Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 17 september 2008 om 16:59
Maar Xan....alles is zeeeeer relevant heur wat hier op het topic geschreven wordt!
Resume van vandaag
* Prinses heeft uren in de wacht gestaan met internetprovider
* Ik krijg geen sec rust met DS in de keuken
* Prinses en ik vallen naast een boot maar takelen ons weer op een ander
* Jola is er weer en pakt op WOENSDAG al kleding voor het weekend in
* Prinses spreekt GEEN Duits
* Onze fietsen zijn dus ook nog niet terug
* Ivy verleid mannen op het schoolplein met bevallige MD
* Ik weet ondertussen wat ik moet koken
* DS heeft een opstandige onderdaan
de stand met betrekking tot het eten is vooralsnog Gourmetten met de Singles groep
Nogal relevante informatie als je het mij vraagt!
Resume van vandaag
* Prinses heeft uren in de wacht gestaan met internetprovider
* Ik krijg geen sec rust met DS in de keuken
* Prinses en ik vallen naast een boot maar takelen ons weer op een ander
* Jola is er weer en pakt op WOENSDAG al kleding voor het weekend in
* Prinses spreekt GEEN Duits
* Onze fietsen zijn dus ook nog niet terug
* Ivy verleid mannen op het schoolplein met bevallige MD
* Ik weet ondertussen wat ik moet koken
* DS heeft een opstandige onderdaan
de stand met betrekking tot het eten is vooralsnog Gourmetten met de Singles groep
Nogal relevante informatie als je het mij vraagt!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 17 september 2008 om 17:05
quote:Vleermuis28 schreef op 17 september 2008 @ 16:56:
Xander ik vind dat gewoon onwijs jammer..
Baal er van dat t topic niet meer zo is als vroeger.. Nu snap ik echt wel dat tijden veranderen.. Maar 8 paginas uit interesse terug lezen en dan te beseffen en te zien dat er 7,5 paginas zijn met plaatjes en onnozele teksten..
Xan, misschien kunnen jullie een kletstopic openen?
Hebben "wij" er geen last meer van en jullie kunnen al je onzin daar kwijt en hebben wij ons Singles-topic weer terug. Toch?
En ach, daarnaast heb je toch ook je mail en hyves en zo......waarom dan ook alles nog hier posten.....
Xander ik vind dat gewoon onwijs jammer..
Baal er van dat t topic niet meer zo is als vroeger.. Nu snap ik echt wel dat tijden veranderen.. Maar 8 paginas uit interesse terug lezen en dan te beseffen en te zien dat er 7,5 paginas zijn met plaatjes en onnozele teksten..
Xan, misschien kunnen jullie een kletstopic openen?
Hebben "wij" er geen last meer van en jullie kunnen al je onzin daar kwijt en hebben wij ons Singles-topic weer terug. Toch?
En ach, daarnaast heb je toch ook je mail en hyves en zo......waarom dan ook alles nog hier posten.....
woensdag 17 september 2008 om 17:05
@Ing .. date is niet doorgegaan. Gaan a.s week afspreken.
Vervelend dat een bewoonster in je armen is gestorven. Bij mij waren dat vorige week 3 stuks die overleden. Blijven rotmomenten. Goed dat je er met collegas over gesproken hebt. Kan je daarna wel in de auto zitten of op de fiets stappen en het van je afzetten ?
Ik kon dat nl nooit goed, nu gelukkig wel , nu stap ik in de auto en wat er ook is gebeurd qua overlijden.. In de auto muziek hard aan en ben t kwijt
@ Miranda HAAI
@ LM HAAI
Vervelend dat een bewoonster in je armen is gestorven. Bij mij waren dat vorige week 3 stuks die overleden. Blijven rotmomenten. Goed dat je er met collegas over gesproken hebt. Kan je daarna wel in de auto zitten of op de fiets stappen en het van je afzetten ?
Ik kon dat nl nooit goed, nu gelukkig wel , nu stap ik in de auto en wat er ook is gebeurd qua overlijden.. In de auto muziek hard aan en ben t kwijt
@ Miranda HAAI
@ LM HAAI
woensdag 17 september 2008 om 17:06
woensdag 17 september 2008 om 17:09
Afzetten gaat wel; vooral toen ik ging slapen gister was ik me zeer bewust van mijn ademhaling en mijn hart en zo< beetje na-wee-en.
Klinkt een beetje cru wellicht maar had gisteravond wel echt enorm de neiging om ex te bellen. Zijn vader is een aantal jaar overleden en ik kon met hem altijd heel fijn praten over sterven en doodgaan en hoe om te gaan met stervende (ja gezellig onderwerp). Niet gedaan dus; zal hem binnenkort nog wel tegenkomen; even mn hart luchten danne)
Klinkt een beetje cru wellicht maar had gisteravond wel echt enorm de neiging om ex te bellen. Zijn vader is een aantal jaar overleden en ik kon met hem altijd heel fijn praten over sterven en doodgaan en hoe om te gaan met stervende (ja gezellig onderwerp). Niet gedaan dus; zal hem binnenkort nog wel tegenkomen; even mn hart luchten danne)
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Hoi Miran! Ben je al weggeweest voor je werk?
Met mij gaat het vandaag een stukje beter, zowaar een goede dag gehad! (die zijn de laatste tijd ver te zoeken zoals je weet)
Ga vanavond een avondje werken aan mijn geestelijke gezondheid (klinkt heel heftig zo... haha) maar hoop dat me dat ook wat positiefs gaat brengen.
Verder morgenavond een date?!?!?! Geen idee wat het wordt, maar we zullen zien...
En vanmiddag gekregen van ex (RPman met kind) dus dat brengt wel weer de nodige vraagtekens met zich mee....
(dat was even een korte samenvatting)
Jij je witte broek nog schoongekregen??
Met mij gaat het vandaag een stukje beter, zowaar een goede dag gehad! (die zijn de laatste tijd ver te zoeken zoals je weet)
Verder morgenavond een date?!?!?! Geen idee wat het wordt, maar we zullen zien...
En vanmiddag gekregen van ex (RPman met kind) dus dat brengt wel weer de nodige vraagtekens met zich mee....
(dat was even een korte samenvatting)
Jij je witte broek nog schoongekregen??
quote:ingelke_kepringelke schreef op 17 september 2008 @ 17:06:
Waar is hier ??? < ?
Geen nieuwe lover (ben nog aant afkicken van de vorige; al vallen de verschijnselen mee). Pa en ma erg bezorgd, vooral omdat ze vinden dat ik me altijd groot hou. Vriendinnen zie ik vnvd.
Je schreef "ook hier vanavond aan de pasta"
En ik vroeg me af waar hier was
*SD is een errug aagje*
Waar is hier ??? < ?
Geen nieuwe lover (ben nog aant afkicken van de vorige; al vallen de verschijnselen mee). Pa en ma erg bezorgd, vooral omdat ze vinden dat ik me altijd groot hou. Vriendinnen zie ik vnvd.
*SD is een errug aagje*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 17 september 2008 om 17:11
quote:Summerdance schreef op 17 september 2008 @ 17:09:
[...]
*SD is een errug aagje*
Hier is meestal thuis ja...
LM: wat spannend een date ! wieowieowieowie ?
Wat ga je doen aan je gg?
[...]
*SD is een errug aagje*
Hier is meestal thuis ja...
LM: wat spannend een date ! wieowieowieowie ?
Wat ga je doen aan je gg?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
woensdag 17 september 2008 om 17:13
@ ing .. jah uiteindelijk leer je er wel mee omgaan.. En gaat het je steeds gemakkelijker af.. Ook Vleer pikt nog wel eens een traantje weg bij een bewoner waar ze een goede band mee had.
Heeft wel eens gehad dat familie mij stond te troosten terwijl ik hen. Met die familie heb ik nog steeds contact erg leuk en lief.
@LM.. Fijn dat je een goede dag hebt gehad. Ze zullen steeds vaker gaan voorkomen.. Geniet daar maar lekker van.
Spannend een date..
@ Miranda Nog wat gehoord van Tannas Mister ?
Heeft wel eens gehad dat familie mij stond te troosten terwijl ik hen. Met die familie heb ik nog steeds contact erg leuk en lief.
@LM.. Fijn dat je een goede dag hebt gehad. Ze zullen steeds vaker gaan voorkomen.. Geniet daar maar lekker van.
Spannend een date..
@ Miranda Nog wat gehoord van Tannas Mister ?
woensdag 17 september 2008 om 17:13
woensdag 17 september 2008 om 17:18
quote:Donkeyshot schreef op 17 september 2008 @ 17:12:
@ Miranda: "ons topic" ? van wie is dit topic dan precies ? Als je vindt dat hier te veel gekletst wordt kan je toch ook uitwijken naar het Serieuze Singles topic van Geleerd ?
DS PARDON ?
Ga lekker zelf ergens anders leuteren .. KOm op zeg..
Er zijn mensen hier die hier al jaren schrijven en zullen dan nu in ene wegmoeten omdat anderen dit topic vol leuteren.
T gaat over t wel en wee van de single , dat men tiramisu bij de Aldi lekkerder vind dan bij de AH zal mij worst wezen (en nog 300 dingen)Dat zijn meer onderwerpen op een leutertopic. Daarom is er toendertijd ook een leutertopic ontstaan om dit geleuter wat er nu gebeurd hier tegen te gaan.
Er zijn mensen die zich door al dat geleuter belemmerd voelen om nog over hun ECHTE probleempjes te kletsen. Want er wordt gewoon keihard over heen gelezen en niet eens op in gegaan. OF half terwijl er echt singles zijn hier die om raad en daad vragen.
@ Miranda: "ons topic" ? van wie is dit topic dan precies ? Als je vindt dat hier te veel gekletst wordt kan je toch ook uitwijken naar het Serieuze Singles topic van Geleerd ?
DS PARDON ?
Ga lekker zelf ergens anders leuteren .. KOm op zeg..
Er zijn mensen hier die hier al jaren schrijven en zullen dan nu in ene wegmoeten omdat anderen dit topic vol leuteren.
T gaat over t wel en wee van de single , dat men tiramisu bij de Aldi lekkerder vind dan bij de AH zal mij worst wezen (en nog 300 dingen)Dat zijn meer onderwerpen op een leutertopic. Daarom is er toendertijd ook een leutertopic ontstaan om dit geleuter wat er nu gebeurd hier tegen te gaan.
Er zijn mensen die zich door al dat geleuter belemmerd voelen om nog over hun ECHTE probleempjes te kletsen. Want er wordt gewoon keihard over heen gelezen en niet eens op in gegaan. OF half terwijl er echt singles zijn hier die om raad en daad vragen.
woensdag 17 september 2008 om 17:19
Tja, ik moet morgenvroeg al weg en kom zondagavond pas laat thuis, dus ik noem het een weekend weg... het is dat wel werk maar vaak ook heerlijk ontspannend en gezellig.
voor Ing...
LM een deet, leuk... ga er gewoon lekker van genieten.
Ik wil ook weer een deet. Is alweer veels te lang geleden maar heb nu eigenlijk ook helemaal geen tijd om ergens een deet op te duikelen. Heb pas geleden toch eens op RP gekeken of dat misschien toch een mogelijkheid is, maar heb me nog maar niet aangemeld. Heb eigenlijk geen zin in mailtjes/reacties van heren waar ik eigenlijk niet op zit te wachten. Heb wat heren voorbij zien komen (je kan er wel een paar zien zonder lid te worden) en niet alles vind ik nou zo geweldig, alhoewel er ook best een paar leukerds op staan. Nou misschien toch maar eens de stap wagen, nu zit er ook geen schot in...
Ohja, en ik ga ook voor de gourmet !
voor Ing...
LM een deet, leuk... ga er gewoon lekker van genieten.
Ik wil ook weer een deet. Is alweer veels te lang geleden maar heb nu eigenlijk ook helemaal geen tijd om ergens een deet op te duikelen. Heb pas geleden toch eens op RP gekeken of dat misschien toch een mogelijkheid is, maar heb me nog maar niet aangemeld. Heb eigenlijk geen zin in mailtjes/reacties van heren waar ik eigenlijk niet op zit te wachten. Heb wat heren voorbij zien komen (je kan er wel een paar zien zonder lid te worden) en niet alles vind ik nou zo geweldig, alhoewel er ook best een paar leukerds op staan. Nou misschien toch maar eens de stap wagen, nu zit er ook geen schot in...
Ohja, en ik ga ook voor de gourmet !
woensdag 17 september 2008 om 17:25
Heeft via vriendin mee gekregen dat RPO geen full member is.. DAt heeft ze even gecheckt voor me..
Jola.. tja er zitten leukerds en niet leukerds tussen..
Gewoon eens proberen al heb ik de hoop op een relatie tegen te komen via RP al wel opgegeven..
Vleer is misshcien wel gewoon dating verslaafde hehe
Jola.. tja er zitten leukerds en niet leukerds tussen..
Gewoon eens proberen al heb ik de hoop op een relatie tegen te komen via RP al wel opgegeven..
Vleer is misshcien wel gewoon dating verslaafde hehe
woensdag 17 september 2008 om 17:31
Dank je Vleer, Jola, Ing! Ik kom uiteraard vertellen hoe date was!
Ben er voor mijn gevoel nog hélémáál niet aan toe... maar ja je weet soms niet hoe het kan lopen (en afleiding is misschien ook wel goed). Via een datingsite met hem in contact gekomen, en eigenlijk heel leuk gepraat. En hij woont bij me in de buurt, dus zo kwam hij met het plan voor een borrel. Heb geen idee wat ik moet verwachten, en ben stiekum ook ng wel een beetje bang voor "wat" er morgen voor me staat! Hoop maar gewoon op een leuke avond, zonder al teveel stiltes!
Wat betreft de GG... ga een workshop doen die me hopelijk een beetje helpt mijn emoties & leven weer een beetje op de rit te krijgen. Heb het errrrrrg nodig!
@Miran - Ik hoop dat je oranjevlek spontaan oplost in je sopje!
Lekker weg dus. Dacht dat je deze week al zou gaan!
En TM?? Vertel...
Jola veel plezier van het weekend!
Verder wil ik me op dit moment even niet zo mengen in de discussie over het topic & stelletjes. Misschien op een later moment.
Moet zo weg!! Ben misselijk van het snelle eten...
Dag allemaal!!
Ben er voor mijn gevoel nog hélémáál niet aan toe... maar ja je weet soms niet hoe het kan lopen (en afleiding is misschien ook wel goed). Via een datingsite met hem in contact gekomen, en eigenlijk heel leuk gepraat. En hij woont bij me in de buurt, dus zo kwam hij met het plan voor een borrel. Heb geen idee wat ik moet verwachten, en ben stiekum ook ng wel een beetje bang voor "wat" er morgen voor me staat! Hoop maar gewoon op een leuke avond, zonder al teveel stiltes!
Wat betreft de GG... ga een workshop doen die me hopelijk een beetje helpt mijn emoties & leven weer een beetje op de rit te krijgen. Heb het errrrrrg nodig!
@Miran - Ik hoop dat je oranjevlek spontaan oplost in je sopje!
Lekker weg dus. Dacht dat je deze week al zou gaan!
En TM?? Vertel...
Jola veel plezier van het weekend!
Verder wil ik me op dit moment even niet zo mengen in de discussie over het topic & stelletjes. Misschien op een later moment.
Moet zo weg!! Ben misselijk van het snelle eten...
Dag allemaal!!