Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee meer, maar we zijn alweer geswitched van namen haha, zal ze binnenkort wel ff prive zetten

Heeey Snok, we hebben op dezelfde dag echo. 25 september! Ik om 07.45u....gaat het niet hahahaha! Dat is midden in de nacht.
Zus plaats anders even een foto prive, kunnen wij het resultaat ook beoordelen want net wat Snok en de anderen zeggen: streep is toch streep... Of anders misschien een digitale?

Summer 19 weken...jeetje tijd vliegt...bijna op de helft alweer. Ik heb op de hyves je buikfoto's bekeken en dat ziet er goed uit hoor

Aruba Vervelend dat je zo'n pijn blijft houden. Moet je nog een keer terug voor controle?
Bloem, bedankt buikje groeit lekker, ik wacht nu op een bestelling van truitjes, want ze komen allemaal tot m'n navel.

Geloof trouwens dat Zus er even klaar mee is (met testen), dus die wacht er weer even mee zei ze net. Kan ik ook wel weer begrijpen..
Ja is ook wel logisch....als ze zwanger is dan weet ze het snel genoeg

Ok namen zie ik wel prive ......

Aruba echt klote voor je joh....Misschien toch maar eens navraag doen? of nog controle?
Ja precies

En hoelaat heb jij trouwens echo dan 25e?
Helmaal begrijpelijk hoor. Ik moet zeggen dat ik de afgelopen cyclussen ook niet getest heb, maar ik hoef over het algemeen ook niet zo lang te wachten als Zus. Dat scheelt natuurlijk wel een hele hoop. voor Zus en haar enorme geduld!
Vriend ziet het "datgene wat door moet gaan voor streepje" ook. Ik zal een foto proberen maar meestal lukt dat niet echt.

Zo met summer wat leuks doen ff afleiding....
quote:summerbreeze21 schreef op 16 september 2008 @ 12:28:

Hihi Aruba ben je stiekem al zwanger haha, it's me, summerbreeze. Niet Zus ;)

Dat is vandaag al de 3e keer dat dat me overkomt...
Snok, ja heb inderdaad al navraag gedaan. Het schijnt 2-3 weken te duren voordat alles van binnen hersteld is dus dit kunnen herstelpijnen zijn. Houd het daarna nog aan dan mag ik weer aan de bel trekken.
Goed dat je even wat leuks gaat doen! Summe.. ehh.. Zuss (nee grapje)
25e om 8.30 uur...wel lekker zo vroeg.....

Aruba ok...ff tijd uitzitten dus.....

Jongens alles draait om tijd he rondom zwanger worden?
Haha Aruba! Overkomt mij ook vaak zat. Heb je trouwens ook 3 wondjes (navel, bikinilijn en eileidergat?)

Snok, dan moet ik 3 kwartier eerder dan jij voor de echo, leuk leuk spanneeeeend!
Eileidergat? Waar zit dat dan? Ik heb een wondje in mijn navel en boven mijn venusheuvel.

Ja vroeg is heerlijk. Als je moet werken voor zo'n belangrijk iets komt het er ook niet meer van ook.
Moet je trouwens heel vroeg zeg Summer!
Hahaha ja ik zei het een beetje raar... Waar je eileider zit zeg maar, maar niet dus ;)
Ja om 07.45!!!!!!!!!!
Aruba, wil jij trouwens niet meeschrijven op het prive forum??? Staan ook wat foto's van ons op enzo!

Je kan altijd ff mailen, dan stuur ik je het adres toe:

summerbreeze21@live.nl
Foto's zou ik wel graag van jullie zien. Ben ondertussen wel benieuwd. Maar ik merk dat ik niet zo van de "groep" ben. Dus als jullie er veel schrijven dan denk ik dat ik dan niet kan bijhouden. Maar zou het wel leuk vinden dus!
Ooo maar zo veel schrijven we er toch ook weer niet dat je dagelijks moet kijken om het te volgen.

Ben het nog niet whahaha
Nee idd...dus............... you're welcome.
Lekker gekletst vandaag :-)

Zus jeetje balen zeg dat je nou geen overtuigende test hebt gekregen ik heb nog niet op het priveforum gekeken, maar wie weet ben je te vroeg met testen. Morgen weer eentje doen met ochtendurine? Of met een ander merk test, welke had je nu?

Aruba Je bent zeker wel van de "groep"en moet ook gewoon op het priveforum, niet zo gek doen hoor meid!!

Summer fijn dat je mannetje snel weer thuis komt, blijft hij dan of moet hij nog weer terug naar Italie? Het seizoen daar is nu denk ik wel klaar of niet?

Snok alles draait zeker om tijd: wachten op je eisprong, wachten op je NOD, wachten op een positieve test, wachten op afspraken met VK, wachten op echo's, enz...

Volgens mij is dat een trucje van moeder natuur om te leren geduld te krijgen voordat je kinderen krijgt, haha.
quote:ka_30 schreef op 16 september 2008 @ 18:24:

Aruba Je bent zeker wel van de "groep"en moet ook gewoon op het priveforum, niet zo gek doen hoor meid!!

Ka, je bent lief. Maar ik bedoelde dat ik niet zo van de "msn-groepen" ben. Ik ben niet zo'n held in het bijhouden van die dingen.
Jawel dames, even van de daken gillen:

IK HEB VERLOFFFFFFFFFFF!!!!

Kreeg ook nog een hele tas vol babykleertjes! Nu heb ik echt wel meer dan zat. Volgens mij kan ie nooit alles aan, zoveel!
Yeaaaah Liubi, wat zal jij blij zijn, geniet er lekker van!!!!!!!!!
Nog 7 weken vegeteren en dan komt de kleine man.

Wauw.

@Summer, nog even je vraag: suiker in de urine kan duiden op zwangeschapsdiabetes. Aangezien mijn glucosetest echter goed was, was er volgens de gyn niks aan de hand. Maar ik ga toch maar even letten op wat ik eet.

@Mibb, voor het schema. Ik ga nu om de 2 weken naar de gyn. Mijn volgende afspraak is op 29-09.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven