Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
Check dit (komt van moderatortopic):

Mogalie: aangezien je zo doordraaft: in de regels staat o.a. dat je je hoort te gedragen zoals in het echte leven. Bij de doorsnee Nederlander hoort daar o.a. gastvrijheid bij. Blijkbaar bij jou niet, maar goed, ook in het echte leven worden de minder sociale mensen vaak terecht gewezen. Misschien zou je eerst eens kunnen bekijken hoe het er op het forum aan toe gaat ipv direct de regels te willen veranderen.

PS: bij babybrabbel werken ze wel met ledenstops...misschien is daar nog wel een plekkie voor je vrij.

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
He, wat flauw weer allemaal. Ik snap die sneren van mensen echt niet. Laat het er toch lekker bij zitten Mogalie. Ze weten niet beter. Bah, bah,

Als Roadster op het forum komt, zal ze de titel vast veranderen en dan kunnen we weer lekker vertrouwd kletsen.

Krijg er echt een nare smaak van in mijn mond.
Dat is toch geen antwoord!? Wat onwijs zielig zeg! Alsof ze geen normale reactie kunnen plaatsen.

Het had ook een antwoord kunnen zijn zoals.

Mogalie, in de regels staat idd niet expliciet vermeld dat ledenstops niet toegestaan zijn. Echter in de regels staat dat je je op het forum hetzelfde behoort te gedragen als in het echte leven en aangezien wij hier oa gastvrijheid onder scharen is een ledenstop vanuit deze regel niet toegestaan.

Ik hoop dat dit antwoord is op je vraag.

Veel plezier met schrijven op het Viva Forum.

Waar is de gastvrijheid van de Angels?? Ze sturen je gewoon naar een andere site.

Volgens mij wordt hier een regeltje gebroken....
Romi, ik geloof niet dat dit een angel was die dit zei. Het was een reactie van een meelezer
Oh oke...dan heb ik niks gezegd.. Alleen, waar bemoeit diegene zich mee...
...
@Lisa, ff lijstje afgaan:

Misselijkheid of overgeven NEE

Moeheid of behoefte aan extra slaap ALTIJD

Gewichtstoename of opgeblazen gevoel JA

Meer zin in andere soorten eten NEE

Vaker plassen NEE

Pijnlijke of gevoelige borsten ALTIJD VOOR ONGESTELDHEID

Verhoogde temperatuur GEEN IDEE

Nou dat is dus kansloos
@Lisa, hmmm, continu misselijk, das heftig! Komt helemaal goed, meisje!

@allemaal, hier lijkt het alsof ongesteldheid zich aandient: rommelende buik (geen ballonnetje )

Tja, zo'n bericht....krijg dagelijks wel ergere dingen over me heen, dus laat haar maar schelden. Alleen de zwakkeren gedragen zich zo!

Wij eten trouwens broccolisoep met room en bosui en daarna pasta a la moman....
@Lisa, misselijk... dat klinkt echt hoopvol!
@mo

Inderdaad triest allemaal. Maar ik heb het zelf ook gezien met mijn eigen topic.

Ze drammen graag en trappen na.

net een stel kleuters zoiets van jij mag niet mee spelen lekker puh!!!
Meisjes,

Heb vanmiddag op de groep een berichtje geplaatst, maar kan nu weer niet kijken of jullie reacties hebben geplaatst. Moet helaas even wachten.

Jullie hebben trouwens echt ENORM veel geschreven vandaag! En gisteren ook. Was steeds op werk tussendoor bij aan het lezen en volgens mij had ik pas om 15.00 uur alles gelezen~!

Mijn lijstje:

Misselijkheid of overgeven BEETJE

Moeheid of behoefte aan extra slaap OOK ALTIJD

Gewichtstoename of opgeblazen gevoel HOOP VAN NIET ;)

Meer zin in andere soorten eten NOPE

Vaker plassen KAN NIET VAKER

Pijnlijke of gevoelige borsten NOPE

Verhoogde temperatuur DENK HET WEL
...
...
Zo...hoi, ben ik weer.

Allereerst, T&G(V) GEFELICITEERD! Wat ontzettend fijn dat de echo zo goed ging en dat het er helemaal goed uitziet!

@ Mo: Zucht.....echt. Sorry kon me niet inhouden.

Verder weet ik het even niet, jullie hebben ook veel geschreven vandaag!
Oh @ BM: Tot morgen
quote:justline schreef op 17 september 2008 @ 19:21:

@ Mo: Zucht.....echt. Sorry kon me niet inhouden.

Hoe is het met je drukte?
W
Oh leuk, een lijstje! Ik doe mee!

Misselijkheid of overgeven NEE

Moeheid of behoefte aan extra slaap EHM...WANNEER NIET

Gewichtstoename of opgeblazen gevoel ALTIJD

Meer zin in andere soorten eten JA, ELKE DAG AVOCADO HMM!

Vaker plassen ZIT DE HELE DAG OP DE WC, MAAR DAT KAN OOK BLAASONTSTEKING ZIJN

Pijnlijke of gevoelige borsten NEE

Lekker kansloos dus net als Mo
@Lisa: Wat vervelend voor je dat je vandaag zo'n last van misselijkheid hebt gehad. Maar goed, van de lucht van die pot-noodles wordt je natuurlijk al helemaal niet vrolijk. Ik hoop echt voor je dat het de eerste tekenen van een zwangerschap kunnen zijn.

Ikzelf ben inderdaad wel een beetje gefrustreerd aan het raken ja. Heb er vandaag maar weer eens een testje tegenaan gegooid, maar helaas negatief. Zucht.....op naar dag 46 morgen. Ik moet ook maar eens op internet van die testen gaan bestellen, want ik verslijt die dingen momenteel aan de lopende band.

@Mo: als iedereen hier op het forum zich aan de beleefdheids- en beschavingsnormen uit het dagelijks leven zou moeten houden zou meer dan de helft van het vivaforum permanent op het strafbankje zitten. Anyway, heel vermoeiend dit soort discussies. Was je eten trouwens lekker? Klonk heel goed namelijk!
[quote]justline schreef op 17 september 2008 @ 19:43:

Oh leuk, een lijstje! Ik doe mee!

Ik doe ook mee...hahahahaha

Misselijkheid of overgeven 1 DE HELE DAG 2. AF EN TOE

Moeheid of behoefte aan extra slaap ALS IK WAKKER WORD KAN IK ALWEER SLAPEN.

Gewichtstoename of opgeblazen gevoel JA, MAAR DURF NU AL NIET MEER OP DE WEEGSCHAAL

Meer zin in andere soorten eten CHOCOLADE...VEEL EN VAAK. BROOD MOET IK ECHT VAN KOKHALZEN

Vaker plassen NIET ECHT, WEL SNELLER VOLLE BLAAS.DRINK MINDER IVM MISSELIJKHEID

Pijnlijke of gevoelige borsten ALSOF IEMAND ZE MET SCHUURSPONSJES HEEFT GEWASSEN

Ik ga naar de bestuursvergadering van de peuterspeelzaal. Have fun vanavond!!!
@T&G, dat is niet eerlijk!!

@Lisa, ik denk niet dat ik kan wachten tot mijn NOD.. Maar tot nu toe was dat ook niet nodig, want dan was ik al ongesteld.. Misschien over 2 dagen maar eens testen voor de leuk...
@Just: Fijn dat alles is goedgekeurd! En ga je morgen nou met BM werken? Leuk! We willen de resultaten natuurlijk wel zien op de groep he? Super ook dat je nog steeds niet hebt gerookt. Heel knap van je.

Oh ja, lijstjes, leuk (alhoewel in mijn geval waarschijnlijk redelijk zinloos):

Misselijkheid of overgeven: Op vakantie heb ik wel een hele avond lopen overgeven, maar volgens mij kwam dat doordat ik 's middags in een restaurant asociaal veel en vet heb gegeten.

Moeheid of behoefte aan extra slaap: Je kan me beter vragen wanneer ik dat niet heb.

Gewichtstoename of opgeblazen gevoel: Ehm, ja, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik gewoon een beetje dik ben...

Meer zin in andere soorten eten: Ik heb mijn leven lang al rare etensvoorkeuren gehad. Waarschijnlijk is er een verband tussen dit antwoord en het antwoord op de vorige vraag.

Vaker plassen: Ik moet altijd vaak plassen, ben net een vergiet.

Pijnlijke of gevoelige borsten: altijd voor ik ongesteld moet worden.

Verhoogde temperatuur:Niet voor zover ik weet.

Nou, daar worden we dus ook niet echt veel wijzer van...
W
@Florence

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven