevering in het wit zetten.

Het TWD-topic vind je hier: The Waiting Dead
door het enthousiasme hier krijg ik er ook wel zin in, benieuwd of het een beetje een coole serie is
Geen idee, maar ik ga het een kans geven.

Het verhaal spreekt me in ieder geval aan, nu maar hopen dat ze er wat moois van gemaakt hebben.
Na een wat matig enthousiasme na de aankondiging, ben ik inmiddels ook wel echt benieuwd! Ik twijfel alleen nog of ik niet een paar weken wacht en dan alles in 2 dagen kijk... 6 nieuwe afleveringen TWD achter elkaar kunnen kijken staat ongeveer gelijk aan de hemel

Dit lukt natuurlijk alleen, gezien verslaving, nooit meer bij TWD. Maar FTWD is nog onbekend, dus daar moet een uitgestelde start nog mogelijk zijn. Hmmm. Helpt dat ik sinds een maand Netflix abonnee ben geworden en na Sense8, nu Orphan Black nog half te gaan heb. Mogelijk discussieer ik dus morgen mee, mogelijk lees ik na 6 weken alles bij

Ow ja, the stand wordt op mijn ereader gezet, ik ben benieuwd!
Maar kunnen we vanavond de serie al kijken met Nederlandse ondertiteling?

Ik ben een beetje verwend vwb ondertiteling.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Zover we weten wordt FTWD niet in Nederland uitgezonden, ook niet op netflix of zo (maar als iemand andere info heeft, zeg het gerust).

Je moet het dus ergens downloaden of streamen en ik gok dat er geen Nederlandse ondertitels bijzitten. Engels als je mazzel hebt. Dus, tijd om je English skills op te poetsen.

Oh, en de Amerikaanse premiere is vandaag, dus ik kijk pas morgen. Ik blijf niet tot diep in de nacht op.
Breek even in na lange tijd.. Ziet er super gaaf uit, ben erg benieuwd of het ook echt zo is.

Ik kijk morgen, net zoals TWD download ik en kijk zonder ondertiteling.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Wij kijken tegenwoordig bijna alles met Engelse ondertiteling,veel fijner dan Nl vind ik.

Zin in morgenavond hoor,dan kijken wij.

Ben erg benieuwd.
ja, het is soms zo raar vertaald.

Op zich kan ik het zonder ondertitels ook prima volgen, maar dan kan ik geen chips eten want dan versta ik het weer niet. (zouden ze daarom in Amerika popcorn eten bij films? Dat kraakt niet zo.)

En soms met veel achtergrondgeluid of rare accenten dan versta ik het ook niet goed, ondertitels vind ik dan wel heel praktisch.
Ik zet een koptelefoon op dan versta ik het prima
ja, maar dat is ongezellig als je samen kijkt
Dat is zo, ik ben maar alleen dus dat scheelt.
Maar ik doe dat ook wel als ik alleen ben en op de tablet wat stream. Het geluid is niet zo denderend en dan zijn oortjes heel prettig.
Nog maar heel even wachten.
Misschien kijk ik straks zodra het online te vinden is, ik ben toch wakker. Misschien morgen.
dat met die chips en zonder ondertiteling ken ik. en dan dat amerikaanse gewauwel waar geen touw aan vast te knopen is. brits is voor mij een stuk beter te volgen.
Voor de nog wakkeren, hier kan je NU live de extra Talking Dead uitzending kijken (link 1 werkt prima bij mij) en erna komt FTWD (als de streams er niet uitvliegen ^^)

http://tvtoss.com/pages/player.php?ch_i ... 20Channels
Werkte het? Ik ga de kinderen de deur uitwerken en dan eens kijken of ftwd al te vinden is.
Ik heb nog niet gekeken en was ook te laat voor de live-Talking Dead uitzending. Als ik thuis ben en boodschappen gedaan heb ga ik, denk ik, kijken.
Gezellig
Goedemorgen!

Hij staat al op onze torent site met meer dan voldoende seeds. Rating is 9/10.

Helaas zijn we beide op ons werk vandaag dus zullen we tot vanavond moeten wachten.

Iemand hem al gezien?
If you don't have anything nice to say, come sit by me and we can make fun of other people together
Wij kijken vanavond!
Ik begin zo!
Ik was bezig maar uitgerekend toen knalde het internet eruit. Ik moet zo weg voor een afspraak maar probeer het daarna nog eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven