Permanente make-up
maandag 15 september 2008 om 16:15
ik heb t inmiddels al 4 jaar geloof ik, en ben er nog steeds superblij mee.
ik vond de behandeling zelf ontzettend meevallen, en nu is het een beetje mascara op doen en ik zie er gelijk opgemaakt en al uit!
helemaal geweldig!
ik vond de behandeling zelf ontzettend meevallen, en nu is het een beetje mascara op doen en ik zie er gelijk opgemaakt en al uit!
helemaal geweldig!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
maandag 15 september 2008 om 16:34
collega's van me hebben het ook en eerlijk gezegd vind ik het echt lelijk. Bij een vrouw is het zelfs ronduit slecht gezet, een lijntje is een halve centimeter dik en het andere lijntje is wel dun maar hartstikke trillerig, dus ziet er bij voorbaat al niet uit.
Ze zeiden wel allemaal dat de pijn hartstikke meeviel.
Ze zeiden wel allemaal dat de pijn hartstikke meeviel.
maandag 15 september 2008 om 16:36
Ik heb 't hier http://www.beautytouchstudio.be/ laten doen. Je kunt op de voorbeeldfoto's zien hoe 't gaat worden. Waar je 't ook laat doen, bekijk resultaten van die persoon, want 't is idd erg als je het ergens goedkoop laat doen en 't ziet er niet uit.
maandag 15 september 2008 om 16:53
ik vind het gewoon niet mooi omdat het die dames niet staat. Ik bedoel, ze zien er altijd uit alsof ze nachten hebben doorgehaald en rimpels/wallen/kringen etc etc onder hun ogen. En dan accentueer je je ogen juist meer met zo'n lijntje waardoor ze een beetje een verlopen kop hebben maar dit is lang niet bij iedereen hoor! Alleen toevallig wel bij die vrouwen op mijn werk. En ze maken zich verder helemaal niet op, ik blijf het toch een beetje ''half af'' vinden dan.
maandag 15 september 2008 om 17:14
Ik heb het ook al ruim 2 jaar en vind het ideaal! Heb het donkerbruin (net geen zwart, zwart was te hard). Laten doen in Almere bij Irma Hulscher (heeft ook een website.. www ervoor en nl erachter). Boven een beetje 'vaag', smudgy eyes noemen ze dat en beneden een heeel klein beetje.
Vind het super!!
Vind het super!!
maandag 15 september 2008 om 17:17
Annah.. ik denk dat jij het ook ideaal gaat vinden hoor. Ik deed ook altijd een vaag lijntje boven en soms onder 'in' m'n oog. In je oog kunnen ze niet doen, dus dat doe ik af en toe nog gewoon met een potloodje. Mascara, beetje blush en lipgloss.. precies mijn ljistje. Achteraf had ik dit jaren eeder moeten doen.. altijd nu een mooi strak lijntje, net even dat 'extra' voor mijn ogen.
Op de site van Irma staan ook foto's.. hoewel ze haar site niet heel erg up to date houdt. Ze heeft ook een mega lange wachtlijst.
Op de site van Irma staan ook foto's.. hoewel ze haar site niet heel erg up to date houdt. Ze heeft ook een mega lange wachtlijst.
dinsdag 16 september 2008 om 23:14
Ik heb het begin mei laten doen, boven en beneden eye-liner.
En ben en zoooo blij mee! Ik heb echt zo'n blote-billen-gezicht zonder eye-liner en mascara.
Zie er nu altijd netjes uit en krijg nu niet meer de vraag of ik ziek ben wanneer ik een keer niet opgemaakt ben.
Had het veel eerder moeten doen, eindelijk geen uitgelopen lijntjes meer wanneer mijn ogen weer eens tranen (erg vaak in de winter) en elke ochtend heerlijk snel klaar.
En ben en zoooo blij mee! Ik heb echt zo'n blote-billen-gezicht zonder eye-liner en mascara.
Zie er nu altijd netjes uit en krijg nu niet meer de vraag of ik ziek ben wanneer ik een keer niet opgemaakt ben.
Had het veel eerder moeten doen, eindelijk geen uitgelopen lijntjes meer wanneer mijn ogen weer eens tranen (erg vaak in de winter) en elke ochtend heerlijk snel klaar.
Ja, dat vind ik echt.
dinsdag 16 september 2008 om 23:18
http://www.permanent-make-up.nl/index2.php
Is in landgraaf, heb er zelf een stuk voor moeten rijden maar was het waard.
Je wordt trouwens verdoofd en dan is het goed te doen (alhoewel ik na een goed uur echt blij was dat ze klaar was.
De volgende dag kreeg ik mijn ogen bijna niet open, zo gezwollen waren ze.
Toen dacht ik wel even : waar ben ik aan begonnen??
Paar dagen later was het weel een normaal formaat.
Je wordt trouwens verdoofd en dan is het goed te doen (alhoewel ik na een goed uur echt blij was dat ze klaar was.
Paar dagen later was het weel een normaal formaat.
Ja, dat vind ik echt.
woensdag 17 september 2008 om 09:21
Jaaa, ik ben er heeel erg blij mee. Ik heb regelmatig mijn ogen ontstoken en mag dan geen lenzen in en oogmake-up op. Nou echt, eerder was ik dan niet naar buiten gegaan hoor, heb zo'n blote billengezicht. En nu ziet het er toch nog "sprekend"uit. Ook met sporten en zwemmen is het ideaal. Ik heb zowel boven als onder een lijntje en het zit er superstrak op. Wel een goed adres uitzoeken, zoals al geadviseerd.
woensdag 17 september 2008 om 09:25
quote:Mamasaar schreef op 16 september 2008 @ 23:18:
Paar dagen later was het weel een normaal formaat.Daar heb ik gelukkig geen last van gehad. Moest wel om de paar uur smeren met 'n speciale oogzalf, dat houdt 't soepel en zacht.
Paar dagen later was het weel een normaal formaat.Daar heb ik gelukkig geen last van gehad. Moest wel om de paar uur smeren met 'n speciale oogzalf, dat houdt 't soepel en zacht.
woensdag 17 september 2008 om 09:35
Ik heb het een tijdje terug laten doen, het was even doorzetten, beetje rottig gevoel. Die verdovingscreme helpt wel goed moet ik zeggen. Maar ik heb er geen spijt van!
Je moet zorgen dat het zo dicht mogelijk langs de wimperrand wordt gezet. Dikker laten maken kan altijd nog, dunner niet natuurlijk.
Omdat ik altijd wel wat make-up op had (lijntje of oogschaduw) valt het bij mij helemaal niet op, heel mooi en subtiel is het gedaan. Mijn ogen vallen alleen wat meer op, onopgemaakt, maar je ziet niet echt een lijn ofzo. Dat vind ik ook altijd heel erg lelijk, zo'n duidelijke lijn. Als ik uit ga kan ik het zelfs nog wat bij tekenen als ik wil.
Het is heerlijk, want als ik geen zin heb kan ik zo de deur uit, beetje mascara wel, maar dan is het klaar.
Goed laten adviseren door je schoonheidssalon of degene die het bij je doet. En natuurlijk niet zomaar de eerste de beste, maar een gecertificeerde salon!
Je moet zorgen dat het zo dicht mogelijk langs de wimperrand wordt gezet. Dikker laten maken kan altijd nog, dunner niet natuurlijk.
Omdat ik altijd wel wat make-up op had (lijntje of oogschaduw) valt het bij mij helemaal niet op, heel mooi en subtiel is het gedaan. Mijn ogen vallen alleen wat meer op, onopgemaakt, maar je ziet niet echt een lijn ofzo. Dat vind ik ook altijd heel erg lelijk, zo'n duidelijke lijn. Als ik uit ga kan ik het zelfs nog wat bij tekenen als ik wil.
Het is heerlijk, want als ik geen zin heb kan ik zo de deur uit, beetje mascara wel, maar dan is het klaar.
Goed laten adviseren door je schoonheidssalon of degene die het bij je doet. En natuurlijk niet zomaar de eerste de beste, maar een gecertificeerde salon!
woensdag 17 september 2008 om 10:16
woensdag 17 september 2008 om 12:12
Hoi Annah, Ik heb mijn eyeliner boven, onder en mijn wenkbrauwen laten doen bij een topmeid in breda! Ik ben echt heel heel heel pietje precies en zij heeft zowel bij mij als bij mijn moeder geweldig werk geleverd. Ze heet Sabine en heeft een eigenschoonheidssalon in Breda genaamd Saschou. Ik weet niet waar je vandaan moet komen maar geloof mij dat het een ritje waard is. Ze bepaald vooraf samen met jou de kleur en de vorm en stelt je heel erg op je gemak. Ik zeg eerlijk dat ik de bovenste eyeliner pijnlijk vond. De onderste voelde ik totaal niet en de wenkbrauwen een heel klein beetje. Ik ben begonnen met de eyeliner boven. Knikkende knietjes want wat als het fout gaat!!! Doordat het resultaat zo ontzettend mooi was, heb ik de stap durven zetten om ook mijn wenkbrauwen te laten doen. Tja dan ook maar meteen de eyeliner onder hihihi. Ik moest wel een keertje terugkomen om het te laten bijwerken. Iedere huid reageert anders en bij mij was het de eerste keer te vaag. Dit zat wel bij de prijs inbegrepen. Als je nog meer wil weten dan kun je het gerust vragen hoor. Ik heb echt jaren getwijfeld en toen ik van haar werk hoorde durfde ik het aan. Het is echt belangrijk dat je een goed adres kiest want het is jouw gezicht en jij loopt ermee. Succes met de keuze. O ja, ik ben er nog iedere dag heel erg blij mee. Ik mocht trouwens mijn gezicht wel afspoelen met lauw water en heb mijn oogleden en wenkbrauwen een poosje verzorgd met calendulan creme. Toen de korstjes eraf waren mocht ik weer mascara gebruiken.
woensdag 17 september 2008 om 12:14
dinsdag 30 september 2008 om 22:57