Moderator ?

01-09-2015 16:38 820 berichten
Hoi internetvrienden,

Ik zou mijzelf graag als kandidaat willen stellen als moderator van dit geweldige forum, maar hoe doe ik dat?

Ik zou bijv meer willen pleiten voor wat begrip voor de jongere vrouw.. oa.

Hoe pak ik zoiets aan?

Alsjeblieft graag serieuze reacties
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 16:58:

[...]

Grobbekuiken, zou je mij eens wat aanwijsbare voorbeelden kunnen noemen? Ik heb namelijk het idee van niet en kan mij hier totaal niet in vinden. Ik ben een pittig type dat is een ding wat zeker is. Maar als vrouwen van 45+ denken dat ze beter zijn en jongere vrouwen niks waar zijn heb ik toch een erg naar gevoel daarbij.. Al hoewel ik heel erg het idee heb dat ik de laatste weken ongelofelijk ben gegroeid, vind het jammer dat daar dan weer niks van wordt gezegd ?

Sorry meis, maar ik heb om maar wat te noemen, jouw "geliefd" topic gelezen. Daar wil je ook nog wel eens beledigd reageren. Sterker nog, je hele OP was een "kan mij het allemaal schelen" verhaal. En dat terwijl het je dus duidelijk wel degelijk kan schelen, anders zou je om te beginnen niet een dergelijk topic openen, en zou je nu niet gaan vertellen dat je zo gegroeid bent en dat niet opvalt.

Waar jij vandaan haalt dan 45+ vrouwen alles denken beter te weten, weet ik niet. Maar wat wel waar is, is dat deze forummers meer levenservaring hebben en dat verwerken in hun posts. Alleen vat jij dat dus op als dat wij denken alles beter te weten.
quote:MadameQetesh schreef op 01 september 2015 @ 17:02:

[...]

Uiteraard, alle bejaarden opgerot van het forum en aan de bingo tafel.

Zoiets.
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 17:01:

[...]

Nee absoluut niet joh? Hoe kom je daar nou bij? Maak je daar echt geen zorgen om Ik lees je vaker, dus het was eigenlijk geen vraag maar een constatering.
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 17:03:

[...]

Dat jij dat zo ervaart vind ik oprecht echt ongelofelijk fijn! Wellicht komt het omdat jij je vaak bewust wat stiller houdt dan bijv ik.. die graag de discussie aan gaat met de ''oudere''

Jij weet van iedereen de leeftijd?? Omdat je blijkbaar weet dat je met een "oudere" de discussie aan gaat.

Nog maar een keer: wat is een jonge vrouw en wanneer ben je oud?
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 01 september 2015 @ 17:04:

De dag dat mwa mod wordt stap ik op Dan ben ik bang dat je binnenkort afscheid moet gaan nemen Puss, al hoop ik dat je snel tot inkeer komt haha. ik weet heel goed dat jij dit leuke forum niet lang kan missen.
quote:MadameQetesh schreef op 01 september 2015 @ 17:01:

Echt grobbekuiken? Goh ik dacht dat jij beetje van mijn leeftijd was ( 30).Yep, echt, bijna 47 zelfs. Maar dank je, mooi compliment. Jong van geest en zo
quote:MadameQetesh schreef op 01 september 2015 @ 17:02:

[...]

Uiteraard, alle bejaarden opgerot van het forum en aan de bingo tafel.

Zoiets.

Oo, ik ben nog lang niet bejaard, maar ik vind bingoen leuk.

Mocht het die kant opgaan met mwa als mod, ga ik met de bejaarden mee.
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 17:02:

[...]

aaah dat is echt zo lief! Bedankt voor de steun, hoop dat het team het ziet thanks echt ontzettend lief ! Elsa behoort ook bij de club van niet bijster interessante forummers door een ietwat klein burgelijke inslag... maar fijn dat je je gesteund voelt toch
quote:OldWood schreef op 01 september 2015 @ 17:05:

[...]

Ik lees je vaker, dus het was eigenlijk geen vraag maar een constatering.Geen zorgen, dat beloof ik! Zal voor iedereen aardig zijn en alles zeer objectief benaderen
quote:spectral schreef op 01 september 2015 @ 17:06:

[...]

Elsa heeft ook anderhalve hersencel... maar fijn dat je je gesteund voelt toch Op de man spelen is niet toegestaan. Gelieve je reactie even aan te passen wil je?
quote:_blabla_ schreef op 01 september 2015 @ 16:49:

Moderator is volgens mij een functie waar als daar behoefte voor is gewoon kandidaten voor worden gezocht, sollicitaties gehouden de meest geschikte kandidaat wordt geselecteerd (net zo als bij iedere andere baan).

En volgens mij worden er bewust geen mensen geselecteerd uit de forum communitie, maar juist iemand van "buitenaf" (dus dan val jij sowieso af).Klopt, een kennis van mij heeft het een tijd gedaan en wist helemaal niet van dit forum af. Vroeger met de angels was dat anders maar volgens mij zijn er nu alleen nog juniors met evt een ander account.
Natte tosti..
quote:DorothyParker schreef op 01 september 2015 @ 16:57:

[...]

Wilde het net ook posten.

Jij bent oud genoeg om mijn moeder te kunnen zijn, en toch vind ik jou héél leuk Oooooooooh jij bent nog een jonge blom dat wist ik niet. Wat leer je toch veel op het Viva forum
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
TO, veel van die ouderen die jij blijkbaar weg wil hebben, zijn al jaren hier lid van dit forum. Wat geeft jou het voorrecht om zo te keer te gaan?
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 17:06:

[...]

Op de man spelen is niet toegestaan. Gelieve je reactie even aan te passen wil je?Ja mod.... nee mod... dankjewel mod....
quote:Bromelia schreef op 01 september 2015 @ 17:07:

TO, veel van die ouderen die jij blijkbaar weg wil hebben, zijn al jaren hier lid van dit forum. Wat geeft jou het voorrecht om zo te keer te gaan?

Lieve Bromelia,

Ik snap werkelijk de zorgen niet dat ik oudere mensen weg zou willen hebben? Ik zei alleen maar dat ik er voor wil pleiten dat de jongere vrouw OOK gehoord wordt op dit forum hier!

[...]

Op de man spelen is niet toegestaan. Gelieve je reactie even aan te passen wil je?

[...]

Op de man spelen is niet toegestaan. Gelieve je reactie even aan te passen wil je?Dit is toch een geintje hè? Of ben je al aan het oefenen.
quote:MadameQetesh schreef op 01 september 2015 @ 17:01:

Echt grobbekuiken? Goh ik dacht dat jij beetje van mijn leeftijd was ( 30).En ik dacht dan weer dat jij jonger was (25).
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 17:08:

[...]

Lieve Bromelia,

Ik snap werkelijk de zorgen niet dat ik oudere mensen weg zou willen hebben? Ik zei alleen maar dat ik er voor wil pleiten dat de jongere vrouw OOK gehoord wordt op dit forum hier!Dat ligt meer aan jou dan de rest.
quote:SherlotteHolmes schreef op 01 september 2015 @ 17:03:

Ik heb écht geen idee waar je het over hebt mwa. Ik ben pas 23 jaar maar de sores waarmee jij hier blijkbaar mee dealt op het forum heb ik nog nooit last van gehad. Het ligt er voornamelijk aan hoe jij je opstelt.

Oh jij bent ook al zo jonge blom en wijs laat ik vooral wijs niet vergeten net zoals Doortje.

Leeftijd zegt niks MWA maar dat wil jij waarschijnlijk niet horen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 16:52:

[...]

Mag ik vragen waarom je zo kortzichtig beeld hier van hebt? Mag ik opkomen voor de jongere vrouw, ik merk gewoon dat ze hier vaak ondergewaardeerd wordt, ik voel mij zelf als ''bloempje'' daar niet prettig bij. In plaats van bij de pakken neer te blijven zitten en hier en daar wat te dollen, wil ik dit probleem online serieus gaan aanpakken!Ga solliciteren! Dan merk je vanzelf wel of je geschikt bent en aangenomen wordt! Succes
quote:Grobbekuiken schreef op 01 september 2015 @ 17:09:

[...]

Dit is toch een geintje hè? Of ben je al aan het oefenen.Het is nog geen 1 april, je zou het bijna denken.
quote:SherlotteHolmes schreef op 01 september 2015 @ 17:01:

[...]

Komt omdat je ook zo leuk bent Doortje! Jeej! Als jongere vrouw krijg ik bestaansrecht!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 17:08:

[...]

Lieve Bromelia,

Ik snap werkelijk de zorgen niet dat ik oudere mensen weg zou willen hebben? Ik zei alleen maar dat ik er voor wil pleiten dat de jongere vrouw OOK gehoord wordt op dit forum hier!

Die wórden ook gehoord!

Maar nogmaals, daar lees je denk ik overheen, vergeet niet dat de wat ouderen onder ons (gristes, wat stóm, 'ouderen' ) wel meer levenservaring hebben en vaak een andere kijk op bijv. wat al eerder werd gezegd "me vrientje heb al 6 min. niet trug geappt".

Op serieuze problemen wordt echt niet steeds lacherig gedaan hoor.

Edit: jongere vrouwen, ik noem een Doortje, Kia, Charlotte, Lux, hebben vaak echt hele mooie zinvolle bijdragen. Die worden dus gewoon gehoord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven