Mode & Beauty alle pijlers

Droomvrouwen

01-08-2015 23:11 175 berichten
WOW! hier kan je toch jaloers van worden !! Even serieus hoe kan deze vrouw en moeder 42 zijn? wat een lichaam en zn leuke style! volgens mij echt een droomvrouw voor vele mannen... en dat haar pfff!

Ook vind ik bijv Katja (40) ook wel heel sexy.

Vaak zie je dat wel bij vrouwen van buitenlandse komaf/mixen dat ze heel sexy en vrouwelijk zijn ook op oudere leeftijd.... ALs nederlandse vrouw, kan ik me dan alleen daphne deckers voor de geest halen die echt een mooie oudere vrouw is, zij is over 3 jr 50 !!!

beertje over wie ik het had:

https://laarzenblog2.word ... tegory/beertje-van-beers/

https://instagram.com/beertjevanbeers/
Alle reacties Link kopieren
quote:anitavansjonnie schreef op 03 augustus 2015 @ 14:09:

Bejaard en heel apart (dat vind ik mooi): Hanneke Groenteman.

Zij heeft inderdaad een prachtige uitstraling! Andere NL vrouwen die ik knap vind: Astrid Joosten, Tjitske Reidinga, Femke Halsema.

Internationaal: Julianne Moore, Cate Blanchett, Meryl Streep. Elizabeth Taylor, Maria Callas, Audrey Hepburn.
Volgens mij is het een kwestie van dna en jezelf goed verzorgen. ja ik moet er sinds ik 40 ben ook harder aan trekken in de gym maar ik zie er daardoor beter uit als op mijn 30ste toen ik nog liters alcohol en broodjes shoarma naar binnen gooide in het weekend. Een zwangerschap en bevalling op mijn 35ste heeft weinig invloed op mijn figuur gehad, dat was bij de eerste in mijn vroege twintig wel anders.

Ik zie steeds meer uitgezakte twintigers rondsloffen en dan denk ik toch bij mijzelf, jeetje meis wat moet dat worden als je mijn leeftijd hebt? terwijl ik vrouwen in de 60 ken die nog fit en fruitig door het leven gaan.
quote:khemam schreef op 10 augustus 2015 @ 16:18:

Ik zie steeds meer uitgezakte twintigers rondsloffen en dan denk ik toch bij mijzelf, jeetje meis wat moet dat worden als je mijn leeftijd hebt? terwijl ik vrouwen in de 60 ken die nog fit en fruitig door het leven gaan.Ja echt he? Ik zie ook vaak hele jonge meiden rondlopen van een jaar of 13, echt met een hangbuik al en zo. Dan vraag ik me echt af hoe die er over 30 jaar uit zien, hopelijk gaan ze toch wat beter voor zichzelf zorgen ;)
Wie ik overigens ook echt geweldig vind en een werkelijke droomvrouw is Roberta Pagnier

https://www.google.nl/sea ... mh&biw=1242&bih=606#imgrc=VsASCmTycdJQ6M%3A

https://www.google.nl/sea ... mh&biw=1242&bih=606#imgrc=89-SO2xNc8t_YM%3A
Het zit hem vooral in de gene, en hoe je jezelf verzorgd... maar sorry dat ik het zeg maar de nederlandse vrouwen worden gewoon niet mooi oud.. misschien komt het ook omdat ze zoveel drinken, veel in de zon ''bakken'' en gewoon geen goede gene hebben, het zijn altijd de gemixde vrouwen die heel vrouwelijk en sexy zijn, en er prachtig uit zien zonder de opgespoten pruillipjes en strak getrokken botox bekkies
Penelope Cruz is echt de nummer 1, mooie vrouw.

Julia robberts, mooie uitstraling.
Wat ik mooi vind, zijn vrouwen met een frisse uitstraling. Glanzende huid, stralende ogen, witte tanden en zo. Iemand als Megan Fox of Lauren Conrad bijv.
quote:milna schreef op 23 augustus 2015 @ 20:07:

Wat ik mooi vind, zijn vrouwen met een frisse uitstraling. Glanzende huid, stralende ogen, witte tanden en zo. Iemand als Megan Fox of Lauren Conrad bijv.megan fox is zooo plastich vind merlijn weerdenburg ook super mooi
Zojuist de man des huizes eens gepolst: Beertje is geen droomvrouw voor hem. Ik hoefde niet te vragen wie dan wel, dat kwam geheel spontaan X-D: Monica Bellucci, Sophia Loren (tot bepaalde leeftijd), Natalie Portman (alhoewel die laatste niet oud is). Hij ziet ook gelijk het verschil tussen Natalie Portman en Keira Knightley, ik heb jaren in de veronderstelling geleefd dat het dezelfde actrice was . Katherina Zeta-Jones en Salma Hayek vindt hij ook mooi.

Zelf vind ik Julienne Moore altijd heel mooi. Andy McDowell vind ik ook heel stijlvol en mooi.
Angelina Jolie mijn woman crush

Charlize Theron

Halle Berry

Nicole Kidman

Sophia Lauren

Nicole Scherzinger

Cheryl Cole

Anouk

Alyssa Milano

Michelle Pfeiffer
Sophia Lauren is prachtig! Ik krijg al jaren te horen dat ik op haar lijk. Vooral mijn ogen. Toch een leuk compliment

Ik vind Nathalie Portman ook knap en ik vind Keira Knightley veel weg hebben van Nathalie en dus ook andersom. Nathalie vind ik knapper omdat het bij Kiera net lijkt alsof haar hoofd er los op zit, nekje is dunner? Ook haar lach vind ik altijd te gemaakt in films.
roberta pagnier !! omg ik vind haar zo leuk he, en ze is zo lekker pittig! ben echt verliefd op haar
quote:milna schreef op 23 augustus 2015 @ 20:07:

Wat ik mooi vind, zijn vrouwen met een frisse uitstraling. Glanzende huid, stralende ogen, witte tanden en zo. Iemand als Megan Fox of Lauren Conrad bijv.Ik zou zeggen,neem een hond.
quote:cijfernerd schreef op 24 augustus 2015 @ 19:23:

[...]

Ik zou zeggen,neem een hond. ehh honden hebben geen witte tanten ;)
Ik zat van het weekend een prachtige dame aan te gapen en heb een foto van haar. (heb ik eerst netjes gevraagd) Kan'm natuurlijk niet plaatsen. Ik heb nog nooit zo'n mooie vrouw gezien. Onbekende Nederlandse, maar goddelijk. Ik ben niet bi, zal het nooit worden, jee....wat een mooi schepsel was (is) dat. En ze bleek ook nog leuk. Ik ben niet snel onder de indruk, maar bij deze viel ik van mijn stoel.

Mooie lengte, prachtige benen, pronte borsten, azuurblauwe ogen, lang krullend rood haar en een huid die bij een Italiaanse past. Een glimlach die elke bloem deed verwelken. Wow! Deze vrouw was wel heel bijzonder en dat vind ik zo leuk om te zien! Ik vond haar mooier dan alle pracht en praal die ik gezien heb die dag en ook nog leuk om te ontmoeten. Die glimlach overtrof haar fysieke fraaiigheden en die ogen verzoop ik in. Tjonge wat een mooie vrouw. Ik was echt even van mij a prospos. Nog steeds, lees ik zelf terug. Ik heb het niet vaak, vond het ook fantastisch haar te zien, observeren en te zien lachen. Ik denk iedereen die haar ziet.
Mijn idool: Marion Bloem
quote:catacarax schreef op 24 augustus 2015 @ 20:00:

Ik zat van het weekend een prachtige dame aan te gapen en heb een foto van haar. (heb ik eerst netjes gevraagd) Kan'm natuurlijk niet plaatsen. Ik heb nog nooit zo'n mooie vrouw gezien. Onbekende Nederlandse, maar goddelijk. Ik ben niet bi, zal het nooit worden, jee....wat een mooi schepsel was (is) dat. En ze bleek ook nog leuk. Ik ben niet snel onder de indruk, maar bij deze viel ik van mijn stoel.

Mooie lengte, prachtige benen, pronte borsten, azuurblauwe ogen, lang krullend rood haar en een huid die bij een Italiaanse past. Een glimlach die elke bloem deed verwelken. Wow! Deze vrouw was wel heel bijzonder en dat vind ik zo leuk om te zien! Ik vond haar mooier dan alle pracht en praal die ik gezien heb die dag en ook nog leuk om te ontmoeten. Die glimlach overtrof haar fysieke fraaiigheden en die ogen verzoop ik in. Tjonge wat een mooie vrouw. Ik was echt even van mij a prospos. Nog steeds, lees ik zelf terug. Ik heb het niet vaak, vond het ook fantastisch haar te zien, observeren en te zien lachen. Ik denk iedereen die haar ziet.

Ik vond jou ook lief

quote:SaveTheDay schreef op 25 augustus 2015 @ 11:33:

[...]

Ik vond jou ook lief

quote:catacarax schreef op 24 augustus 2015 @ 20:00:

Mooie lengte, prachtige benen, pronte borsten, azuurblauwe ogen, lang krullend rood haar en een huid die bij een Italiaanse past. Een glimlach die elke bloem deed verwelken. Wow! Deze vrouw was wel heel bijzonder en dat vind ik zo leuk om te zien! Ik vond haar mooier dan alle pracht en praal die ik gezien heb die dag en ook nog leuk om te ontmoeten. Die glimlach overtrof haar fysieke fraaiigheden en die ogen verzoop ik in. Tjonge wat een mooie vrouw. Ik was echt even van mij a prospos. Nog steeds, lees ik zelf terug. Ik heb het niet vaak, vond het ook fantastisch haar te zien, observeren en te zien lachen. Ik denk iedereen die haar ziet.Dat is zo grappig. Als je helemaal weg bent van het uiterlijk van een persoon dan denk je dat bijna iedereen die persoon zo mooi vind. Je kunt je bijna dan niet indenken dat er iemand is die hem of haar niet mooi vind. Ik weet bijna zeker dat ik de vrouw die jij beschrijft niet mooi zal vinden. Waarom? Ik heb nog nooit van mijn leven een man of vrouw gezien met rood haar die ik knap vind. Zeker niet in combinatie met een bleke huid, sproeten en witte wimpers en wenkbrauwen. In Breda is er elk jaar een dag voor roodharigen. Sorry hoor maar ik heb nog nooit zo veel lelijke mensen op 1 dag bij elkaar gezien. Smaken verschillen en mijn smaak is het dus echt niet.
quote:mwa schreef op 02 augustus 2015 @ 09:37:

[...]

Tjitske Reidinga

ja zij is ook zo prachtig! maar zij lijkt wel ouder dan ze is trouwens vind ik persoonlijk.. dacht altijd dat ze ergens in de 50 is, maar volgens mij is ze pas 40/41 ofzoBen het hier helemaal mee eens. Paar jaar geleden dacht ik dat ze zeker begin 50 was, maar toen las ik een interview met haar en bleek ze pas 38! Kon het haast niet geloven.
quote:Taralina schreef op 26 augustus 2015 @ 08:59:

[...]

Ben het hier helemaal mee eens. Paar jaar geleden dacht ik dat ze zeker begin 50 was, maar toen las ik een interview met haar en bleek ze pas 38! Kon het haast niet geloven.Haha ja raar he, niet dat het veel uit maakt hoor want ze is echt een klassieke beauty... echt prachtig!
Patricia Paay. Voor iemand van 66 ziet ze er gewoon ontzettend goed uit.
quote:sugarmiss schreef op 26 augustus 2015 @ 10:32:

Patricia Paay. Voor iemand van 66 ziet ze er gewoon ontzettend goed uit.LOL
quote:sugarmiss schreef op 26 augustus 2015 @ 10:32:

Patricia Paay. Voor iemand van 66 ziet ze er gewoon ontzettend goed uit.

Ze is niet lelijk, maar ze mist klassieke schoonheid en stijlvol vind ik haar ook niet.

Ach beauty is in the eye of the beholder, gelukkig ook maar ;)
IK hoef het mijn man niet eens te vragen. Die is sinds jaar en dag gek op Anita Witzier.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven